7 نکته برای شروع آماده سازی! • Yoast

تابستان به تازگی به پایان رسیده است، اما ما از قبل به شما می گوییم که برای بزرگترین فروش سال آماده شوید: جمعه سیاه و دوشنبه سایبری. و بیایید بقیه فصل خرید تعطیلات را که در راه است فراموش نکنیم. اکنون زمان شروع برنامه ریزی برای زیباترین زمان سال است. بنابراین، اگر یک فروشگاه آنلاین دارید، بیایید فوراً روی سئوی فصل تعطیلات خود کار کنیم!

رتبه بندی در گوگل کاری نیست که یک شبه انجام دهید. به همین دلیل است که هرگز برای شروع زود نیست. به یاد داشته باشید، پایان سال به سرعت نزدیک می شود. فراموش نکنید، جمعه سیاه (25 نوامبر) و دوشنبه سایبری (28 نوامبر) فصل خرید تعطیلات امسال را آغاز می کنند. شما می توانید محتوای زیادی را برای همه موقعیت ها تنظیم کنید. در این پست، مواردی را که می توانید برای آماده سازی انجام دهید، مرور می کنیم!

در حالی که همه‌گیری در بسیاری از مکان‌ها تا حدودی تحت کنترل است، مردم اکنون به خرید آنلاین عادت کرده‌اند. این آسان تر و راحت تر است زیرا مجبور نیستید خانه خود را ترک کنید تا با مردم بر سر آخرین پلی استیشن 5 مبارزه کنید. در واقع، سال گذشته، فروش آنلاین به رکورد 204 میلیارد دلار رسید! و مردم به این کار ادامه خواهند داد. به همین دلیل است که فکر می کنیم می توان تصور کرد که مردم امسال بسیاری از هدایای تعطیلات خود را به صورت آنلاین خریداری می کنند.

سال گذشته، مایکروسافت اطلاعاتی در مورد آنچه که انتظار دارد مشتریان در جمعه سیاه روی چه چیزی تمرکز کنند به اشتراک گذاشت. این نکات همچنان مرتبط هستند، به همین دلیل است که آنها را با شما به اشتراک می گذاریم:

  1. خریداران زودتر شروع می کنند.
  2. پرداخت های جایگزین و روش های تحویل مورد تقاضا خواهد بود.
  3. پایداری یک روند خواهد بود.
  4. رقابت تبلیغاتی بالا خواهد بود.

حجم خرید آنلاین خریداران در سال جاری زیاد خواهد بود. فرصت های زیادی برای کسب و کارها وجود دارد تا در این دوران حیاتی مشتریان و مخاطبان جدیدی به دست آورند. با اطمینان از اینکه پیام‌های مناسب را در زمان مناسب در مکان‌های مناسب برجسته می‌کنید، زمانی که خریداران آماده خرید هستند، از همه چیز جلوتر خواهید بود.

استفانی ورلی – بازاریاب برند جهانی در تبلیغات مایکروسافت

آنلاین جایی است که در آن قرار دارد

البته، وانت در فروشگاه یا کنار خیابان همچنان محبوب خواهد بود. اما امروزه، اکثر مردم تحقیقات و خریدهای خود را به صورت آنلاین انجام می دهند – گاهی اوقات حتی هفته ها قبل! بنابراین وقتی فصل خرید تعطیلات خیلی قبل از جمعه سیاه شروع می شود و هفته ها ادامه می یابد، تعجب نکنید.

به همین دلیل تمدید معاملات آنلاین خود برای چند روز یا چند هفته می تواند ایده خوبی باشد. به خصوص اگر می خواهید از تجمع جمعیت زیادی در فروشگاه خود در یک روز خاص جلوگیری کنید. این تجربه خرید خوبی برای هر کسی نخواهد بود، بنابراین گسترش این معاملات در مدت زمان طولانی خوب خواهد بود.

آماده شدن را به موقع شروع کنید

به داده‌هایی که در رویدادهای جمعه سیاه قبلی جمع‌آوری کرده‌اید، شیرجه بزنید و ببینید آیا می‌توانید پیشرفت‌هایی داشته باشید. به خاطر داشته باشید که مدتی طول می کشد تا محتوا رتبه بندی شود. بنابراین، اگر می‌خواهید با رقبا عقب نمانید، سعی کنید حداقل محتوای خود را هماهنگ کنید 45 روز در پیش. این چیزی است که اغلب توصیه می شود. البته، اگر این کار برای شما بهتر بود، همیشه می توانید زودتر آماده سازی را شروع کنید. برنامه شما می تواند چیزی شبیه به این باشد:

  1. 45 روز قبل: تبلیغات خود را در تقویم وب سایت خود ارسال کنید و یک پست ذخیره شده را در رسانه های اجتماعی و در خبرنامه ایمیل خود ارسال کنید).
  2. 7 روز قبل: پست رویدادها/تبلیغات آینده را در رسانه های اجتماعی و از طریق ایمیل ارسال کنید. سعی کنید سایر مشاغل (کوچک) را تشویق کنید تا آن را با فالوورهای خود به اشتراک بگذارند.
  3. 1 روز قبل: پست یادآوری رویداد را در شبکه های اجتماعی ارسال کنید.

در نظر گرفتن این مراحل و بازه های زمانی قانون خوبی است. با این حال، ما فکر می‌کنیم که می‌توانید در راه‌اندازی صفحات جدید و تمدید صفحات قدیمی، کارهای بیشتری انجام دهید. بیایید به چند نکته کاربردی نگاه کنیم.

1. صفحات هدیه فصل تعطیلات را تنظیم کنید

اول، ما باید در نظر بگیریم که چه دسته یا صفحات فرود خاصی برای تعطیلات آینده معنا دارد. همیشه می‌توانید صفحاتی مانند «بهترین هدایا برای والدین/هزاره‌ها/نوجوانان»، «جدیدترین تخفیف‌ها برای کودک ۶/۱۰/۱۲ ساله‌تان» و «تخفیف بهترین دوست/پدربزرگ و مادربزرگ/همکار» راه‌اندازی کنید. همچنین می‌توانید به «۱۰ هدیه برتر برای علاقه‌مندان به ورزش در فضای باز/اسکی/پاراسیلینگ» و «۳ پیشنهاد برتر برای والدین خانه‌نشین» و غیره فکر کنید.

مطمئن شوید که این صفحات مقصد یا دسته بندی هدیه، عناوین صفحات و توضیحات متا آنها با فصل تعطیلات آینده مطابقت دارند. می توانید از این صفحات هدیه برای هانوکا یا فروش تابستانی خود استفاده مجدد کنید. محتوای (قدیمی) متناسب با تعطیلات را پیدا کنید، عناوین و توضیحات متا را برای مطابقت با فصل آینده بازنویسی کنید، و این احتمال وجود دارد که برای به‌روزرسانی آن‌ها نیازی به کار زیادی نداشته باشید. حتما توضیحات محصول را به درستی بنویسید و تصاویر محصول را بهبود ببخشید. یاد بگیرید که چگونه با استفاده از تجزیه و تحلیل خاص محصول در WooCommerce SEO و Yoast SEO برای Shopify، توضیحات محصول عالی بنویسید.

برای افزایش شانس رتبه بندی صفحات هدیه خود، ساختار پیوند داخلی آنها را تقویت کنید. همچنین می‌توانید صفحات فصل تعطیلات تمام سال گذشته را پیوند دهید، مانند صفحات فرود خاص کریسمس («هدایای برتر 7/10/25 برای زیر درخت کریسمس») تا زمانی که زمان آن فرا رسید، این صفحات را تقویت کنید. این می تواند حدود 45 روز باشد، اما ما بدمان نمی آید که آن را تا 60 روز افزایش دهیم. شما باید به گوگل و سایر موتورهای جستجو زمان کافی بدهید تا پیوندهای شما را دنبال کنند و صفحات فرود فصل تعطیلات خاص خود را به موقع پیدا کنند.

رسانه‌های اجتماعی مانند توییتر و پینترست – اگرچه از نظر فنی یک موتور جستجوی بصری است – می‌توانند نقش بزرگی در موفقیت فروش تعطیلات (آنلاین) شما داشته باشند. برای مثال Pinterest را در نظر بگیرید. اگر شما یا همسرتان لیست آرزوهای پینترست دارید، دست خود را بالا ببرید؟ بسیاری از مردم انجام می دهند. اگر بتوانید محصولات خود را در لیست آرزوهای افراد قرار دهید، می تواند بر فروش شما تأثیر مثبت بگذارد.

