7 تنظیمات و تاکتیک های تبلیغات لینکدین که نمی دانستید به آنها نیاز دارید

تبلیغات لینکدین فرصت های جدید و هیجان انگیزی را برای دستیابی به مخاطبان هدف به بازاریابان ارائه می دهد.

ویژگی‌ها و به‌روزرسانی‌های جدید برای ارتقاء سطح کمپین‌های شما، افزایش تعامل و رسیدن به اهداف تجاری با دقت و تأثیر بیشتر در دسترس هستند.

بیایید به آخرین نسخه های تبلیغات لینکدین بپردازیم – از جمله مواردی که ممکن است از دست داده باشید.

1. تبلیغات CTV

درست خواندید: پخش جریانی، اکنون با قدرت هدف گذاری مخاطبان لینکدین. در سال 2024، لینکدین امکان استفاده از داده های شخص اول خود را برای دستیابی به مخاطبان هدف شما در یک محیط با صفحه نمایش بزرگ فراهم می کند.

بهتر از آن، می‌توانید کمپین‌هایی ایجاد کنید که به پیام‌های شما اجازه می‌دهند کاربر را از طریق قیف هدایت کنند. سپس بازاریابان می توانند با استفاده از هر نوع تبلیغات موجود در پلتفرم لینکدین بر اساس افرادی که با ویدیو درگیر هستند، دوباره هدف گذاری کنند.

گیلاس در راس: لینکدین همچنین با NBCUniversal برای قرار دادن محتوای ممتاز شریک شده و اقدامات ایمنی متعددی را از طریق iSpot و Kantar فعال کرده است.

برای راه اندازی کمپین تبلیغات CTV، مراحل زیر را دنبال کنید:

  • یک کمپین جدید ایجاد کنید.
  • آگاهی از برند را به عنوان هدف انتخاب کنید.
  • بین هدف گروه و حضار، بخشی را با برچسب پیدا خواهید کرد. کمپین فقط تلویزیون متصل; این را با کلیک بر روی دکمه فعال کنید.
  • کمپین خود را مانند هر کمپین دیگر لینکدین (مخاطبان، ایمنی برند، محرومیت ها، بودجه) تنظیم کنید.
  • Next را کلیک کنید.
  • ویدیوی خود را اضافه کنید (در اینجا مشخصات وجود دارد)، و شما آماده هستید!

عمیق تر حفاری کنید: لینکدین تبلیغات CTV را برای کمپین های B2B معرفی می کند

2. کنترل فرکانس برای کمپین های CTV

همه ما آنجا بوده‌ایم و یک برنامه تلویزیونی مورد علاقه را تماشا کرده‌ایم، اما به طور مکرر قسمت به قسمت با همان تبلیغ بمباران می‌شویم. لینکدین تضمین می کند که مخاطبان شما از تبلیغات تکراری در امان هستند و به بازاریابان توانایی کنترل فراوانی تبلیغات را می دهد.

این را می توان در سطح کمپین تنظیم کرد و تعداد نمایش هایی را که هر مخاطب در یک دوره 7 روزه دریافت می کند محدود کرد، با پشتیبانی از همه فرمت های قرار دادن CTV در آینده نزدیک.

شروع به مخلوط کردن همه چیز کنید و محدودیت های فرکانس خود را از طریق Campaign Manager تنظیم کنید. با این حال، توجه داشته باشید که تغییرات در 24 ساعت آینده اعمال می شود. آنها فوری نیستند.

3. تست های لیفت مارک CTV هیبریدی

این یکی از مطبوعات واقعا داغ است. آنقدر جدید است که هدف گذاری محدود به ایالات متحده و کانادا است و انگلیسی باید زبان مخاطب باشد.

این تست افزایش نام تجاری به این صورت عمل می‌کند: یک برداشت به کاربر ارائه می‌شود و سپس یک نظرسنجی اندازه‌گیری افزایش برند از طریق وب یا دستگاه‌های تلفن همراه، یا در فید لینکدین یا از طریق شبکه مخاطبان لینکدین ارائه می‌شود.

نتایج آزمایش CTV هیبریدی در یک صفحه پاورپوینت در پایان آزمایش ارائه می‌شود، که نتیجه استفاده لینکدین از فروشندگان شخص ثالث برای کمک به اندازه‌گیری است. در حال حاضر، نتایج هنوز از طریق بخش “تست” مدیر کمپین در دسترس نیست.

برای درک تأثیر کامل رسانه بر معیارهای برند ضروری است، این صفحه تست های مختلف افزایش برند CTV را توضیح می دهد.

4. تقویت پست ها از صفحات لینکدین

اگر مدتی است که در حال انجام کارهای اجتماعی پولی بوده اید، ممکن است از قبل با تقویت یک پست ارگانیک در متا آشنا باشید.

این ویژگی هنوز برای پلتفرم لینکدین نسبتا جدید است و کمی بیش از یک سال پیش معرفی شد.

اساساً، تقویت به یک پست صفحه لینکدین اجازه می دهد تا از طریق یک کمپین تبلیغاتی دسترسی خود را افزایش دهد. استفاده از این تاکتیک مفید نیز بسیار ساده است: یک هدف را انتخاب کنید، مخاطبان خود را مشخص کنید، بودجه تعیین کنید و تاریخ پایان را برنامه ریزی کنید.

شایان ذکر است که طبق گفته لینکدین، یک پست تقویت‌شده «تجربه ایجاد کمپین سبک‌تری» خواهد داشت. اگر قدرت کامل پلتفرم را می خواهید، باید از طریق Campaign Manager یک کمپین ایجاد کنید.

عمیق تر حفاری کنید: ویژگی جدید لینکدین برای افزایش دید محتوای شما

دریافت خبرنامه جستجوی روزانه بازاریابان به آن تکیه می کنند.


5. مخاطبان پیشگو

من یکی از مخالفان قوی ویژگی گسترش مخاطبان لینکدین و حتی شبیه‌های مشابه، که در فوریه متوقف شدند، بوده‌ام. و زمانی که لینکدین در پایان سال 2023 مخاطبان پیشگویانه خود را اعلام کرد، چندان خوشبین نبودم.

مخاطبان پیشگو به شما این امکان را می دهند که با ایجاد مخاطبانی که ممکن است اقدامات مشابهی را با افراد موجود در منبع داده شما انجام دهند، دامنه کمپین خود را گسترش دهید.

LinkedIn با ترکیب منبع داده شما با هوش مصنوعی خود برای ایجاد خودکار یک مخاطب سفارشی جدید به این مهم دست می یابد.

منبع داده‌های شما می‌تواند یک فرم سرنخ، یک فهرست تماس (که می‌تواند شامل نام شرکت یا نام/ایمیل افراد باشد) و آخرین اما مهم‌تر از همه، تبدیلی که از تگ Insight شما، یک اقدام وب‌سایت یا از طریق API تبدیل می‌آید.

من دوست دارم ثابت شود که اشتباه می کنم، به خصوص وقتی عملکرد بهتر می شود. ما از مخاطبان پیش‌بینی‌کننده لینکدین برای مشتری‌هایی که غیرانتفاعی را هدف می‌گیرند استفاده کردیم و شاهد بهبود هزینه به ازای سرنخ (CPL) 66٪ و متناسب با نمایه مشتری ایده‌آل (ICP) 90٪ بودیم. حتی با وجود اینکه مجبور شدیم برخی از کلیدها را به لینکدین واگذار کنیم، عملکرد بسیار بهبود یافته است.

عمیق تر حفاری کنید: لینکدین بینش مخاطبان و تجزیه و تحلیل پیشگویانه را راه اندازی می کند

6. Conversions API

می دانم که شما نمی خواهید این را بشنوید، اما بله، لینکدین همچنین یک API تبدیل (Conversions API) که به نام CAPI نیز شناخته می شود، مانند سایر پلتفرم های تبلیغاتی راه اندازی کرد.

CAPI به شما امکان می دهد داده های آنلاین و آفلاین خود را در LinkedIn به هم متصل کنید تا بتوانید ببینید که چگونه کمپین های شما بر اقدامات انجام شده در سایت شما، فروش تکمیل شده از طریق تلفن یا سرنخ های جمع آوری شده در جاهای دیگر تأثیر گذاشته است.

راه‌اندازی CAPI چند مزیت دارد، و فرضیه (کلاه فویل حلبی) این است که برای ویژگی‌های فانتزی آینده مورد نیاز خواهد بود:

  • اندازه گیری کامل قیف را بهبود دهید، زیرا داده های آنلاین و آفلاین را از سرور خود به لینکدین متصل خواهید کرد.
  • سیگنال‌های بیشتری برای تعیین اینکه چه چیزی باید به کمپین‌ها کمک کند، خواهید داشت.
  • شما می توانید تصمیم بگیرید که چگونه داده ها را با لینکدین به اشتراک بگذارید.

اگر قبلاً تبدیل‌های پیشرفته را در Google Ads یا CAPI در Meta تنظیم کرده‌اید، این روند مشابه خواهد بود. اسناد فنی در اینجا موجود است.

7. میانگین زمان ماندگاری

معیار جدید میانگین زمان ماندگاری که بسیار روشنگر است، به بازاریابان کمک می کند تا تشخیص دهند چه تبلیغاتی طنین انداز می شوند و کدام نه.

با اندازه‌گیری زمانی که کاربران صرف تبلیغات می‌کنند، بازاریابان این قدرت را پیدا می‌کنند که تصمیم‌های بهینه‌سازی خلاقانه بهتری اتخاذ کنند و کمپین‌ها را به روشی جدید افزایش دهند.

می‌توانید با تنظیم ستون‌های خود در لینکدین بررسی کنید که آیا برای گروه کمپین، کمپین یا بخش تبلیغات شما در دسترس است یا خیر نامزدی. اگر دسترسی دارید، میانگین زمان اقامت باید به عنوان یکی از ستون ها ظاهر شود.

میانگین زمان اقامت جدید7 تنظیمات و تاکتیک های تبلیغات لینکدین که نمی دانستید به آنها نیاز دارید

دیدن لینکدین که مرزهای داده های موجود را گسترش می دهد، چشمگیر است.

این ضامن جدید لینکدین که خبر مهمی برای تبلیغ‌کنندگان است، به این معنی است که می‌توانیم تعیین کنیم که آیا پیام‌رسانی طنین‌انداز می‌شود، حتی اگر کسی واقعاً کلیک نکند.

قبل از میانگین زمان ماندگاری، بهترین تخمین ما برای یک تصویر واحد، CTR بود. اما فقط به این دلیل که کسی کلیک نمی کند به این معنی نیست که پیام را دریافت نمی کند – یا به محتوا علاقه مند است.

اکنون کمپین های تبلیغاتی LinkedIn خود را بهینه کنید

آخرین پیشرفت‌های لینکدین به خوبی جعبه ابزار بازاریاب را ساخته و راه‌های جدید و هیجان‌انگیزی را برای افزایش هدف‌گیری، تعامل و اندازه‌گیری ارائه می‌دهد.

اجازه ندهید این ویژگی‌ها و به‌روزرسانی‌های مفید از رادار شما بیفتند – حتی تغییرات کوچک می‌تواند به بینش‌های مفید و نتایج عظیم منجر شود. اکنون زمان آن است که با کمپین های قدرتمند و پویا از رقبای خود پیشی بگیرید.

نویسندگان مشارکت کننده برای ایجاد محتوا برای سرزمین موتورهای جستجو دعوت می شوند و به دلیل تخصص و کمک به جامعه جستجو انتخاب می شوند. همکاران ما تحت نظارت کارکنان تحریریه کار می کنند و مشارکت ها از نظر کیفیت و ارتباط با خوانندگان ما بررسی می شوند. نظراتی که بیان می کنند، نظر خودشان است.

Source link