در اوایل این ماه، بازاریابان از سراسر جهان به آخرین کنفرانس مجازی LocalU که توسط دانشگاه محلی برگزار شد، پیوستند.
موضوعات سمپوزیوم مملو از نکات بازاریابی محلی از کارشناسان برتر در مورد همه چیز، از رسیدگی به بررسی های جعلی، پیش بینی SEO و موارد دیگر بود.
شرکتکنندگان در طول هر جلسه در توییتر بحثهای پر جنب و جوش داشتند و نکات مفید و ملموس سخنرانان را برجسته میکردند.
در زیر نکات مهم هر سخنران و جلسه مربوط به آنها آورده شده است.
1. ابتدا برای مشتریان و دوم برای گوگل بنویسید
چارلی هانت، ProofContent
“اگر فقط برای الگوریتم گوگل محتوا بنویسید (و نه ابتدا کاربران)، از رتبه های برتر خود حذف خواهید شد.”
شناسههای محلی را بر اساس آنچه مشتریان قبلاً جستجو میکنند، درج کنید. خواه محله، شهرستان، شهر و غیره باشد.
صفحات اختصاصی برای سوالات متداول برتر مشتریان خود ایجاد کنید. این امر نیاز به پاسخگویی مجدد به این سوالات را کاهش می دهد.
نقاط فروش منحصر به فرد خود (USP) را شناسایی کنید. اگر مطمئن نیستید که اینها چیست، با مشتریان خود صحبت کنید تا آنها را شناسایی کنید.

2. مناقشه 1 بررسی نامشروع معادل 11 بررسی مثبت است
کورتیس بوید، شرکت شفافیت
مخالفت با بررسی های جعلی سودمند است. بررسیهای غیرقانونی برای رتبهبندیها مضر هستند، که ثابت شده است به درآمد آسیب میزند.
حذف نقدهای منفی قانونی هدف نیست. بررسی های به دست آمده خوب هستند. بررسی های خریداری شده نیست. ساکت کردن مشتریان واقعی خوب یا مشروع نیست. موضوع این نیست
رئیس شما نباید از شما بخواهد که شرکت را بررسی کنید، مگر اینکه در Glassdoor باشد. برترین انواع نظرات جعلی مربوط به فروشندگان، صاحبان مشاغل، کارکنان فعلی، مشتریان غیرواقعی، و دسته های نقد و بررسی شخص ثالث است.
نظرات جعلی را در برنامه تلفن همراه در مقابل دسکتاپ به چالش بکشید. داشتن دادههایی برای نشان دادن جعلی بودن نظرات، تقریباً 380 برابر بیشتر از میزان موفقیت حذف میشوند.
اگر با یک دسته نقد منفی مواجه شده اید، بهتر است با استفاده از تالار گفتمان راهنمای GBP با یک متخصص محصولات Google کار کنید.
3. با استفاده های عملی استودیوی داده های Google هوشمندتر کار کنید
آماندا جردن، ریکتی رو
با GDS، زمان کمتری را صرف بررسی داده های خود خواهید کرد. شما می توانید گزارش های سئوی محلی ایجاد کنید که نه تنها برای شما، بلکه برای مشتریان شما به راحتی قابل هضم باشد. الگوهای زیادی برای اتصال و بازی با داده های خود ایجاد شده است.
از Data Studio برای پیدا کردن و دستهبندی کلمات کلیدی و یافتن راههای جدید برای استفاده از دادههایی که ارائه میکنند استفاده کنید.»
بسیاری از اتصال دهنده های رایگان با GDS برای کمک به ادغام داده های شما وجود دارد، مانند Google Analytics، BigQuery، Google Sheets، کنسول جستجو و موارد دیگر.
علاوه بر این، ابزارهای اتصال دهنده رایگان برای GDS، از جمله Ahrefs، ContentKing، DeepCrawl، SEMRush و غیره وجود دارد.
از کنترل های داده در Data Studio استفاده کنید. آنها به شما امکان می دهند داده ها را بر اساس تاریخ، نوع بازدید کننده، نوع دستگاه و موارد دیگر دستکاری کنید.
