6 ایده ایمیل پرفروش محصول که کار می کنند

آیا می خواهید یاد بگیرید که چگونه بازاریابی ایمیلی خود را توربو شارژ کنید تا فروش بیشتری داشته باشید و تعامل را افزایش دهید؟ اگر چنین است، دست و پنجه نرم کنید زیرا امروز، من قصد دارم در مورد ایمیل های فروش محصولات و اینکه چگونه آنها می توانند به رشد شما کمک کنند، بحث کنم.

اول از همه، اجازه دهید اصطلاح ایمیل فروش محصول را تعریف کنیم. ساده ترین راه برای توصیف آن ایمیلی است که مشترکین شما را تشویق می کند تا محصول یا خدمات دیگری را ارتقا دهند یا خریداری کنند. این بسیار شبیه به یک فروشنده دوستانه در فروشگاه است که به آرامی شما را به سمت یک معامله مقاومت ناپذیر سوق می دهد که کاملاً تکمیل کننده خرید اولیه شما است.

اکنون، من چند مثال واقعی را برای نشان دادن اینکه چگونه افزایش فروش می تواند به برندها در تمام صنایع کمک کند، پوشش می دهم:

  • مثال 1: شما به تازگی مجموعه جدیدی از قابلمه و تابه را برای آشپزخانه خود خریداری کرده اید. چند روز بعد، ایمیلی از آن‌ها دریافت می‌کنید که به شما پیشنهاد می‌کند مجموعه‌ای از ظروف ممتاز و یک کتاب آشپزی اضافه کنید تا بتوانید بیشترین استفاده را از خرید جدید خود ببرید.
  • مثال 2: شما اخیراً روی یک ابزار تولید سرنخ سرمایه گذاری کرده اید و به ویژگی های تجزیه و تحلیل پیشرفته و اتوماسیون آن توجه کرده اید. ناگهان، ایمیلی در صندوق ورودی شما ارسال می‌شود که در صورت اضافه کردن یک ویژگی ala carte، یک تخفیف انحصاری به شما ارائه می‌دهد.

در این مواقع، ایمیل‌های پرفروش برای مصرف‌کنندگان و کسب‌وکارها یک برد برد هستند – آنها خریدشان را افزایش می‌دهند و از ارزش بیشتری برخوردار می‌شوند در حالی که…