در این مصاحبه اختصاصی، لئو لی، مدیر ارشد رشد CARV، در مورد رویکرد پیشگامانه این شرکت به حاکمیت داده، موفقیت آن با بازیهای مبتنی بر TON و چشمانداز آن برای اینترنت متعلق به کاربر صحبت میکند.
ایشان پاندی: سلام لئو، به مجموعه «پشت استارتاپ» ما خوش آمدید. آیا می توانید ما را در سفر خود به سمت تبدیل شدن به CGO of CARV و نحوه درگیر شدن شما با اکوسیستم TON راهنمایی کنید؟
لئو لی: ممنون از اینکه من رو داشتی، ایشان! سفر من به CARV کاملاً سفری بوده است. من دندان هایم را در صنعت بازی کوتاه کردم و با غول هایی مانند EA، Garena و Tencent کار کردم و به راه اندازی بازی هایی مانند Arena of Valor، FIFA Mobile و Apex Legends Mobile کمک کردم.
سپس پتانسیل بازی های بلاک چین و قدرت داده ها را دیدم و CARV نظرم را جلب کرد. این تیم کاری انقلابی انجام میدهد – ایجاد یک لایه داده که به گیمرها اجازه میدهد واقعاً اطلاعات خود را داشته باشند و از آنها سود ببرند. علاوه بر این، با استانداردهای جدید پیشنهاد شده توسط ما مانند
علاقه ما به TON ناشی از موقعیت منحصر به فرد آن به عنوان زیرساخت رسمی وب 3 تلگرام است. این پلتفرم چت با پایگاه میلیاردی کاربر، معدن طلایی برای پذیرش بلاک چین است