91 درصد از خریداران فناوری اطلاعات به کاغذهای سفید اعتماد دارند – در اینجا آمده است که چگونه شرکت های کوچک امنیت سایبری می توانند از آنها استفاده کنند

وایت پیپرها ابزاری کم استفاده اما بسیار موثر برای کسب و کارهای کوچک امنیت سایبری برای ایجاد قدرت، تقویت سئو و ایجاد سرنخ هستند. با توجه به اینکه 91 درصد از خریداران فناوری اطلاعات، کاغذهای سفید را در فرآیند تصمیم‌گیری خود مهم ارزیابی می‌کنند، ارزش بی‌نظیری در بازار رقابتی ارائه می‌دهند. این راهنما نگاهی می‌اندازد به این که چگونه کاغذهای سفید اعتماد ایجاد می‌کنند، دید را بهبود می‌بخشند و تبدیل‌ها را افزایش می‌دهند. و اینکه چرا آنها باید بخش مهمی از استراتژی بازاریابی محتوای شما باشند.

در دنیای پر سر و صدا، ناتوانان امنیت سایبری چگونه رقابت می کنند؟

بیایید با آن روبرو شویم: بازاریابی امنیت سایبری شلوغ است. چه پست های وبلاگ، وبینارها یا به روز رسانی محصول باشد، چشم انداز دیجیتال پر سر و صدا است. بازیکنان کوچک‌تر اغلب احساس می‌کنند توسط رقبای بزرگ‌تر با بودجه‌های بازاریابی بسیار بالا غرق شده‌اند.

اما اگر یک ابزار بازاریابی وجود داشته باشد که زمین بازی را یکسان کند چه؟

بازاریابی کاغذ سفید – زمینه بازی برابر که در آن شرکت های کوچک امنیت سایبری می توانند از سر و صدا بالاتر بروند و خود را در صنعت تثبیت کنند.

چرا کاغذهای سفید؟ داده ها برای خود صحبت می کنند

وایت پیپرها بیشتر از پی دی اف های طولانی هستند که در یک وب سایت بیکار نشسته اند. آن‌ها دارایی‌هایی هستند که دارای داده‌های سنگین و مبتنی بر تحقیقات هستند 91 درصد از خریداران فناوری اطلاعات در طول فرآیند خرید آن را ضروری می دانند.

آمارهای کلیدی که اثربخشی کاغذهای سفید را برجسته می کند

  • با توجه به تقاضای 71 درصد از B2B…

Source link