6 دلیل که چرا باید فیدهای رسانه های اجتماعی را به وب سایت خود اضافه کنید

عکس پروفایل نویسنده

@786دیزی اسمیت

دیزی یک بازاریاب دیجیتال و نویسنده فنی است. به مشاغل کمک کنید تا با پرخاشگری رشد سریع داشته باشند

بهترین راه برای جلب توجه کاربران جدید در وب سایت خود و افزایش آگاهی از برند و محصولات آن چیست؟ یک راه این است که یک فید رسانه اجتماعی به وب سایت خود اضافه کنید که متشکل از محتوایی از سیستم عامل های مختلف رسانه های اجتماعی مانند اینستاگرام ، توییتر ، فیس بوک باشد ، که نظرات مشتریان و تعامل کاربران با نام تجاری شما را نشان می دهد.

این تجمیع از طریق روش های مختلفی از جمله هشتگ ، نام بردن ، کانال ها ، صفحات ، دستگیره ها ، برچسب ها ، کلمات کلیدی و … انجام می شود. این به اعتماد سازی در کاربران کمک می کند و عملکرد مارک را نشان می دهد که تعامل آنلاین آن را انجام می دهد.

نمونه هایی از فیدهای رسانه های اجتماعی که می توانید به راحتی در وب سایت خود ادغام کنید

کانالهای مختلفی وجود دارد که می توانید برای ایجاد تبدیلات و آگاهی از نام تجاری ، یک فید رسانه اجتماعی به وب سایت خود اضافه کنید.

1. فید توییتر – با 187 میلیون کاربر جهانی که به طور فعال از توییتر به عنوان بستر خود استفاده می کنند. برای ایجاد آگاهی از نام تجاری خود در بین بازدیدکنندگان جدید ، می توانید پست های توییتر خود را در وب سایت خود از طریق ذکر ، هشتگ یا دسته اضافه کنید.

2. فید فیس بوک – افزودن URL صفحه فیس بوک ، آلبوم یا نمایش بررسی های داده شده توسط کاربران در وب سایت شما باعث ایجاد اعتماد می شود …

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور
مطالب پیشنهادی  SOC 2 چیست و چرا برای مشاغل مهم است؟