@ dana-kachanDana Kachan
مشاور بازاریابی ، سخنران ، نویسنده ، مدیر محتوا در Fireart Studio
آیا به دنبال رویکردهای جدید در زمینه بازاریابی تأثیرگذار خود هستید؟ این مقاله را با نکات و ترفندهای اثبات شده بازاریابی تأثیرگذار بخوانید.
آیا یک کمپین بازاریابی اینفلوئنسر را شروع کرده اید و فکر می کنید قدم بعدی چیست؟ آیا نمی دانید چگونه می توان عملکرد آن را افزایش داد و از میزان بالای تأثیرگذار ، مشارکت کم و بسیاری از مشکلات دیگر جلوگیری کرد؟ در اینجا ما بهترین روش های بازاریابی تأثیرگذار را در نظر می گیریم که به شما کمک می کند نتایج دلخواه را بدست آورید.
1 آزادی کامل ایجاد را به تأثیرگذاران بدهید
آیا می خواهید در هنگام بازاریابی در زمان صرفه جویی کنید؟ کمپین ها؟
اگرچه خودکارسازی فعالیت های تبلیغاتی روش خوبی است ، اما ضرورت اتخاذ رویکردی فردی برای ارتباط مستقیم و همکاری با تأثیرگذاران را بخاطر داشته باشید. هر کدام متفاوت هستند و با سبک منحصر به فرد خود مخاطب را درگیر خود می کنند. مردم خلاقیت خود را دوست دارند.
بنابراین ، باید از آن قدردانی کنید و وقتی تأثیرگذار محتوای تبلیغاتی را برای نام تجاری شما ایجاد می کند ، آن را محدود نکنید. در مورد چگونگی تبلیغ نام تجاری خود ، دستورالعمل های دقیق ایجاد نکنید. در عوض ، اجازه دهید اینفلوئنسرها منحصر به فرد بودن خود را به طور کامل نشان دهند ، زیرا آنها می دانند چه نوع محتوایی پیروان خود را بهتر تحریک می کند.
با محدود کردن خلاقیت آنها به نوع خاصی از محتوا یا پیام ، خطر از دست دادن میزان مخاطب و نتایج مورد نظر خود را به خطر می اندازید. به اسب های خلاقیت خود اجازه دهید وقتی محتوای تبلیغاتی برند شما را تولید می کنند ، با سرعت حرکت کنند. این به شما کمک می کند تا تعامل مخاطبان را به صورت ارگانیک ایجاد کرده و مدتی دیگر تشویق های کف زدن پیروان را بشنوید.
2. ایجاد روابط با تأثیرگذاران به افراد تأثیرگذار اجازه دهید بدانند که برند شما نه تنها به ارتقا بلکه به دستیابی به هدف بزرگتر با هم علاقه مند است. نشان دهید که هدف اصلی شما فقط تبلیغات نیست بلکه ایجاد ارتباط شخصی تر با پیروان و ایجاد جامعه بزرگی از افراد همفکر است.
تأثیرپذیرانی که انگیزه بالایی دارند می توانند تلاش های بازاریابی شما را بسیار گسترده کنند. موثرتر. همچنین به شما کمک می کند روابط قابل اعتماد ایجاد کنید و همکاری شگفت انگیزی را برای پروژه های آینده ایجاد کنید.
3 اهداف مختلف را در یک کمپین ترکیب نکنید
به عنوان مثال ، محتوای کمپین جذب مخاطب از محتوای کمپین تبلیغ کننده یک رویداد متفاوت است. اگر کمپینی ایجاد کنید که هر دو این KPI ها را هدف قرار دهد ، ممکن است عملکرد مطابق انتظار را نداشته باشد. در نظر بگیرید که یک کمپین بازاریابی با هدف ایجاد انگیزه برای خرید بلیط در این رویداد باید از محتوای بسیار جذاب استفاده کند و کوتاه مدت باشد ، زیرا این امر به فروش سریع نیاز دارد. به همین دلیل بهتر است برای دستیابی به نرخ بازگشت سرمایه بالاتر ، کمپین های جداگانه ای برای این اهداف بازاریابی ایجاد کنید.
4. از عوامل تأثیرگذار به رویدادهای آنلاین خود دعوت کنید
امروز ، می توانیم تعداد مارک های مختلف را سازماندهی کنیم تا مخاطبان خود را افزایش دهند. این به این شرکت ها کمک می کند تا توجه مشتریان را جلب کنند ، وفاداری آنها را جلب کنند و مردم را به یادگیری بیشتر درباره محصولات یا خدمات ترغیب کند. درگیر شدن اینفلوئنسرها در چنین رویدادهای دیجیتالی به شما کمک می کند تا در اطراف نام تجاری خود جنجالی ایجاد کرده و موج بیشتری از تعامل مشتری را برانگیخته کنید.
شبکه های اجتماعی به یکی از قدرتمندترین کانال های بازاریابی برای مشاغل تبدیل شده است. بنابراین ، می توانید از اینفلوئنسرها بخواهید تا رویدادهای زنده را در اینستاگرام یا فیس بوک ترتیب دهند تا مشتریان بالقوه را در آنجا هدف قرار دهند.
Key Takeaway
دستیابی به KPI های شما آسان تر است اگر می دانید چگونه به تأثیرگذاران نزدیک شوید و فرایند ارتباط خود را به روش صحیح خودکار کنید. بدون شک ، نرم افزار بازاریابی اینفلوئنسر می تواند یک مزیت رقابتی به شما بدهد و به شما در تسهیل گردش کار کمک کند. با این حال ، می توانید به خاطر داشته باشید که هر شخصیتی منحصر به فرد است و نیاز به رویکردی فردی در برقراری ارتباط دارد. امیدوارم که این نکات ساده و در عین حال عملی به شما کمک کنند تا اهداف بازرگانی خود را با بازاریابی تأثیرگذار برآورده کنید.