80٪ مشاغل تماس سرد ندارند

عکس پروفایل نویسنده

@سوسن پارکرسوزان پارکر

من نویسنده محتوا با 6 سال تجربه در دنیای فناوری هستم.

تماس سرد به عنوان یک تاکتیک موثر در فروش برای سالهای زیادی وجود داشته است. این به سادگی به معنای برقراری تماس ناخواسته با مردم برای فروش خدمات یا محصولات شما است. همه ما هر چند وقت یک بار حداقل یک تماس ناخواسته دریافت کرده ایم. با این حال ، زمان تغییر کرده و تاکتیک های بازاریابی نیز تغییر کرده اند.

اکنون ممکن است بسیاری از افراد بپرسند که “آیا تماس سرد است مرده؟“و پاسخ این است ،” بله “! همانطور که تحول دیجیتال ادامه دارد ، روند فروش نیز در حال تغییر است. قبل از اینکه درمورد اینکه چرا تماس های سرد منسوخ می شود ، بحث کنیم ، باید بفهمیم تماس سرد دقیقاً چیست.

تماس سرد چیست؟

“تماس تلفنی” به معنای تماس با مشتریانی است که قبلاً برای معرفی خدمات و محصولات خود ارتباط برقرار نکرده اید. بررسی های اخیر نشان داده است که 80٪ از شرکت ها تماس نمی گیرند مگر اینکه با نام تماس داشته باشند. این به وضوح نشان می دهد که علاقه مردم به تماس سرد با گذشت زمان کاهش یافته است.

علاوه بر این ، افراد در حال حرکت به سمت تحول دیجیتال هستند که در آنجا یک شرکت را جستجو می کنند و جزئیات کاملی در مورد محصولات خود ، خواندن بررسی ها و تمام اطلاعات مربوط به وب سایت قبل از خرید دریافت می کنند. این یکی از دلایل تبدیل شدن مزاحمت غیرضروری به تماس سرد است. چشم اندازها …

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور