

@christianespinosachristianespinosa
بنیانگذار و مدیرعامل Alpine Security ، مهندس امنیت سایبری و مربی دارای عملکرد بالا
افراد فنی در جنگ امنیت سایبری در حال از دست دادن هستند و برای تغییر نتیجه یک تغییر اساسی لازم است. ما به عنوان یک صنعت ، باید به طور موثرتری با هم کار کنیم ، ارتباطات واضحی برقرار کنیم و بتوانیم مشکلات را با درگیری کمتری حل کنیم. به طور خلاصه ، ما به مهارت های افراد قوی تر نیاز داریم.
خیلی اوقات ، وقتی افراد فنی زیر سوال می روند ، گوش نمی دهند ، احساس همدلی ندارند و یا واکنش دفاعی نشان نمی دهند. این به همکاری لطمه می زند و ایجاد راه حل های امنیتی برنده را دشوارتر می کند.
خوشبختانه ، ما به عنوان رهبر ، می توانیم مهارت های کارکنان فنی خود را تقویت کنیم – با این هشت مرحله شروع می کنیم.
آگاهی را بالا ببرید
اولین قدم برای تقویت مهارت های مردم افزایش آگاهی است. که هم شامل خودآگاهی است ، که درک رفتارهایی است که شما کنترل می کنید و هم آگاهی دیگران.
به عنوان یک رهبر ، می خواهید به کارمندان خود کمک کنید درک کنند که عملکرد آنها بر دیگران تأثیر می گذارد. بسیاری از افراد فنی (و به طور کلی افراد) با خودآگاهی دست و پنجه نرم می کنند زیرا ما تمایل داریم زندگی خود را پر از محرک (موسیقی ، تلویزیون ، بازی ها ، شبکه های اجتماعی و موارد دیگر) کنیم و زمان کمی برای تأمل می گذاریم. با ارتقا awareness سطح آگاهی ، کارمندان شما …