7 روش خلاقانه برای بازاریابی استارتاپ شما

آیا شما یک موسس استارت آپی هستید که در ایجاد اولین موج بزرگ کشش خود با مشکل مواجه هستید؟ اگر چنین است، من قول می دهم که شما تنها نیستید!

تقریباً هر بنیان‌گذار هنگام شروع کسب‌وکار خود باید بین تعدادی از اولویت‌ها تعادل برقرار کند. در تجربه من، دلیل 10% شکست استارت‌آپ‌ها در سال اول این است که آن‌ها به اندازه کافی برای عبور از سر و صدا و ارتباط با مخاطبان هدف خود تلاش نمی‌کنند.

خبر خوب این است که اگر در مورد این موضوع بدانید و استراتژی‌های درستی داشته باشید، می‌توانید از این دام جلوگیری کنید و کسب‌وکار جدید خود را به سطح بالاتری ببرید.

با در نظر گرفتن این موضوع، در اینجا هفت روش خلاقانه وجود دارد که می‌توانید استارت‌آپ خود را تبلیغ کنید، به آنها دسترسی پیدا کنید و کشش مورد نیاز برای کسب‌وکار خود را ایجاد کنید. من از اینها برای تعداد کمی از پروژه های اخیرمان استفاده کرده ام و موفقیت فوق العاده ای دیده ام.

من کاملاً معتقدم که این برای شما نیز امکان پذیر است. بنابراین، بیایید شیرجه بزنیم!

سایت های رسانه های اجتماعی در حال حاضر یک استراتژی بازاریابی ضروری برای مشاغل در تمام صنایع هستند.

برای زمینه، تخمین زده می شود که در حدود 93% همه کاربران اینترنت حداقل یک بار در ماه وارد شبکه های اجتماعی می شوند. همچنین لازم به ذکر است که کاربران شبکه های اجتماعی به طور متوسط ​​هر روز 2 ساعت و 19 دقیقه را در این سایت ها سپری می کنند.

دیوانه، درست است؟

اکنون، همه اینها را با این واقعیت ترکیب کنید که گوگل اکنون محتوای رسانه های اجتماعی را در نتایج جستجوی خود قرار می دهد…

Source link