7 استراتژی بازاریابی محتوا برای فروشگاه آنلاین شما • Yoast

سئوی عالی پایه و اساس فروشگاه آنلاین شما را تشکیل می دهد و زمینه را برای افزایش دید و ترافیک فراهم می کند. با این حال، جادوی واقعی زمانی اتفاق می افتد که شما این را با یک استراتژی بازاریابی محتوای قوی برای فروشگاه آنلاین خود ترکیب کنید. اینجا جایی است که کلیک‌های معمولی را به یک مخاطب مجذوب تبدیل می‌کنید، آماده کشف آنچه که فروشگاه آنلاین شما برای ارائه دارد! این فقط در مورد دیده شدن نیست. این در مورد ایجاد ارتباطی است که بازدیدکنندگان را به مشتریان ارزشمند تبدیل می کند. در این پست وبلاگ، ما شما را در ایجاد یک استراتژی بازاریابی محتوا راهنمایی می کنیم که به تجارت آنلاین شما روح می بخشد. برای افزایش فروش خود و موفقیت در دنیای تجارت الکترونیک آماده شوید!

بازاریابی محتوا چیست؟

بازاریابی محتوا هنر ایجاد و توزیع محتوای ارزشمند و مرتبط برای جذب و جذب مخاطب هدف است – و در نهایت، برای هدایت فعالیت سودآور مشتری، خواه خرید، ثبت نام در خبرنامه ها یا اشتراک گذاری محتوای شما باشد. این در مورد درک نیازها و سوالات مشتریان شما و ارائه پاسخ از طریق محتوای با کیفیت است.

برخلاف بازاریابی سنتی، بازاریابی محتوا کانون توجه را از خود محصولات دور می‌کند و آن را بر داستان، زمینه و ارزشی که به زندگی مشتری می‌افزاید می‌تاباند. این زمین بازی نیست. این یک مکالمه است اینگونه است که امروزه برندها با ارائه نکات خرد، سرگرمی و الهام بدون اینکه در ازای چیزی بخواهند، طرفداران وفادار خود را ایجاد می کنند – حداقل نه فوراً.

چرا بازاریابی محتوا برای فروشگاه آنلاین شما مهم است؟

در دنیای تجارت الکترونیک، بازاریابی محتوا به پلی بین دید آنلاین و تبدیل تبدیل می شود. این مهم است زیرا به سؤالات مخاطبان شما پاسخ می دهد و به شما در ایجاد اعتماد، توسعه روابط، بهبود تبدیل و ایجاد سرنخ کمک می کند. مشتریان به طور مداوم از برندهای مورد علاقه خود محتوای با کیفیت بالا را انتظار دارند. بازاریابی محتوا همچنین به بهبود دید شما در نتایج موتورهای جستجو کمک می کند، که برای جذب مشتری در فضایی که رقابت تنها با یک کلیک فاصله دارد، بسیار مهم است. همچنین ابزاری برای درگیر نگه داشتن مخاطبان شما با برند شما در بین خریدها فراهم می کند.

7 استراتژی برای باز کردن موفقیت در تجارت الکترونیک

بازاریابی محتوا شامل انواع مختلفی از محتوا، مانند وبلاگ نویسی، رسانه های اجتماعی، ویدئو و موارد دیگر است. در اینجا، ما شما را از طریق این گزینه ها راهنمایی می کنیم و به شما کمک می کنیم تا برای نیازها و اهداف خاص خود انتخاب مناسبی داشته باشید.

مطالب پیشنهادی  آیا YouTube الگوریتم خود را تغییر داد؟ نه، این کاهش فصلی است

1. استراتژی های وبلاگ نویسی موثر

وبلاگ نویسی یک استراتژی اساسی بازاریابی محتوا برای فروشگاه های آنلاین است. انتشار منظم پست های وبلاگ آموزنده و جذاب مرتبط با محصولات یا صنعت شما می تواند مشتریان بالقوه را جذب و آموزش دهد. همچنین محتوای ارزشمندی را در اختیار موتورهای جستجو قرار می دهد تا ایندکس کنند و سئوی شما را بهبود بخشد.

برای تجارت الکترونیک، این به معنای ایجاد پست های وبلاگی است که نه تنها محصولات شما را به نمایش می گذارد، بلکه توصیه های عملی نیز ارائه می دهد. به عنوان مثال، اگر محصولات دوستدار محیط زیست می فروشید، یک پست وبلاگ در مورد “10 روش آسان برای سبزتر کردن خانه خود” می تواند در عین حال به مخاطبان شما آموزش دهد و در عین حال محصولات شما را به صورت نامحسوس معرفی کند. یا اگر شلوار جین می فروشید، می توانید محتوایی پیرامون موضوع شلوار جین ایجاد کنید، مانند نحوه شستن شلوار جین. از تحقیقات کلمات کلیدی برای راهنمایی موضوعات خود استفاده کنید، مطمئن شوید که آنها نه تنها جالب هستند بلکه ضد سئو نیز هستند!

Zappos وبلاگی با مطالبی در مورد موضوعات مرتبط داردمثل شلوار جین

بیشتر بخوانید: نحوه نوشتن پست وبلاگ: راهنمای گام به گام از آماده سازی تا انتشار »

2. از قدرت رسانه های اجتماعی استفاده کنید

رسانه های اجتماعی ویترین دیجیتال شما هستند که در آن شخصیت برند شما می درخشد. این فقط در مورد ارتقاء نیست. این در مورد اتصال است. یک ترکیب محتوایی ایجاد کنید که شامل نکات برجسته محصول، توصیفات مشتری و حتی میم هایی باشد که با صدای برند شما همسو باشد. به عنوان مثال، اگر خط جدیدی از ظروف آشپزخانه دارید، چرا ویژگی «دستور پخت هفته» را در اینستاگرام با تصاویر غذاهای تهیه شده با استفاده از محصولات خود اجرا نکنید؟ با فالوورهای خود ارتباط برقرار کنید و از آنها بخواهید خلاقیت های خود را به اشتراک بگذارند.

نمونه ای از #دستورالعمل هفته

به خواندن ادامه دهید: چگونه از رسانه های اجتماعی برای دستیابی به مخاطبان خود استفاده کنیم »

3. تاثیر بازاریابی ایمیلی را به حداکثر برسانید

ایمیل نمرده است. این یکی از مستقیم ترین راه ها برای رسیدن به مشتری است. مخاطبان خود را تقسیم بندی کنید و پیام های خود را تنظیم کنید. مشتری که یک چادر از مغازه بیرونی شما خریده است، ممکن است از ایمیلی درباره 10 مکان کمپینگ برتر در منطقه خود، همراه با یک پیشنهاد ویژه برای وسایل کمپینگ قدردانی کند. از اتوماسیون برای راه‌اندازی ایمیل‌های مبتنی بر رفتار مشتری استفاده کنید، مانند یک ایمیل بعدی با نکات مراقبتی پس از خرید، تا برند خود را در خط مقدم ذهن آنها نگه دارید.

مطالب پیشنهادی  راهنمای قطعی برای بهبود رتبه بندی جستجوی محلی شما
نمونه ای از یک ایمیل پیگیری از یک شرکت در فضای باز

بیشتر بخوانید: شروع با بازاریابی ایمیلی و رسانه های اجتماعی »

4. از طریق ویدئو با مشتریان خود در ارتباط باشید

ویدئو روشی پویا برای نمایش محصولات شما در عمل است. به عنوان مثال، اگر تجهیزات تناسب اندام را می فروشید، یک سری ویدیوهای تمرینی کوتاه می تواند تطبیق پذیری محصولات شما را نشان دهد. بسته به اینکه مخاطبان شما زمان خود را در کجا می گذرانند، می توانند در بین پلتفرم ها، از YouTube گرفته تا TikTok، به اشتراک گذاشته شوند. به یاد داشته باشید، فیلم ها همچنین می توانند تغییر کاربری داده شوند. یک جلسه پرسش و پاسخ زنده در فیس بوک بعداً می تواند به نکات کوچکی برای سایر سیستم عامل ها ویرایش شود!

آیا می دانستید که چیزی به نام سئوی ویدئو نیز وجود دارد؟ سئوی ویدیویی بهینه سازی ویدیوها و صفحات محتوای ویدیویی شما برای نشان دادن آنها در نتایج جستجوی معمولی برای کلمات کلیدی است که می خواهید آنها را پیدا کنید. در درجه اول دو استراتژی برای بهینه سازی ویدیو وجود دارد: یکی با هدف افزایش دید وب سایت شما در ویدیو و نتایج جستجوی جهانی (SEO ویدیو)، در حالی که استراتژی دیگر بر افزایش حضور ویدیوهای شما در پلتفرم های مختلف رسانه های اجتماعی و اطمینان از برجسته بودن آنها در گوگل تمرکز دارد. نتایج جستجو (این شامل بهینه سازی برای پلتفرم هایی مانند یوتیوب، فیس بوک و غیره می شود). می خواهید بیشتر بیاموزید؟ با راهنمای ما در مورد SEO ویدیو، نحوه رتبه بندی ویدیوهای خود را بیاموزید.