4. با تلاش های خود برای مبارزه با هرزنامه ها استراتژیک باشید
جوی هاوکینز، استرلینگ اسکای
درصد لیست های جعلی بر اساس صنعت بسیار متفاوت است. تعمیر درب گاراژ، خودروهای ناخواسته و آسیب های شخصی برترین صنایع با فهرست های جعلی بودند.
“87.6٪ از لیست های تعمیر درب گاراژ هرزنامه بود. این برای برندها بسیار مضر است و چرا مبارزه با هرزنامه می تواند به برندهای قانونی کمک کند.”
مبارزه با هرزنامه یک استراتژی بلند مدت نیست، اما چیزی است که باید سعی کنید دنبال کنید. هرزنامه همیشه می تواند برگردد، و Google همیشه همه دستورالعمل های آنها را اجرا نمی کند.
اگر لیست های تکراری وجود دارد، یکی را حذف نکنید. ادغام لیست ها در واقع می تواند به آنها در رتبه بندی کمک کند.
اگر در صنعتی با مقادیر متوسطی از فهرست های هرزنامه هستید، احتمالاً ارزش وقت گذاشتن برای گزارش دادن را دارد.
5. ما فقط از افرادی خرید می کنیم که می شناسیم، دوست داریم و به آنها اعتماد داریم
متیو هانت، گرگ اتوماسیون
از لینکدین به عنوان یک منبع قابل اعتماد به جای یک غریبه استفاده کنید. روابط در نظرات ایجاد می شوند، نه در پست ها.
7 ساعت با 11 تعامل مختلف، در 4 مکان مختلف طول می کشد تا اعتماد یک کاربر را به خود جلب کنید تا فرصتی برای کار کردن و فروش به آنها ایجاد کنید.
از لینکدین با محتوای کوتاهی که کاربران می توانند کشف کنند، استفاده کنید. سپس، در جایی که نوعی تعامل (دوره، وبینار و غیره) وجود دارد، محتوای طولانی ایجاد کنید. از آنجا، یک جامعه اعتماد ایجاد کنید تا کاربران همچنان به شما مراجعه کنند.
مطمئن شوید که یک نمایه شخصی دارید، نه فقط یک صفحه شرکت. یک عنوان شخصی قانع کننده ایجاد کنید که نشان دهد شما چه کسی هستید و چه می کنید.
فرمول برنده برای یک عنوان شخصی: نقش + تخصص + ارزش.
6. محتوای بدون داده منجر به نتایج ضعیف می شود
نوح آموز، دو اکتبر
محتوای خود را بر اساس اهداف مشتری، جمع آوری داده ها، پاک کردن داده ها، و سپس ایجاد موضوعات بر اساس این داده ها بسازید.
آنچه برای شما سودآورتر است را بازاریابی کنید. مطمئن شوید که از مشتریان خود بپرسید که بزرگترین پولسازهای آنها در طول فرآیند ورود شما چه کسانی هستند.
گوگل در دانستن اینکه چه چیزی را نشان دهد مشکل دارد، به همین دلیل مهم است که به وضوح مشخص کنید محتوای شما در مورد چیست.
تفاوت زیادی بین روندهای جستجو از Google SERP Suggest خودکار و Google Trends وجود دارد. پیشنهاد خودکار شخصیسازی شده است، در حالی که Trends اینطور نیست.
7. نزدیکی با به روز رسانی مجاورت بسیار مهم تر است
یان گیلبرت و کولان نیلسون، استرلینگ اسکای
هرچه به فهرست کسب و کار نزدیکتر باشید، شانس بیشتری برای رتبهبندی آن فهرست خواهید داشت.
بهروزرسانی مجاورت به لطف تنوع در بستههای نقشه، امکان رتبهبندی بسیاری از فهرستهای کسبوکار را فراهم کرده است.
کلمات کلیدی بدون مکان بیشترین تأثیر را داشتند.
