راهنمای میزبانی نشست کاری بعدی شما

چیزی جادویی در مورد مکان سوم وجود دارد. به همین دلیل است که نویسندگان به آن کلبه در جنگل می روند. هک، شاید به همین دلیل است که در آن پرواز 4 ساعته با وای فای لکه دار، بین دو نفر، بهره وری بعید می بینید. چیزی در مورد قرار گرفتن خارج از عنصر معمولی شما (مانند دفتر خانه یا همان اتاق کنفرانس) و در مکانی جدید که همان حواس‌پرتی‌هایی که مانع خلاقیت شما می‌شود را ندارد، وجود دارد.

وقتی می توانید همکاران خود را برای استراحت کاری به آن مکان سوم بیاورید، همه نوع پتانسیل را باز می کنید.

راهنمای میزبانی نشست کاری بعدی شما
کیسی، آماندا و رند در “محل سوم” ما برای تیم اخیر خارج از سایت.

من فکر می کنم معمولا دو نوع عقب نشینی کاری وجود دارد:

  1. متمرکز بر زمان ممکن است شرکت شما میزبان یک نشست سالانه در پایان سه ماهه سوم باشد تا برای سال بعد برنامه ریزی کند. یا شاید بتوانید دو بار در سال یا هر سه ماه یکبار عقب نشینی کنید تا در بازه زمانی پیش رو به سطح برسید. مزیت این است که فضای تازه ای (و امیدواریم ذهنیت) برای مقابله با مشکلات بالقوه قابل پیش بینی قبل از وقوع آنها بدست آورید، و اینکه می توانید به طور فعال برای چند ماه یا سال آینده برنامه ریزی کنید. یک نقطه ضعف این است که بسته به دامنه کامل کاری که مورد بحث قرار می‌گیرد، می‌تواند سخت باشد که مطمئن شوید که هم زمینه کافی را برای همه مشکلات کسب و کار و هم زمان کافی برای ایده‌پردازی راه‌حل‌ها در یک بازه زمانی کوتاه یک یا دو روزه صرف می‌کنید.
  2. پروژه محور. یا شاید یک ابتکار کلیدی وجود داشته باشد – مانند یک راه اندازی محصول بزرگ یا رویداد سنگ بنا – و عقب نشینی شما بر روی همسویی و اجرا در خدمت آن راه اندازی متمرکز است. مزیت این کار این است که شما و تیمتان می‌توانید روی یک هدف کاملاً تعریف‌شده با لیزر تمرکز کنید.

هر کدام را که تصمیم دارید انجام دهید، مطمئن شوید که روز (روزها) را برای موفقیت تنظیم کرده اید.

چه چیزی یک ستون فقرات قوی برای عقب نشینی می سازد؟

در نهایت، این تجربه‌ها و تجربیات مشترک است که یک عقب‌نشینی موفق را ایجاد می‌کند. اما از آنجایی که در مراحل اولیه برنامه ریزی هستید، ممکن است بخواهید نقش شرکت خود را در رفاه کلی تیم خود در نظر بگیرید. ما حدود یک چهارم از روز خود را در محل کار می گذرانیم و کار بیشترین تأثیر مستقیم را بر رفاه مالی ما می گذارد. ماموریت و نام تجاری شرکت خود و ارتباط آنها با هفت بعد رفاه را در نظر بگیرید:

  • عاطفی – چگونه می توانید اطمینان حاصل کنید که عقب نشینی شما – و البته دفتر شما به عنوان یک کل – امنیت عاطفی را تقویت می کند که در آن افراد بتوانند به راحتی خود را ابراز کنند؟
  • فیزیکی – چگونه می توانید حرکت را در روز بگنجانید؟ به جای اینکه در اتاق کنفرانس هتل جمع شوید، روز را در چند مکان قابل پیاده‌روی در نظر بگیرید. اگر شما یک برند متمرکز بر تناسب اندام هستید، ممکن است منطقی باشد که یک فعالیت بدنی جسورانه مانند کلاس بوکس را در نظر بگیرید.
  • اجتماعی – آیا مطمئن هستید که فعالیت های اجتماعی را در دستور کار قرار می دهید؟ ارزش این را دارد که در نظر داشته باشید فراتر از یک ساعت شادی استاندارد چه کاری می توانید انجام دهید. شاید تیم بتواند یک کلاس اصلاحی انجام دهد، در کلاس دمیدن شیشه شرکت کند یا در یک مسابقه آشپزی شرکت کند.
  • پر فکر – چگونه می توانید بحث های فکری را بالا ببرید؟ ممکن است منطقی باشد که طوفان فکری گروهی را برای مقابله با یک مشکل کاملاً تعریف شده تسهیل کنیم. یا شاید می توانید از همکاران مختلف بخواهید که فرصت های تیم خود را ارائه دهند. به عنوان مثال، یک بازاریاب جوان در سمت بازاریابی برند ممکن است یک فرد عالی برای ارائه یک جلسه “وضعیت روابط عمومی” باشد.
  • محیطی – چه فرصت هایی برای مشارکت تیم شما با سیاست های زیست محیطی شرکت وجود دارد؟ اگر شما یک شرکت ماموریت محور هستید که در حال تلاش برای صدور گواهینامه B Corp هستید، ممکن است بخواهید تیم را در این وضعیت به روز کنید.
  • مالی – چگونه می توانید تیم خود را در حمایت از افزایش حقوق مربیگری کنید؟ صحبت در مورد افزایش حقوق و ترفیعات اغلب ناراحت کننده است، بنابراین ممکن است بخواهید از آن جلوتر بروید و یک جلسه را به راهنمایی تیم خود اختصاص دهید که چگونه آنها می توانند از خود در آینده دفاع کنند. شاید بتوانید نحوه شکل‌گیری استخر سرمایه‌گذاری برای چرخه افزایش درآمد بعدی، نحوه رسیدن موفق‌ترین کارمندان به سطح بعدی (با نمونه‌هایی از تبلیغات اخیر) و توصیه‌های خود را در مورد چگونگی ایجاد این درخواست برای پول بیشتر به اشتراک بگذارید.
  • معنوی – این یک مشکل است زیرا همه راحت نیستند که در مورد معنویت یا مذهب با همکاران خود بحث کنند. اما می تواند ارزش داشته باشد که بحث گسترده تری در مورد مدارا و شمول داشته باشیم.
آماندا در حال ساخت یک کاسه شیشه ای در خلوتگاه کاری در سال 2016.

راه‌های زیادی برای در نظر گرفتن اینکه چگونه می‌توانید رفاه را در تیم خود تقویت کنید وجود دارد، و این ایده‌ها متقابل نیستند. حتی می توانید استدلال کنید که مفهوم عقب نشینی تیمی در حال حاضر عنصر رفاه اجتماعی است.

در اینجا توصیه هایی برای یک برنامه وجود دارد – و اینکه چگونه می توانید یک عقب نشینی تیمی در سیاتل در پاییز امسال برنامه ریزی کنید.

ما اولین نشست حضوری SparkTogether خود را در 8 اکتبر در سیاتل، WA برگزار می کنیم. این کنفرانس یک روزه در 415 Westlake نه نفر از بهترین سخنرانان دنیای بازاریابی را به اشتراک می گذارد که داستان های با ارزش و آسیب پذیری را که در هیچ جای دیگری نمی گویند را به اشتراک می گذارند. فکر کنید: قهرمانان بازاریابی شما در حال انجام Moth StorySLAM هستند.

ما معاملات انبوه ارائه می دهیم که در صورت خرید حداقل 2 بلیط با هم، حداقل 20٪ صرفه جویی خواهید کرد.

می‌توانید SparkTogether را به یک فعالیت تیم‌سازی تبدیل کنید و یک روز اضافی را برای تمرکز روی استراتژی و رفاه کلی بگذرانید.

بنر تبلیغاتی رویداد SparkTogether در سیاتل در 8 اکتبر 2024.

ایده های دیگر برای فعالیت های تیمی:

همچنین می‌توانید هر تعداد از فعالیت‌های قابل پیاده‌روی یا رانندگی کوتاه را در نزدیکی 415 Westlake در نظر بگیرید، مانند نمایشگاه باغ چیهولی و شیشه در Seattle Space Needle. و به اندازه کافی خنده دار است، استودیوی سیاتل Glassblowing نیز در همین نزدیکی است اگر بخواهید بعد از همه، یک کلاس دمیدن شیشه گروهی انجام دهید. (و برای آنچه ارزش دارد، اگر تیم مایل به شرکت در یک کلاس بهبود با هم باشند، Improv محصولات غیر منتظره حدود یک مایل دورتر است.)

توصیه‌های مکان خلوت و فضای کار مشترک:

فضای همکاری عالی در منطقه سیاتل وجود دارد، مانند Thinkspace و Labor Temple.

اما اگر می خواهید از سیاتل خارج شوید، Workhorse Coworking در Edmonds، WA را در نظر بگیرید. شرکت کننده SparkTogether و مدیر محتوای ZenMaid اریکا موسر می گوید که این محل کار مشترک مورد علاقه اوست! برای ساکنان خارج از شهر، کشتی از ادموندز به کینگستون می تواند یک ماجراجویی عصرانه خوب باشد.

توصیه های غذایی:

صبحانه:

درست در کنار محل برگزاری SparkTogether، 415 Westlake، نانوایی Fresh Flours و 203 درجه فارنهایت قرار دارد. صبح را با قهوه قطره ای تک منشا، کاپوچینو، کورتادو، لندن فوگ، لاته اسطوخودوس یا نیترو دم نوش سرد از هر دو فروشگاه شروع کنید. از Fresh Flours مقداری کروسان، دانمارکی یا گالت بگیرید.

رستوران ها:

به احتمال زیاد بهتر است یک رستوران در شعاع سه بلوکی از فضای کاری خود پیدا کنید. اما در نزدیکی 415 Westlake آشپزخانه تایلندی تانی، هِری کری توکیو، رستوران مکزیکی لا پالمرا، و بار هاربر قرار دارند (اگر می‌خواهید در پاسیو نوشیدنی بنوشید، ممکن است برای اوقات خوشی عالی باشند).

نمونه برنامه:

7 اکتبر: این تیم تا ساعت 4 بعدازظهر به سیاتل می‌رسند تا هتل‌هایشان را بررسی کنند و سپس در میکسر پیش‌کنفرانس SparkTogether ملاقات کنند. اگر محلی هستید، در نظر داشته باشید که تیم در اینجا نیز دور هم جمع شود.

8 اکتبر: این تیم روز (9:30 صبح تا 5:30 بعد از ظهر) را در 415 Westlake برای اجلاس SparkTogether می گذراند. امیدوارم همه شما برای مراسم بعد از مراسم نیز بمانید!

9 اکتبر: این تیم روز عقب نشینی رسمی خود را دارد.

زمان فعالیت
9:30 صبح تا 10:00 صبح صبحانه و تأمل در روز قبل
10:00 صبح تا 11:30 صبح تنظیم زمینه: در مورد چالش ها و فرصت های پیش رو، مشکلات در کل، و/یا کمپین/پروژه ای که همگی برای آن برنامه ریزی می کنید، بحث کنید.
11:30 الی 12:00 شروع به پر کردن شکاف کنید: برخی از راه حل های بالقوه یا برنامه ریزی مرحله اولیه را که تیم رهبری برای بازه زمانی پیش رو در نظر گرفته است روشن کنید.
12:00 الی 1:30 بعد از ظهر ناهار: امیدوارم بتوانید برای هوای تازه و استراحت به رستورانی نزدیک بروید. این همچنین ممکن است زمان خوبی برای شناخت تیم باشد و دستاوردهای اخیر هر یک از اعضای تیم را فراخوانی کند.
1:30 تا 14:45 بعد از ظهر رفاه مالی: چیزی مانند صحبت در مورد چرخه افزایش و ترفیع برای بازگرداندن افراد به طرز فکر حرفه ای خود پس از ناهار نیست. در صورت لزوم، این می تواند فرصت خوبی برای بحث درباره به روز رسانی های زیست محیطی و معنوی باشد.
14:45 – 15:15 زنگ تفريح: نیم ساعت کشش، چک کردن ایمیل، یا نوشیدن قهوه سریع ممکن است دقیقا همان چیزی باشد که مردم در این زمان می خواهند.
15:15 – 16:45 بحث در مورد راه حل ها: اکنون که تیم چندین ساعت فرصت دارد تا به چالش‌ها و فرصت‌های مورد بحث در صبح بپردازد، ممکن است زمان خوبی برای ایده‌پردازی راه‌حل‌ها، بحث درباره ایده‌های خلاقانه و مفاهیم تست استرس باشد.
4:45 – 17:30 مراحل بعدی قابل اجرا: با فرض اینکه جلسه قبل سازنده باشد، این زمان بسیار خوبی برای نوشتن کارهای مشخص و قابل اجرا خواهد بود تا همه بدانند که در آینده چه کاری باید انجام دهند.
5:30 بعد از ظهر ساعت و شام خوش: از این فرصت برای ابراز قدردانی از تیم خود استفاده کنید و از حضور و مشارکت هر فرد تشکر کنید.
نمونه برنامه عقب نشینی شرکت، تهیه شده توسط آماندا، ویرایش شده توسط رند!

پیگیری پس از عقب نشینی

پس از عقب نشینی تیم شما، پیگیری موارد عملی که در جلسات مورد بحث و تصمیم گیری قرار گرفته اند بسیار مهم است. اطمینان حاصل کنید که همه مسئولیت‌ها و زمان‌بندی‌های اجرایی خود را مشخص کرده‌اند. برای پیگیری پیشرفت و ارائه پشتیبانی در صورت نیاز، بررسی‌های منظم را تنظیم کنید.

و شاید بتوانید از قبل برای عقب نشینی سال آینده و حضور در SparkTogether برنامه ریزی کنید. 🙂

Source link