7 نکته Google برای داستانهای وب و سری فیلم ها

Google یک راهنما با نکاتی برای کمک به سازندگان در ایجاد داستانهای جذابتر وب منتشر کرد. هدف این نکات تشویق ناشران با ایده هایی در مورد ایجاد داستان های بهتر وب است.

قالب محتوای داستانهای وب

Web Stories نوعی از محتوا است که به عنوان محتوای میان وعده برای کاربرانی که معمولاً در حال مسافرت هستند و یا نیاز به گذراندن سریع وقت با محتوای سبک دارند ، مصرف می شود.

Google Web Stories را از طریق ویژگی های مختلف از جمله جستجو ، اخبار و Discover تبلیغ می کند. این فرصت را به ناشران می دهد تا بازدید بیشتری داشته باشند.

Web Stories را می توان به عنوان یک کانال ترافیک اضافی در نظر گرفت. به عنوان مثال ، YouTube و پادکست کانال های ترافیکی هستند ، روش هایی برای به دست آوردن بازدیدکنندگان که فراتر از پیوندهای آبی سنتی در نتایج جستجو هستند.

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

به همین ترتیب ، Web Stories فرصتی برای استفاده و رشد پیرو اختصاصی است که روز به روز برای محتوای بیشتر برمی گردد.

نکات خلاقانه داستانهای وب

همراه با 7 نکته خلاقانه ، Google همچنین به یک سری YouTube مرتبط با معرفی ناشران به قالب Web Stories و تمام امکانات خلاقانه پیوند داده است.

1. از ویدئو استفاده کنید

2. قصه گویی اول شخص.

3. از نام تجاری خود استفاده کنید

4. نمایش Infographics و Dynamic Visuals.

5. از Illustrations یک تقویت کنید

6. ارسال آزمونها و نظرسنجی ها

7. ایجاد هیجان از طریق انیمیشن ها

گوگل توضیح می دهد که استفاده از فیلم ها مفید است زیرا جذاب هستند. قالب Web Stories به استفاده از نسبت ابعاد 9:16 که در حالت عمودی است نیاز دارد.

مطالب پیشنهادی  گلکسی زد فولد 3 و بیشتر اندروید 13 بتا دریافت می‌کند

در اینجا نمونه هایی از فیلم های حالت پرتره آورده شده است:

حالت پرتره فیلم های داستان های وب

عکس صفحه Google Web Stories

Google توضیح نمی دهد که چرا قالب داستان نویسی اول شخص به غیر از ارائه “لمس شخصی

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

تشویق برای استفاده از هویت نام تجاری شما در چارچوب داشتن یک آرم و طرح رنگی که بصری قابل تشخیص است منطقی است که مصرف کنندگان داستان را فوراً با نام تجاری شما به روشی دلپذیر می شناسند. وقتی آنها ویدیوی جدیدی را تماشا می کنند ، حس آشنایی و راحتی در ارتباط با تداوم بصری هویت برند شما وجود دارد.

گوگل تصاویر و یا کارتون های اصلی را برای روح بخشیدن به Web Stories پیشنهاد می کند. آنها می گویند که (گاهی اوقات) تصاویر و فیلم های سهام کافی نیست.

از نظر من ، تصاویر استوک می تواند نقطه شروع تصاویر شما باشد. اگر یک نرم افزار پردازش تصویر مانند فتوشاپ دارید ، می توان تصویر استوک را تغییر داد یا دو تصویر سهام دیگر را با هم ترکیب کرد و یک تصویر منحصر به فرد ایجاد کرد.

همانطور که گفته شد ، محتوای اصلی خوب می تواند بهترین باشد.

Storytime – سری فیلم های Google Web Stories

گوگل همچنین یک سری ویدیویی را منتشر کرده است که بینش هایی در مورد نحوه ساخت Web Stories عالی ارائه می دهد. این مجموعه ویدیویی مفید Storytime نام دارد و لیست پخش در اینجا موجود است. فیلم ها کوتاه هستند و توجه و تعهد زیادی را نمی طلبند.

مطالب پیشنهادی  گزارش تجربه صفحه کنسول جستجوی Google به روز شد

مباحث با مقدمه آغاز می شود ، نمونه هایی از داستان های وب با کیفیت بالا را ارائه می دهد و به سراغ نکات تولید ، نحوه ساختن روایت ، چگونگی نمایش محتوای Web Stories خود برای بازدید بیشتر و سایر موضوعات مربوط به جنبه های فنی ایجاد Web Stories جذاب می رود. .

تلاش کنید و پاداش بگیرید

Web Stories ممکن است راهی شگفت آور برای ایجاد ترافیک بیشتر به نظر برسد. اما این منحنی جزئی یادگیری را می توان مانعی برای ورود به افراد تنبل ، بی استعداد و غیر بلند پرواز دانست. این بدان معناست که فرصت بیشتری برای کسانی که مایل هستند برای یادگیری قالب جدید و لذت بردن از جوایز وقت بگذارند ، وجود دارد.

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

استناد

نکات Google را بخوانید

7 نکته خلاقانه برای بهبود داستان های وب خود

لیست پخش ویدیوی Storytime Google

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور