51٪ رهبران مشاغل اعتقاد دارند که اگر نوآوری نکنند از آنها عقب می مانند

عکس پروفایل نویسنده

ما در اواسط دوران طلایی نوآوری هستیم که دستاوردهای کاملاً حیرت انگیزی ایجاد می کند. در عرض 10 سال ، ایلون مردم را در مریخ فرود خواهد آورد ، آلمان هیچ ماشین بنزینی در جاده نخواهد داشت و شما می توانید از حواس خود در واقعیت مجازی بیشتر استفاده کنید. این تیغه هر دو روش را قطع می کند. بسیاری از رهبران تجارت امروز بر این باورند که شرکت های راکد قادر نخواهند بود در طی سه سال آینده خود را حفظ کنند زیرا نوآوری با شتابی ناکافی باعث شکل گیری فضای تجاری می شود.

هارلی فینکلستین ، مدیر COOP از Shopify ، تغییرات مکانی زمین ساختی اخیر را به طور مختصر هنگام صحبت در مورد روند تجارت الکترونیکی نشان داد: “سال 2030 به سال 2020 کشیده شده است”. جابجایی در فناوری که برای 10 سال آینده برنامه ریزی شده بود اکنون اتفاق می افتد – و این فقط هنگام خرید آنلاین نیست. مکینزی گزارش می دهد که روند کلی تعامل با مشتری طی سه سال تسریع شده است و “پذیرش دیجیتال در هر دو سطح سازمانی و صنعتی جهشی کوانتومی داشته است”. شرکتهایی که فرآیندها و ابزارهای نوآوری را اجرا می کنند ، سرمایه خود را نقد می کنند و این خود بقیه است که می توانند جبران کنند.

همانطور که نویسنده مشهور سایبرپانک ، ویلیام گیبسون ، گفت: “آینده در اینجا است – فقط خیلی مساوی توزیع نشده است”.

اطلاعات از …

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور
مطالب پیشنهادی  چرا بچه ها باید کدنویسی را یاد بگیرند و چگونه شروع به کار می کنند