54 درصد از مردم در مقایسه با 5 سال پیش، بیشتر به نتایج جستجو نگاه می کنند

بر اساس یک نظرسنجی جدید، اکثر آمریکایی‌ها امروز زمان بیشتری را برای جستجوی خدمات آنلاین صرف می‌کنند تا پنج سال پیش – و از این بابت ناامید هستند.

چرا ما اهمیت می دهیم. موتورهای جستجو قرار است به افراد کمک کنند تا اطلاعاتی را که می خواهند یا نیاز دارند پیدا کنند. این نظرسنجی نشان می‌دهد که نتایج و تجربیات موتورهای جستجوی پایین‌تر ممکن است در انجام وظایف به کاربران کمک نکند و آنها را ناامید کند.

ناامیدی موتورهای جستجو از پاسخ دهندگان پرسیده شد که کدام بخش از فرآیند جستجوی خدمات آنلاین برای آنها ناامید کننده تر است. سه نفر برتر:

  • بررسی نتایج جستجو: 26%
  • یافتن عبارت جستجوی مناسب: 22%
  • بازدید از چندین وب سایت: 21%

جستجوی بیشتر اکثر پاسخ دهندگان گفتند که نتایج جستجوی بیشتری را در مقایسه با پنج سال پیش بررسی می کنند:

  • بیشتر: 54٪ (19٪ “خیلی بیشتر”؛ 35٪ “کمی بیشتر”).
  • کمتر: 27٪ (19٪ “کمی کمتر”؛ 8٪ “خیلی کمتر”).
  • در مورد همین: 20 درصد

اکثر پاسخ دهندگان همچنین گفتند هنگام جستجوی خدمات آنلاین زمان بیشتری را صرف جستجو می کنند:

  • زمان بیشتر: 51٪ (16٪ “خیلی بیشتر”؛ 35٪ “کمی بیشتر”).
  • زمان کمتر: 28٪ (18٪ “کمی کمتر”؛ 10٪ “خیلی کمتر”).
  • تقریباً به همان میزان زمان: 21 درصد

ارتباط کم تبلیغات PPC. تنها 12 درصد از پاسخ دهندگان گفتند که تبلیغات جستجو به آنها مرتبط است. بله، تبلیغات PPC در این نظرسنجی به سختی از رادیو با 10% شکست خورد.

  • تعداد بیشتری از پاسخ دهندگان گفتند که با تبلیغات مرتبط تری در شش کانال دیگر مواجه می شوند: تلویزیون (41%)، یوتیوب (37%)، فیس بوک (32%)، اینستاگرام (32%)، TikTok (19%)، وب سایت ها (18%).

چه چیز دیگری. در SERP ها، 35٪ از پاسخ دهندگان گفتند که از تبلیغات (من فرض می کنم گذشته) را برای رفتن به نتایج وب سایت (ارگانیک) رد می کنند. همچنین:

  • 33٪ به دنبال منابع / شرکت هایی هستند که با نام آنها را می شناسند (سلام، شناسایی برند).
  • 33٪ به دنبال نتایج با رتبه بندی ستاره های بالاتر هستند.

کمتر تعجب آور است. سایر یافته های مورد توجه:

  • 30 درصد از پاسخ دهندگان معتقدند خدماتی که در نتایج جستجو بالاتر به نظر می رسند معمولا مرتبط تر هستند.
  • 46 درصد از پاسخ دهندگان گفتند که داشتن نتایج “معتبر” تجربه جستجو را لذت بخش تر می کند.
  • 86 درصد از پاسخ دهندگان معتقدند که تقریباً همیشه، یا اغلب، می توانند بین نتایج ارگانیک و پولی تمایز قائل شوند.
  • 47٪ معتقدند که تشخیص تفاوت بین نتایج ارگانیک و پولی آسان تر است. 37٪ فکر می کنند که سخت تر است. 16 درصد معتقدند که در مقایسه با پنج سال پیش تفاوتی ندارد.

ولی. همچنین کاملاً ممکن است که برخی یا بسیاری از پاسخ دهندگان در نظرسنجی، از نظر فن آوری باهوش ترین نباشند.

در مورد داده ها نظرسنجی از 1000 بزرگسال آمریکایی برای اطمینان از نمایندگی ملی از نظر جنسیت، سن و منطقه طراحی شده است. این در اواخر فوریه توسط Dynata، یک شرکت مستقل تحقیقات بازار، به نمایندگی از Scorpion انجام شد که فناوری و خدمات را برای مشاغل محلی ارائه می دهد.

Source link