@مارک های خیاطیمارک های خیاط
Tailor Brands یک بستر خودکار مارک تجاری است که به کسب و کارهای کوچک در ایجاد هویت تجاری کمک می کند.
وقتی از او س askedال شد که چه توصیه ای به رهبران جهان می کند ، الون ماسک پاسخ داد: “پروتكلی را برای كنترل توسعه هوش مصنوعی اجرا كنید.”
اگر بدون کنترل باقی بماند ، او استدلال کرد که فناوری یادگیری ماشین از توسعه دهنده خود فراتر رفته و آن (ما) را دیگر به عنوان بخشی اساسی از فرآیند نمی داند.
و از آنجا که تعداد کمی از فناوری ها در پیشرفت خود مترقی یا مختل کننده هستند ، ممکن است او یک نکته داشته باشد!
اما قبل از اینکه ML یک ترمیناتور را به سمت ما بکشاند ، این باعث متزلزل کردن فضای شرکت ها ، باز کردن قفل بازارهای بسته شده ، تساوی زمینه های بازی با ارائه راه حل های نوآورانه برای مشکلات دیرینه شده و رقابت برای بچه های کوچک با جلیقه های شرکتی را آسان می کند.
و این خیلی جالب است.
در این مقاله ، ما به چگونگی وقوع آن پی خواهیم برد و 8 شرکت را با استفاده از یادگیری ماشین به روشهای جالب توجهی بررسی خواهیم کرد که زندگی ما را تغییر می دهد ، حتی اگر هنوز آن را نمی دانیم.
1. فیس بوک – ظهور چت بات ها!
بات چت ها نه تنها در هنگام ارائه خدمات به مشتری با همتایان انسانی خود مطابقت دارند بلکه دارای پتانسیل بیش از حد ما هستند و فیس بوک در کشف چگونگی این امر پیشگام است.
مسنجر فیس بوک اکنون محل آزمایش ربات های چت است و اگر از آن استفاده می کنید ، …