کلمات کلیدی در نام کسب و کار شما مانند گذشته ساده نیستند. از کلمه کلیدی استفاده نکنید
پر کردن به عنوان یک استراتژی گوگل در تلاش است تا پوندهای هرزنامه را متعادل کند و در عین حال به مشاغل واقعی اجازه رتبه بندی را می دهد.
موارد عمل برتر از بهروزرسانی مجاورت عبارتند از:
- روی کلمات کلیدی صریح تمرکز کنید
- املاک و مستغلات GBP بیشتری ایجاد کنید
- از تبلیغات برای هدف قرار دادن مجدد در مناطقی که رتبه یا کشش خود را از دست داده اید استفاده کنید
- برای به حداقل رساندن آسیب، به دنبال طیف گستردهتری از کلمات کلیدی بروید

8. پیش بینی سئو می تواند به پاسخگویی به سوالات کلیدی کسب و کار از طرف سهامداران کمک کند
اندرو شاتلند، راهنمای SEO محلی
سوالات کلیدی که ذینفعان می خواهند به آنها پاسخ داده شود عبارتند از:
- چقدر میخواهم از این کار بیرون بیایم؟
- قرار است چقدر طول بکشد؟
- ROI چیست؟
پیش بینی سئو باید منحصر به فرد بودن و اهداف کسب و کار را در نظر بگیرد. بیشتر از استفاده از تجربیات و داده های خود برای پیش بینی انجام دهید.
گاهی اوقات پیشبینیهای دقیق اهمیتی ندارند، به شرطی که واقع بینانه عمل کنید و انتظارات خوبی را ایجاد کنید. برای خوب جلوه دادن و تایید بودجه، پیشبینیها را به اشتباه بزرگ نکنید.
یک روش علمی خوب، امتیاز RICE است. (دستیابی به x تأثیر x اعتماد) / تلاش = امتیاز RICE.
با این حال، نمره RICE خوب ممکن است درآمد زیادی را به همراه نداشته باشد، حتی اگر اجرای آن آسان باشد. تعیین کنید چه چیزی مهمتر است: درآمد بالا یا امتیاز RICE بالا؟
9. شما موظف هستید که از واقعی بودن نظرات خود مطمئن شوید
مایک بلومنتال، نزدیک رسانه
این کسب و کار مسئول نحوه عملکرد پلتفرم بررسی و همچنین رفتارهای سئو و شرکت های مدیریت شهرت است.
دستورالعمل های جدید بازاریاب تجاری FTC عبارتند از:
- دروازه بررسی وجود ندارد
- نمایش بررسی انتخابی وجود ندارد
- با نقدهای مثبت و منفی باید به یک اندازه برخورد شود
- مشوق ها باید به صراحت بیان شود
سرکوب مرور کار نمی کند. مشتریان می توانند تفاوت بین سایت شما و نظرات گوگل را ببینند.
شما مجبور نیستید محتوای نقد توهین آمیز یا نامناسب را منتشر کنید. اطمینان حاصل کنید که یک TOS واضح در سایت خود منتشر کرده اید که دستورالعمل های FTC را توضیح می دهد و هر چیزی را که مطابق با این دستورالعمل ها است منتشر کنید.
خلاصه
سمپوزیوم مجازی LocalU تمرکز زیادی روی بهروزرسانیهای واقعی داشت که بر کسبوکارها تأثیر میگذارد، و همچنین نکات محتوایی که میتواند به هر کسی که یک تجارت فیزیکی یا فهرست دارد کمک کند.
اگر میخواهید اطلاعات دقیقتری درباره جلسات داشته باشید، حتماً به گفتگوی #LocalU در توییتر بپیوندید و با سخنرانان ارتباط برقرار کنید. همچنین میتوانید دسترسی فوری را از دانشگاه محلی در اینجا خریداری کنید.
در پایان کنفرانس، دانشگاه محلی بازگشت خود را به رویدادهای حضوری اعلام کرد. آنها در 28 ژوئیه میزبان LocalU Advanced در دنور، CO خواهند بود. اگر علاقه مند به شرکت در این برنامه هستید، برای کسب اطلاعات بیشتر حتما با دانشگاه محلی به روز باشید.
تصویر ویژه: MaDedee/Shutterstock