در حالی که در آن هستید، فراموش نکنید که صفحات هدایای فصل تعطیلات خود را در فیس بوک و اینستاگرام نیز به اشتراک بگذارید. در بخش قبل، به 10 لیست برتر اشاره کردیم. همه ما می دانیم که این موارد هنوز در رسانه های اجتماعی به خوبی کار می کنند. Yoast SEO در واقع می تواند به شما کمک کند تا پست های رسانه های اجتماعی خود را قبل از به اشتراک گذاری آنها بهینه کنید.

به طور مشابه، توصیه می کنیم راهنماهای هدیه تعطیلات را تنظیم کنید و آنها را به اشتراک بگذارید. یک نمای کلی عالی از انواع هدایایی ایجاد کنید که افراد زیادی از آن لذت خواهند برد. ELLE و Target صفحاتی از این دست دارند و شرکت های بیشتری هم همینطور.

و در آخر، بازاریابی ایمیلی خود را فراموش نکنید! برای بسیاری از شرکت ها، خبرنامه ها یک جریان ثابت درآمد را فراهم می کنند. حتماً یک کمپین خوب برای خبرنامه های خود برنامه ریزی کنید.

3. محصولات جدید را معرفی کنید

فصل تعطیلات زمان بسیار خوبی برای عرضه محصولات جدید است. اگر از پرفروش‌ترین‌های بالقوه برای فصل تعطیلات پیش رو می‌شناسید، همین الان شروع به نوشتن محتوا در مورد این محصولات کنید. می‌توانید آن را با سایت‌های فناوری که درباره آیفون‌های مفهومی، ویژگی‌هایی که اپل ممکن است اضافه کند و مواردی از این قبیل مقایسه کنید.

هرچه بیشتر در مورد محصولات جدید از قبل بنویسید، احتمال بیشتری دارد که صفحات فروش این محصولات در مواقع مهم رتبه بندی شوند. شما باید تمام صفحاتی را که از قبل ساخته اید به آن صفحه اصلی که پس از عرضه محصول و در دسترس خرید آن راه اندازی می کنید پیوند دهید. با آن صفحه مانند محتوای سنگ بنا رفتار کنید.

4. داده های ساخت یافته را به صفحات محصول خود اضافه کنید

هنگامی که صفحات محصول خود را متناسب با فصل اضافه می کنید یا تغییر می دهید، بهینه سازی آنها را فراموش نکنید. به عنوان مثال، بررسی کنید که آیا داده های ساختاریافته را به صفحات محصول خود اضافه کرده اید یا خیر. زیرا نتایج غنی که رتبه‌بندی‌ها و قیمت‌ها را نشان می‌دهد می‌تواند به شما برتری نسبت به رقیبتان بدهد. افزونه WooCommerce SEO، افزونه Local SEO یا Yoast SEO for Shopify برنامه می تواند به شما در انجام این کار کمک کند!

تصویر نتایج جستجو برای پلی استیشن 5 سونی. در تصویر قیمت محصول، امتیازات و نظرات مشتریان و موجود بودن آن را مشاهده می کنید.
نمونه ای از نحوه نمایش یک محصول در نتایج جستجو در صورت استفاده از داده های ساخت یافته.

بیشتر بخوانید: ساختار داده ها با Schema.org: راهنمای نهایی »

5. استفاده مجدد از محتوا

شرم آور نیست که شراب قدیمی را در یک بطری جدید سرو کنید. اگر راهنمای جمعه سیاه برای سال 2021 دارید، با خیال راحت از آن در سال 2022 استفاده مجدد کنید. سال را به‌روزرسانی کنید و جزئیاتی مانند مارک‌های محبوب و محصولات محبوب آن سال را به‌روزرسانی کنید. اگر لجن URL شما است /black-friday-guide-2021/، آن را به /black-friday-guide-2022/ حدود آگوست سال آینده، و URL قدیمی را به آدرس جدید هدایت کنید. نیازی به ایجاد صفحه جدید نیست. عدم استفاده مجدد از آن URL قدیمی، هدر دادن لینک های ورودی خوب است. البته، اگر سال را در URL وارد نکنید، این کار حتی آسان تر است /black-friday-guide/ راب عالی نیز هست

