8 میلیون کاربر BANANA در 4 هفته – داستان موفقیت در بازی CARV’s TON

در این مصاحبه اختصاصی، لئو لی، مدیر ارشد رشد CARV، در مورد رویکرد پیشگامانه این شرکت به حاکمیت داده، موفقیت آن با بازی‌های مبتنی بر TON و چشم‌انداز آن برای اینترنت متعلق به کاربر صحبت می‌کند.

ایشان پاندی: سلام لئو، به مجموعه «پشت استارتاپ» ما خوش آمدید. آیا می توانید ما را در سفر خود به سمت تبدیل شدن به CGO of CARV و نحوه درگیر شدن شما با اکوسیستم TON راهنمایی کنید؟

لئو لی: ممنون از اینکه من رو داشتی، ایشان! سفر من به CARV کاملاً سفری بوده است. من دندان هایم را در صنعت بازی کوتاه کردم و با غول هایی مانند EA، Garena و Tencent کار کردم و به راه اندازی بازی هایی مانند Arena of Valor، FIFA Mobile و Apex Legends Mobile کمک کردم.

سپس پتانسیل بازی های بلاک چین و قدرت داده ها را دیدم و CARV نظرم را جلب کرد. این تیم کاری انقلابی انجام می‌دهد – ایجاد یک لایه داده که به گیمرها اجازه می‌دهد واقعاً اطلاعات خود را داشته باشند و از آنها سود ببرند. علاوه بر این، با استانداردهای جدید پیشنهاد شده توسط ما مانند ERC-7231، ما برچسب ها و هویت های گیمر را زیر یک بنر متحد می کنیم. این فقط صحبت نیست – ما قبلاً بیش از 900 شرکت بازی و هوش مصنوعی را راه اندازی کرده ایم و 9.5 میلیون بازیکن را ثبت کرده ایم.

علاقه ما به TON ناشی از موقعیت منحصر به فرد آن به عنوان زیرساخت رسمی وب 3 تلگرام است. این پلتفرم چت با پایگاه میلیاردی کاربر، معدن طلایی برای پذیرش بلاک چین است نشان می دهد که چه چیزی ممکن است

Source link