پادکست با NIS America: COVID چگونه صنعت بازی را تغییر داده است؟

” alt12837f740 “>” alt12837f7 “>” alt12837f740 “=” 1212 ” div readability = “7.3253012048193”>

LimarcLimarc Ambalina

EditorHackernoon در روز ، VR Gamer و Anime Binger شب

در این قسمت از Hacker Noon Podcast ، من با ارین کیم از NIS America صحبت کردم. برای کسانی که نمی دانند ، NIS America همتای شرکت توسعه بازی ژاپنی NIS (نرم افزار Nippon Ichi) مستقر در آمریکا است.

این شرکت به دلیل عناوین اصلی مانند Disgaea و انتشار محلی سازی انگلیسی برخی از بهترین مجموعه های JRPG در صنعت مانند Trails of Cold Steel و Ys مشهور است.

من به طور معمول این لذت را دارم که هر سال در نمایشگاه سالانه توکیو با این شرکت صحبت کنم. با این حال ، Tokyo Game Show 2020 به دلیل COVID-19 لغو شد.

در حالی که امسال فرصتی برای دیدن تیم بازاریابی و نمایش آزمایشی بازی های آنها به صورت شخصی پیدا نکردم ، اما فکر کردم پادکست بهترین چیز بعدی است.

در این پادکست ، ما در مورد چگونگی اوضاع در NIS America صحبت می کنیم و اینکه چگونه این شرکت سبک کار خود را در میان COVID-19 مطابقت داده است.

ما همچنین به طور خلاصه نسخه های جدید و جدید آنها را بررسی می کنیم:

  • Mad Rat Dead
  • Trails of Cold Steel IV
  • < li> Ys 9: Monstrum Nox

    پادکست زیر را بررسی کنید و نظرات خود را در نظرات Youtube به من اطلاع دهید!

    [محتوای جاسازی شده]