در ماه‌های قبل از فصل تعطیلات، حتی می‌توانید به سادگی پست‌های محبوب سال گذشته را مجدداً در رسانه‌های اجتماعی منتشر کنید (در صورت نیاز کمی تنظیم یا به‌روزرسانی کنید). حتی ممکن است روز ولنتاین تبدیل به Secret Santa شود. دوشنبه سایبری ممکن است با هدایای مورد علاقه فرزند شما در ماه رمضان مطابقت داشته باشد. اینها احتمالاً تنظیمات کوچکی هستند. شاید فقط اضافه کردن “این رمضان” به توضیحات یا عنوان متا انجام شود.

به خواندن ادامه دهید: آیا باید محتوای قدیمی را به روز کنم یا حذف کنم؟ »

6. برای سرعت و موبایل بهینه سازی کنید

این ایده خوبی است که وب سایت خود را از نظر سرعت و موبایل بررسی و بهینه کنید. به ما اعتماد کنید، این توصیه ها را از یک وبلاگ یا مشاور سئو هر روز و در تمام طول روز دریافت خواهید کرد. و با دلیل موجه! موبایل، سرعت سایت و به طور کلی تجربه کاربر هر سال (یا هر روز) اهمیت بیشتری پیدا می کند. هنگامی که وب سایت خود را برای فصل تعطیلات آماده می کنید، بهترین زمان برای بررسی وب سایت تلفن همراه و سرعت سایت و در صورت امکان به روز رسانی یا بهبود آنها است.

برای شروع، به Core Web Vitals گوگل نگاه کنید و از آنها برای بهبود سایت خود استفاده کنید. در اینجا پنج راه برای افزایش امتیازات Core Web Vitals آورده شده است.

در ادامه بخوانید: نحوه بررسی سرعت سایت »

7. یک طرح اندازه گیری ایجاد کنید

همه چیز آماده است؟ فراموش نکنید که یک برنامه اندازه گیری تهیه کنید تا بتوانید موفقیت خود را تجزیه و تحلیل کنید. تمام برنامه های خود را یادداشت کنید، سپس به این فکر کنید که چگونه همه اقدامات خود را پیگیری کنید. اگر می خواهید بدانید که در سال آینده روی چه چیزی تمرکز کنید، این نکته کلیدی است. برای دستورالعمل های دقیق در مورد نحوه تجزیه و تحلیل خرید جمعه سیاه، دوشنبه سایبری یا Cinco de Mayo، پست ما را با 5 نکته برای اندازه گیری موفقیت در فروش تعطیلات خود بخوانید.

و چه زمانی فصل تعطیلات تمام می شود؟

پس از پایان تعطیلات چگونه با صفحات محصول مجموعه های هدیه تعطیلات برخورد می کنید؟ حتی اگر مجموعه یا محصول کادویی موفقیت بزرگی داشته باشد و بخواهید سال آینده دوباره آن را ارائه دهید، مدتی طول می کشد تا صفحه دوباره مرتبط شود. بنابراین، بهترین راه برای مقابله با این صفحات در این بین چیست؟

پاسخ جوست به آن را در این ویدیو ببینید!

نتیجه گیری در مورد سئو فصل تعطیلات

به طور خلاصه، اکنون زمان آن است که دست و پنجه نرم کنید و شروع به نوشتن صفحات هدیه تعطیلات و محتوای محصولات جدید کنید. و فراموش نکنید که برای تبلیغات و تجزیه و تحلیل رسانه های اجتماعی خود برنامه ریزی کنید. از این گذشته، وقتی کسب و کار آنلاین شما به فصل تعطیلات بستگی دارد، هرگز نمی توانید خیلی زود شروع کنید. آماده باشید، همین حالا شروع کنید!

به خواندن ادامه دهید: قابلیت استفاده تجارت الکترونیک: راهنمای نهایی »

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور