7 راه برای افزایش فروش با ایجاد اعتماد • Yoast

کلید تبدیل بازدیدکننده به مشتری اعتماد است. حتی اگر محصول اصلی شما خیلی هیجان انگیز نباشد، زمانی که بازدیدکنندگان بدانند شما بهترین تامین کننده هستید، می توان آن را به صورت آنلاین فروخت. بنابراین، چگونه مطمئن شوید که فروشگاه آنلاین وردپرس یا Shopify شما قابل اعتماد به نظر می رسد؟ ما لیستی از هفت نکته را برای شما جمع آوری کرده ایم تا با آن شروع کنید. حتما ادامه مطلب را بخوانید!

1. از زبان واضح و «عادی» استفاده کنید

به زبان مخاطب خود صحبت کنید. به احتمال زیاد مخاطبان شما اصطلاحات پیچیده و بسیار خاص را درک نمی کنند. به همین دلیل استفاده از سبک نوشتاری واضح و مستقیم بسیار مهم است. روی ارائه دلایل محکم در مورد اینکه چرا کیفیت زندگی آنها پس از خرید محصول شما بهبود می یابد، تمرکز کنید. و مهمتر از همه: مخاطب خود را در نظر داشته باشید. وقتی بازدیدکنندگان متنی را می خوانند که روی آنها متمرکز شده است، متوجه می شوند که در جای درستی قرار دارند. و این باعث ایجاد اعتماد خواهد شد.

2. گواهی ها اعتماد ایجاد می کند

خودتان درباره محصولاتتان لاف نزنید. ما می دانیم که شما از طرفداران کسب و کار خود هستید، اما کمتر قابل اعتماد است. چرا؟ زیرا بازدیدکنندگان می دانند که شما مغرضانه هستید. به همین دلیل است که آنها بیشتر به گواهینامه ای که توسط یک مشتری واقعی نوشته شده است اعتماد می کنند. در صورت امکان، نام و شرکت مشتری را ذکر کنید و در صورت موافقت از تصویر آنها استفاده کنید.

گواهی تصویری نیز عالی است. فقط مطمئن شوید که یک گزیده نوشته شده را وارد کرده اید. این به بازدیدکنندگان امکان می‌دهد حتی اگر صدا را روشن نکنند، گواهینامه را بخوانند. همه می توانند یاد بگیرند که چگونه یک ویدیو برای تبلیغ کسب و کار خود بسازند.

بسیاری از سایت ها از ویدئوهای گواهی مشتری برای ایجاد اعتماد استفاده می کنند

توصیفات یک راه عالی برای ایجاد اعتماد است. اما اگر آنها فقط در صفحه گواهی و هیچ جای دیگری باشند، به احتمال زیاد افراد زیادی آنها را پیدا نمی کنند. بنابراین توصیفات خود را در صفحاتی قرار دهید که مردم به راحتی آنها را پیدا کنند! به عنوان مثال، در صفحات فرود شما و نزدیک به تماس برای اقدام. حتی زیر سبد خرید شما نیز مکان خوبی خواهد بود. پیشنهاد می کنیم خودتان تست کنید که کدام مکان ها برای مخاطبان شما بهترین کار را دارند!

رتبه بندی قابل مشاهده در موتورهای جستجو

یکی دیگر از مکان های عالی برای قرار دادن نظرات و رتبه بندی نتایج جستجو است. مردم بلافاصله متوجه می شوند که محصول شما دارای رتبه بالایی است و بنابراین قابل اعتمادتر است!

نمونه ای از نتیجه غنی بررسی 5 ستاره برای گیتار باس Fender

اگر داده های ساختاریافته را به سایت خود اضافه کنید، گوگل می تواند این نتایج غنی را نشان دهد. اما داده های ساخت یافته چیست؟ برای کوتاه و ساده نگه داشتن آن: داده های ساختاریافته قطعه ای از کد در قالب خاصی هستند که به گونه ای نوشته شده است که موتورهای جستجو آن را درک کنند. ممکن است پیچیده به نظر برسد، اما نگران نباشید. افزونه Yoast WooCommerce SEO و Yoast SEO for Shopify به طور خودکار داده های ساختاریافته را برای فروشگاه آنلاین شما پیاده سازی می کند، به طوری که محصولات شما واجد شرایط برای نتایج غنی هستند. شما مجبور نیستید کاری انجام دهید!

3. مهر و موم های امنیتی

گوگل در سال های گذشته یک مورد واضح برای وب سایت های امن ایجاد کرده است. با سرمایه گذاری در پیروی از دستورالعمل های شرکت های راستی آزمایی، به مشتریان نشان می دهید که فروشگاه آنلاین شما قابل اعتماد است. با این حال، امروزه هر کسی می تواند یک مهر و موم امنیتی ایجاد کند، بنابراین مطمئن شوید که به شرکت های معروف پایبند هستید. مهر و موم آنها واقعاً به فروشگاه آنلاین وردپرس یا Shopify شما ارزش می بخشد.

نمونه های مهر و موم امنیتی
مهر و موم های امنیتی می توانند به خریداران بالقوه احساس امنیت بیشتری کنند

معمولاً مهر امنیتی همراه با پیوندی به گواهی است. گواهی باید در وب سایت شرکتی باشد که امنیت مغازه شما را تأیید کرده است. حتی اگر افراد زیادی روی پیوند کلیک نمی کنند، توصیه می شود به هر حال آن را اضافه کنید.

سایت‌هایی که این مهر و موم‌های امنیتی را فهرست می‌کنند، یک نماد قفل زیبا در نوار آدرس مرورگر شما نیز دارند. آیا می دانستید برای اطلاعات بیشتر در مورد امنیت یک وب سایت می توانید روی نماد قفل کلیک کنید؟ در هر مرورگر تقریباً مشابه است، اما در اینجا چیزی است که می تواند در مورد yoast.com به شما بگوید:

4. تصاویر

شرکت‌ها و برندهای بسیار زیادی از عکس‌های استوک (یکسان) استفاده می‌کنند. اکنون، ما مطمئن هستیم که مدل در تصویر یک زن بسیار خوب است، اما او در شرکت شما کار نمی کند. بازدیدکنندگان ممکن است فکر کنند با استفاده از عکس‌های استوک چیزی برای پنهان کردن دارید! بنابراین، توصیه می کنیم از تصاویر واقعی خود و/یا کارمندانتان استفاده کنید. این باعث ایجاد اعتماد خواهد شد.

حقیقت خنده دار: این مقاله از سال 2014 به 5 شخصیت محبوب عکس استوک اشاره می کند. توصیه می کنیم از این موارد اجتناب کنید 🙂

اگر از چیزی مانند چت زنده در فروشگاه آنلاین خود استفاده می کنید، قطعاً با استفاده از یک عکس کارفرمای واقعی، تجربه آن افزایش می یابد.

5. آدرس فیزیکی خود را فهرست کنید

مردم می خواهند بدانند که آیا مکانی وجود دارد که در صورت داشتن هر گونه مشکل یا سوالی می توانند از آن بازدید کنند. به زبان ساده: اطمینان بخش است. علاوه بر این، داشتن یک فروشگاه واقعی علاوه بر یک فروشگاه آنلاین به شما این امکان را می دهد که مشتریان بالقوه زیادی را تامین کنید. به خصوص اگر مشتریان محلی زیادی دارید. برخی از افراد ترجیح می دهند قبل از خرید، خریدهای خود را تحویل بگیرند یا از ویترین مغازه ها استفاده کنند.

6. پس از تسویه حساب چه اتفاقی می افتد؟

اگر تا به حال چیزی را به صورت آنلاین خریداری کرده باشید، احتمالاً درست قبل از اینکه روی دکمه Pay Now کلیک کنید، آن لحظه تردید را تشخیص داده اید. تو فکر می کنی: حالا چه اتفاقی می افتد؟ آیا مالیات یا هزینه های واردات از من دریافت می شود؟ آیا می توانم کاغذ کادو انتخاب کنم؟ این تردیدها را با توضیح اینکه پس از کلیک مشتریان روی دکمه چه اتفاقی می افتد، برطرف کنید. این تضمین می کند که مشتریان شما در فرآیند سفارش گنجانده شده اند و هیچ شگفتی وجود ندارد. این کار را می توان تنها با چند خط کوتاه متن انجام داد: “این سفارش 100٪ تضمین شده است. پس از تحویل هزینه اضافی نخواهد داشت.» چنین پیامی باعث آرامش بسیاری از مشتریان شما خواهد شد. و تکمیل سفارش را برای آنها آسان تر می کند.

7. نشان دهید که به چیزی بیشتر از پول درآوردن اهمیت می دهید

با این حال، مهمترین چیز این است که وب سایت شما منعکس کننده اعتقاد شما به محصول یا خدماتی است که ارائه می کنید. به مشتریان خود در مورد شرکت، ارزش های اصلی یا بیانیه ماموریت خود بگویید. به آنها نشان دهید که فقط به خاطر پول در این کار نیستید.

در Yoast، ما بر اشتیاق خود به منبع باز و وردپرس با مشارکت فعال در جامعه تأکید می کنیم. به عنوان مثال، ما به طور منظم از WordCamps و WP Meetups حمایت می کنیم. علاوه بر این، ما یکی از بزرگترین مشارکت کنندگان اصلی در این زمینه هستیم وردپرس – ما یک تیم اختصاصی در آن داریم! این نه تنها نشان می دهد که شرکت یا برند شما درگیر است، بلکه یک عامل همدلی و اعتماد بسیار ایجاد می کند.

به سمت شما

حالا نوبت شماست! قبل از شروع کار، کارهایی را که قبلا انجام داده اید تا برند و وب سایت خود را قابل اعتمادتر کنید، در نظر بگیرید. سپس، به چیزهایی که باید بهبود یابند نگاه کنید. به یاد داشته باشید، این یک روند مداوم است. شما می خواهید اطلاعات وب سایت خود را به روز نگه دارید، بنابراین مطمئن شوید که به موقع برنامه ریزی کنید تا روی این موضوع کار کنید. موفق باشید!

بیشتر بخوانید: EAT (تخصص، اقتدار و اعتماد) چیست؟ »