96 درصد از سایت های موجود در 10 موقعیت برتر گوگل، بیش از 1000 لینک از دامنه های منحصر به فرد دارند.

آیا می توانید با لینک های بسیار کم در 10 رتبه برتر گوگل قرار بگیرید؟ نه بر اساس تحلیل جدیدی که امروز توسط نینجاهای بازاریابی اینترنتی منتشر شده است. دریافت که:

  • بیش از 96 درصد از وب سایت هایی که در رتبه 10 برتر گوگل قرار دارند، بیش از 1000 بک لینک از دامنه های منحصر به فرد دارند.
  • تنها 0.3 درصد کمتر از 100 بک لینک داشتند.

چرا ما اهمیت می دهیم. گوگل گفته است که پیوندها دیگر یکی از سه سیگنال برتر رتبه بندی نیستند و به لینک های بسیار کمی برای رتبه بندی صفحات نیاز دارند. با این حال، به وضوح، وب سایت هایی که رتبه خوبی دارند، بک لینک بیشتری دارند. اما این نیز درست است که صفحات وب که رتبه خوبی دارند تمایل به جذب بک لینک های بسیار بیشتری دارند – زیرا آنها رتبه بسیار خوبی دارند.

نتایج. در اینجا جدولی است که یافته های کلی را نشان می دهد:

پیوندهای ارجاع دهنده دامنه

برخی از یافته های جالب دیگر از تجزیه و تحلیل بک لینک:

  • آمازون برای 164 کلمه کلیدی از 200 کلمه کلیدی در 10 مورد برتر قرار گرفت. نزدیکترین برند بعدی Walmart (57) بود.
  • “ضعیف ترین” سایت دارای 54 دامنه ارجاع دهنده بود و در رتبه 6 قرار گرفت.
  • میانگین 164 بک لینک دامنه منحصر به فرد برای عبارات جستجوی محلی «حداقل مورد نیاز برای رتبه بندی در 10 سایت برتر» برای 10 سایت پایین به نظر می رسد.

ولی. همانطور که مطالعه اشاره می کند، همه پیوندها ارزش یکسانی ندارند. متغیرهایی که می توانند بر ارزش یک لینک تأثیر بگذارند عبارتند از معتبر بودن سایت پیوند دهنده، متن لنگر و اینکه آیا مردم واقعاً روی پیوندها کلیک می کنند یا خیر.

در مورد داده ها نتایج بر اساس تجزیه و تحلیل 10 نتیجه برتر جستجوی گوگل، متشکل از 1113 وب سایت منحصر به فرد، برای 200 عبارت کلیدی با هدف تجاری تصادفی است.

مطالعه. شما می توانید آن را در اینجا بخوانید: بک لینک های Google Study

عمیق تر حفاری کنید. اریک انج، مشارکت‌کننده و بلندگوی SMX موتور جستجو در سال‌های گذشته مطالعات متعددی انجام داده است که نشان می‌دهد پیوندها دارای ارزش هستند:


جدید در زمین موتورهای جستجو

درباره نویسنده

دنی گودویندنی گودوین

دنی گودوین از سال 2022 سردبیر موتور جستجو Land & Search Marketing Expo – SMX بوده است. او در سال 2022 به عنوان سردبیر ارشد به Search Engine Land پیوست. او علاوه بر گزارش در مورد آخرین اخبار بازاریابی جستجو، برنامه SME (کارشناس موضوعی) Search Engine Land را نیز مدیریت می کند. او همچنین به برنامه ریزی رویدادهای SMX ایالات متحده کمک می کند.

گودوین از سال 2007 در مورد آخرین پیشرفت‌ها و روندها در جستجو و بازاریابی دیجیتال ویرایش و می‌نویسد. او قبلاً سردبیر اجرایی مجله موتور جستجو (از سال 2017 تا 2022)، مدیر مدیر Momentology (از 2014-2016) و سردبیر Search بوده است. ساعت موتور (از 2007 تا 2014). او در بسیاری از کنفرانس‌های جستجوی اصلی و رویدادهای مجازی سخنرانی کرده است، و برای تخصصش توسط طیف گسترده‌ای از نشریات و پادکست‌ها منبع داده شده است.

Source link