6 مرحله برای افزایش تولید سرب وبینار خود

عکس پروفایل نویسنده

@گوسویکویکتوریا گوسوا

رشد کامل بازاریابی پشته نینجا | نویسنده | بلندگو https://vikaguseva.medium.com/

در طی چند دهه گذشته وبینارها به محبوبیت بیشتری رسیده اند ، اما با افزایش همه گیر شدن بیماری – وقتی ابزارهای رو در رو سنتی در دسترس نیستند و افراد بیشتری از راه دور کار می کنند – آنها به بخشی مهم تبدیل شدند که شکاف بین آفلاین و آنلاین را پر می کند. ارتباطات تجاری

مشاغل کوچک و بزرگ به طور یکسان از وبینارها برای افزایش آگاهی از برند و پر کردن خط لوله موجود استفاده می کنند. مشارکت مشتری در حال حاضر بیش از هر زمان دیگری مهم است زیرا به کسب سهم و توجه ارزشمند بازار کمک می کند – و وبینارها به پر کردن این خلا کمک می کنند.

Lead Gen چیست؟

Lead gen (یا تولید سرب) اساساً فرآیندی است برای جمع آوری اطلاعات شخصی مشتریان بالقوه شما (یا سرنخ). این اطلاعات ارزشمند معمولاً از طریق سرب از جایی که بازدید کننده باید انواع داده ها را وارد کند – از نام و ایمیل گرفته تا عنوان شغلی و نام شرکت ، جمع آوری می شود.

معمولاً این اطلاعات در ازای دریافت پاداش – مانند شرکت در وبینار ، دریافت برخی از ابزارهای آنلاین رایگان یا منابع اطلاعاتی ارزشمند – وارد می شود.

چگونه تولید سرب وبینار خود را تقویت کنیم

1. ICP (مشخصات مشتری ایده آل) و خریدار پرسونا را تعریف کنید

مشخصات مشتری ایده آل (ICP) اصطلاح بازاریابی برای نمایندگی کلی از یک …

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور
مطالب پیشنهادی  رمزگشایی از بازارهای DeFi و Cryptocurrency با پاول باروسو ، مدیر عامل شرکت Atani.com