5. یک تقویم سرمقاله به عنوان نقشه راه ایجاد کنید

تقویم تحریریه قطب نمای محتوای شماست. ابزارهایی مانند Trello یا Asana می توانند به شما کمک کنند تا استراتژی محتوای خود را تجسم کنید و اطمینان حاصل کنید که تیم شما در همان صفحه است. این تقویم باید انعطاف پذیر باشد. آماده سازگاری با روندها یا اخبار فوری مرتبط با مخاطبان خود باشید. همچنین به شما کمک می‌کند تا برای محتوای فصلی برنامه‌ریزی کنید، مانند راهنمای لوازم ضروری تابستانی برای فروشگاه مد، و تضمین می‌کند که همیشه از این روند جلوتر هستید.

ترلو چه شکلی است

6. توضیحات محصول بهینه شده برای سئو

توضیحات محصول شما جایی است که سئو با متقاعدسازی روبرو می شود. به جای اینکه فقط ویژگی ها را فهرست کنید، داستان بگویید. برای یک دستگاه قهوه، فقط در مورد مشخصات فنی صحبت نکنید. عطر قهوه تازه ای را که اتاق را پر می کند را توصیف کنید. از کلمات کلیدی به طور طبیعی استفاده کنید و به یاد داشته باشید که برای کلمات کلیدی دم بلند مانند «اسپرسوساز ایتالیایی با انرژی کارآمد» بهینه سازی کنید، که می تواند مخاطب هدفمندتری را جذب کند.

مطالب پیشنهادی  قطع Fitbit برای بسیاری از کاربران همگام سازی را از بین می برد

به خواندن ادامه دهید: 7 روش برای بهبود توضیحات محصول در فروشگاه آنلاین شما »

7. افزایش دید محصول با داده های ساخت یافته

داده های ساختاریافته مانند یک دست دادن مخفی با موتورهای جستجو است. اطلاعات محصول شما را به زبانی که آنها می فهمند ترجمه می کند که می تواند منجر به نتایج جستجوی غنی تری شود. به عنوان مثال، با استفاده از نشانه گذاری Schema.org، می توانید مطمئن شوید که گیتارهای شما با رتبه بندی و قیمت درست در نتایج جستجو نشان داده می شوند و تصمیم گیری را برای مشتریان آسان تر می کند.

نمونه ای از نتیجه غنی بررسی 5 ستاره برای Fender Guitarre

بهینه‌سازی توضیحات محصول شما با داده‌های ساختاریافته، در نحوه نمایش محصولات شما در نتایج جستجو تاثیرگذار است. با استفاده از افزونه Yoast WooCommerce SEO یا Yoast SEO for Shopify، می‌توانید لیست محصولات خود را با قطعه‌های غنی، به لطف یکپارچه‌سازی داده‌های ساختاریافته Schema.org ارتقا دهید. این باعث می شود لیست های شما با رتبه بندی، قیمت و در دسترس بودن به طور مستقیم در نتایج جستجو قابل مشاهده باشد. Yoast SEO این فرآیند را ساده می کند. شما فقط محصولات را لیست نمی کنید. شما تجربه جستجوی غنی‌تر و آموزنده‌تری را ارائه می‌دهید که می‌تواند به دید بهتر و فروش بالاتر تبدیل شود.

دستیابی به برتری تجارت الکترونیک از طریق بازاریابی محتوا

بازاریابی محتوای تجارت الکترونیک فقط فروش نیست. این در مورد ایجاد یک روایت است که محصولات شما را به زندگی مشتریان شما می پیوندد. بازاریابی محتوا را به عنوان یک ابزار قدرتمند در آغوش بگیرید و از این استراتژی ها برای ساختن آن روایت استفاده کنید و شاهد شکوفایی فروشگاه آنلاین خود باشید!

بیشتر بخوانید: راهنمای نهایی سئوی تجارت الکترونیک: نحوه فروش بیشتر آنلاین »

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور