6 تاکتیک سئو برای شرکت های خدمات خانگی

همانطور که در مورد تحقیق کلمات کلیدی B2B و سایر فعالیت های سئوی خاص وجود دارد، سئوی خدمات خانگی هر دو را دارد:

  • نکات ظریفی که مختص به طاقچه خدمات خانگی است.
  • عناصری که به طور جهانی در سئو و سئو محلی کاربرد دارند.

این مقاله به بهترین شیوه های سئو عمومی و تاکتیک های منحصر به فرد موثر برای ارائه دهندگان خدمات خانگی می پردازد.

بهترین شیوه های سئو برای ارائه دهندگان خدمات خانگی

هنگام انجام سئو برای یک شرکت خدمات خانگی، می خواهید روی چند حوزه کلیدی در سطح بالا تمرکز کنید:

بسیاری از بهترین شیوه های عمومی سئو محلی وجود دارد که برای هر بخش خدمات خانگی اعمال می شود، مانند:

عمیق تر حفاری کنید: سلسله مراتب نیازهای SEO برای مشاغل محلی با بودجه

بیایید برخی از تاکتیک‌های خاص‌تر (و اغلب کم استفاده‌تر) را که شرکت‌های خدمات خانگی می‌توانند استفاده کنند، بررسی کنیم.

1. صفحات هزینه

یک تاکتیک اغلب برای سئوی محلی ایجاد صفحات شهر + خدمات با هدف قرار دادن خدمات اصلی شما است.

بنابراین، یک شرکت سقف‌سازی مستقر در پراویدنس، RI، صفحاتی را برای شهرهای اطراف پراویدنس ایجاد می‌کند و عباراتی مانند کرانستون، رود آیلند یا سیکونک، ماس را هدف قرار می‌دهد.

صفحات خدمات محلی برای شهرهای اطراف

این یک تاکتیک عالی برای شرکت‌های خدمات خانگی است، اما یک تاکتیک کمتر رایج ایجاد صفحات «هزینه» است که هزینه‌های خدمات خاص شما را به طور کلی و بر اساس منطقه، به طور بالقوه حتی در طول زمان مشخص می‌کند.

این صفحات چند کار متفاوت انجام می دهند:

  • به آموزش مشتریان بالقوه کمک کنید (اگر آنها خاص جغرافیایی هستند، پس خریداران بالقوه در بازار شما).
  • در اعماق فرآیند خرید به مشتریان بالقوه دسترسی پیدا کنید.
  • لینک‌های غیرفعال را از سایت‌هایی که به دنبال استناد به داده‌های مربوط به هزینه‌ها هستند، جذب کنید
  • اغلب ترافیک مربوطه را هدایت کنید.

می‌توانید این صفحات را با داده‌های اختصاصی مربوط به خدمات خود بسازید و نمودارهای دقیق هزینه را بسازید:

داده های مربوط به خدمات سقف

همچنین، اطلاعاتی مانند:

  • تأمین مالی (مخصوصاً اگر شما یا شریکی پیشنهاد تأمین مالی داشته باشید).
  • عوامل موثر بر هزینه (مواد، مسائل رایج ایجاد خدمات بزرگتر، نیروی کار و تقاضا در یک منطقه خاص).
  • خرید «سوالاتی برای پرسیدن» در مورد هزینه یک سرویس خاص.

برخی از متداول‌ترین اصلاح‌کننده‌های مرتبط با هزینه را در جایگاه خود بیابید تا به ساخت بخش‌های فرعی صفحه کمک کنید:

بخش‌های فرعی با استفاده از تکمیل خودکار Google

حفاری عمیق تر: SERP های محلی شده: برنده ترافیک و سرنخ ها با صفحات منطقه خدمات

2. ماشین حساب

حجم کلمه کلیدی ماشین حساب هزینه

ساخت یک ماشین حساب هزینه راه دیگری برای جذب جستجوهای مرتبط با هزینه و ماشین حساب، افزایش تعامل در سایت شما و ایجاد لینک به دامنه است.

اگر مطمئن نیستید که چگونه محاسبه کننده هزینه را طراحی کنید، می توانید از ابزار هوش مصنوعی مانند ChatGPT برای کمک به تلاش های سئوی محلی خود استفاده کنید:

ChatGPT برای SEO محلیChatGPT برای SEO محلی

هنگام ساخت ماشین حساب خود، به چند مورد کلیدی فکر کنید:

  • در مورد ماشین حسابی که می‌سازید به سؤالاتی که مشتریانتان اغلب می‌پرسند پاسخ دهید. جامع ترین ماشین حساب بودن می تواند راهی برای متمایز شدن و ایجاد لینک و اشتراک گذاری باشد.
  • هزینه معمولا بدیهی ترین گزینه ماشین حساب است، اما ممکن است گزینه های دیگری مانند ماشین حساب مواد، ابزارهایی برای تعیین سریع اندازه گیری ها و ماشین حساب های ارزش وجود داشته باشد (به عنوان مثال، یک مشتری بالقوه چقدر با پنل های خورشیدی صرفه جویی می کند).
  • بار ماشین حساب را به سرعت بارگیری کنید و استفاده از آن آسان باشد.

3. لیست بهترین ها

صفحه اصلی سایت شما و صفحات مکان + خدمات ممکن است برای جستجوهایی مانند {Location} + {Service} رتبه خوبی داشته باشد. در اینجا یک نتیجه برای سقف سازهای نشویل آمده است:

SERP های سقف ساز نشویلSERP های سقف ساز نشویل

در همان بازار با همان بازیگران، یک جستجوی «بهترین» (که در بسیاری از بازارها فقط فهرست‌ها را در سایت‌های شخص ثالث مانند Angi نشان می‌دهد) دارای رتبه‌بندی سایت شرکت سقف‌سازی است که در آن جایگاه خود را در میان شرکت‌های رقیب سقف‌سازی نشویل رتبه‌بندی می‌کنند:

بهترین شرکت های سقف سازی در نشویل SERPبهترین شرکت های سقف سازی در نشویل SERP

بسیاری از کسب و کارها اصلاً از صحبت در مورد رقبا بیزارند. با این حال، اگر مایلید یکنواخت و صادق باشید و نقاط تمایز خود را برجسته کنید، این می تواند راه دیگری برای کسب رتبه خوب در بازارهای رقابتی باشد.

دریافت خبرنامه جستجوی روزانه بازاریابان به آن تکیه می کنند.


4. محتوای اطلاعاتی مرتبط با موضوع

ایجاد اقتدار موضوعی عمیق حول شایستگی‌های اصلی خود با محتوای اطلاعاتی در بخش خدمات خانگی ارزشمند است (همانطور که در بخش‌های دیگر است).

به عنوان یک ارائه دهنده خدمات، شما دو مزیت کلیدی در تولید این نوع محتوا دارید:

  • همانطور که نقل قول های محلی می سازید و اطلاعات NAP خود را در سراسر ارائه دهندگان به روز می کنید، به عنوان یک ارائه دهنده خدمات دیده می شوید، نه یک “سایت وابسته نازک”.
  • شما تخصص موضوعی عمیقی دارید! به عنوان یک مالک، ممکن است خودتان زمان برای ایجاد محتوا نداشته باشید، اما راه‌های زیادی برای القای تخصص خود در محتوایی وجود دارد که تیم شما یا شخص ثالث به تولید آن کمک می‌کند.

سپس این محتوا از خدمات قیف پایین‌تر + صفحات شهر/شهر شما پشتیبانی می‌کند، محتوایی را برای اشتراک‌گذاری از طریق کانال‌های اجتماعی در اختیار شما قرار می‌دهد، اغلب پیوندهای غیرفعال ایجاد می‌کند و ترافیک ایجاد می‌کند که می‌توانید آن را در بین مخاطبان بازاریابی مجدد برای کانال‌های پولی قرار دهید.

لینک ها هنوز هم سنگ بنای هر استراتژی سئو هستند، حتی استراتژی هایی که عمدتا به صورت محلی متمرکز هستند.

خبر خوب برای شرکت های خدمات خانگی این است که در بسیاری از SERP های متمرکز محلی، رقابت بسیار کمتری نسبت به برخی از فضاهای پرس و جوی ملی وجود دارد.

تاکتیک‌های سنتی لینک‌سازی مانند ارسال مهمان، ویرایش‌های ویژه و روابط عمومی دیجیتال توسط شرکت‌های خدمات خانگی استفاده می‌شوند، و زمانی که به درستی اجرا شوند همچنان به درجات مختلفی کار می‌کنند.

برخی از فرصت‌های منحصربه‌فرد موجود برای مشاغل محلی متمرکز بر خدمات خانگی شامل تمرکز تلاش‌ها بر روی موارد زیر است:

  • موسس شرکت.
  • شهر(های) اصلی کسب و کار در آن واقع شده است.
  • فروشندگان و شرکای کسب و کار.

اگر صاحب یک کسب‌وکار کوچک هستید، می‌توانید در مکان‌هایی مانند دانشگاه مادر یا شهر خود برای بازگرداندن لینک‌ها از آن سایت‌ها، نمایه‌سازی کنید.

همچنین می‌توانید از فروشندگان و شرکا برای پیوندهایی از سایت/صفحه‌های شریک، فرصت‌هایی برای پست مهمان در سایت خود و غیره بخواهید.

پیوندهای محلی کسب‌وکارها، وب‌سایت‌های رویداد و نشریات مربوط به منطقه‌ای که کسب‌وکار شما در آن قرار دارد و اهداف نیز بسیار ارزشمند هستند.

باز هم، نکته مثبت در اینجا این است که بسیاری از رقبای شما تعداد پیوندهای نسبتاً کمی خواهند داشت، بنابراین افزودن تعداد انگشت شماری لینک جدید در ماه می تواند به شما امکان دهد به سرعت در بازارهای سئوی محلی جذب شوید.

6. بهینه سازی متن روی صفحه و لنگر

به طور کلی، بهترین شیوه های سئو داخلی برای شرکت های خدمات خانگی تا حد زیادی شبیه بهترین شیوه های سئو کلی است. شما می خواهید عناوین متا را بهینه کنید، لینک های داخلی هوشمند بسازید و در صورت لزوم محتوا را علامت گذاری کنید.

یکی از مشکلات بالقوه ای که در سئوی محلی به طور کلی و به طور خاص در بخش خدمات خانگی دیده ام، استفاده از متن تهاجمی لنگر و چیزی است که برخی آن را “بهینه سازی بیش از حد” می نامند (که کمی اشتباه است اما اساساً به معنای فشرده کردن کلمه کلیدی هدف و بستن آن است. تغییرات در بیش از حد تهاجمی).

اغلب، کسب و کارهای کوچک پول زیادی برای پرداخت سئو ندارند و سئوکاران جوان بیشتری روی حساب خود کار می کنند.

برخی از پزشکان تمایل دارند از کلمات کلیدی استفاده کنند یا اصلاح‌کننده‌های کلیدواژه را در صفحه ببندند، که می‌تواند هرزنامه و دستکاری به نظر برسد، مانند نوع هوش مصنوعی با کیفیت پایین‌تری که گوگل با به‌روزرسانی‌های اخیر الگوریتم سعی در مبارزه با آن دارد.

در اینجا مجموعه‌ای از سرفصل‌ها در همان صفحه از سایتی است که شرایط سقف پراویدنس را هدف قرار می‌دهد:

  • “پراویدنس، RI، پیمانکاران سقف که کار را به درستی انجام می دهند”
  • سقف های مسکونی در پراویدنس، RI
  • “خدمات تعویض سقف پراویدنس قابل اعتماد”
  • “مشکلاتی که پیمانکاران سقف ما با خدمات سقف های مسکونی در پراویدنس حل می کنند”
  • “چرا روفر حرفه ای خود را در پراویدنس استخدام کنیم؟”
  • “خدمات پیشرو سقف های مسکونی و تجاری در پراویدنس، RI”

صبر کن. آن سرویس های سقف دوباره در کجا قرار دارند؟

متن لنگر از پیوندهای خارجی می تواند موضوع مشابهی باشد. اگر شما یک شرکت خدمات خانگی هستید، مطمئن شوید که می دانید فروشنده سئوی شما از کجا لینک ها را دریافت می کند.

اگر آنها از تاکتیک‌هایی مانند پست‌های مهمان و ویرایش‌های ویژه در جایی که متن لنگر را کنترل می‌کنند، استفاده می‌کنند، مطمئن شوید که در مورد عباراتی که برای پیوند دادن به سایت شما استفاده می‌کنند آگاهانه صحبت می‌کنند.

فرض کنید «شرکت سقف‌سازی Providence» را هدف قرار داده‌اید و تغییرات نزدیک از عبارت را در صفحه اصلی و صفحات فرود کلیدی قرار می‌دهید، آن عبارت را به عنوان متن لنگر از لینک‌های خارجی چکش می‌کنید و به شدت از آن متن در پیوندهای داخلی استفاده می‌کنید. در آن صورت، به احتمال زیاد با مشکلاتی مواجه خواهید شد (حتی اگر این روش در ابتدا کار کند).

درخواست‌های خدمات خانگی می‌توانند بسیار ارزشمند باشند، و شرکت‌هایی که از ترکیبی از بهترین شیوه‌های سئوی عمومی و سئوی محلی، همراه با برخی از تاکتیک‌های خاص که در اینجا توضیح داده شده‌اند، استفاده می‌کنند، می‌توانند کانالی بسیار سودآور (و مقیاس‌پذیر) برای تجارت خود بسازند.

عمیق تر حفاری کنید: نحوه استخراج بینش بررسی GBP برای افزایش دید سئوی محلی

نویسندگان مشارکت کننده برای ایجاد محتوا برای سرزمین موتورهای جستجو دعوت می شوند و به دلیل تخصص و کمک به جامعه جستجو انتخاب می شوند. همکاران ما تحت نظارت کارکنان تحریریه کار می کنند و مشارکت ها از نظر کیفیت و ارتباط با خوانندگان ما بررسی می شوند. نظراتی که بیان می کنند، نظر خودشان است.

Source link