7 نکته برای بهینه سازی نرخ تبدیل برای راه اندازی های فنی

عکس پروفایل نویسنده

@فرانکفرانک گارنت

فرانک گارنت یک وبلاگ نویس و علاقه مند به فن آوری بازاریابی دیجیتال است.

بازدید زیاد در وب سایت شما بسیار جالب است. اما هدف اصلی شما باید اطمینان از ترافیک منجر به تبدیل باشد ، به این معنی که بهینه سازی نرخ تبدیل باید در اولویت باشد.

نرخ تبدیل خوب چقدر است؟ خوب ، یک مطالعه انجام شده توسط WordStream نتیجه گرفت که نرخ تبدیل خوب باید بین 2 تا 5 درصد باشد.

به عبارت دیگر ، این نرخ تبدیل است که باید هدف آن باشید. بنابراین ، بدون زحمت بیشتر ، بیایید نگاهی به برخی از نکات برای کمک به شما در CRO بیاندازیم.

1. سرعت بارگذاری صفحه خود را بهبود ببخشید

سرعت بارگذاری وب سایت شما نقش مهمی در تبدیل خوب آن دارد.

بیشتر افراد انتظار دارند وب سایت ها در اسرع وقت بارگیری شوند. وقتی مشکلی در مورد سرعت بارگیری صفحه وجود دارد ، بازدیدکنندگان احتمالاً صفحه را ترک می کنند و به سادگی به دنبال صفحه دیگری می گردند. در واقع، 53٪ اگر سه صفحه بارگیری نشده باشد ، کاربران آن را رها می کنند.

اگر صفحه شما به اندازه کافی سریع نباشد ، تبدیلات بالقوه زیادی وجود دارد که شما آنها را از دست می دهید. بنابراین ، به خاطر داشته باشید ، هرچه سرعت وب سایت شما بالاتر باشد ، نرخ تبدیل شما نیز بهتر خواهد بود.

اطمینان حاصل کنید که سرعت بارگذاری وب سایت خود را با استفاده از ابزارهایی مانند Google Speed ​​Speed ​​Insights.

2. بهینه سازی برای تلفن همراه

وبسایت شما…

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور
مطالب پیشنهادی  چگونه از محتوای خود به عنوان یک سازنده کسب درآمد کنید: نسخه پادکست