با ارتقاء به Google Analytics 4 و Search Ads 360 جدید، برای آینده آماده شوید
در چند سال گذشته، تغییرات مداوم در اکوسیستم تبلیغات دیجیتال باعث شده است که بازاریابان به روشهای جدیدی برای انجام اندازهگیری و اجرای کمپینهای تبلیغات دیجیتال نیاز داشته باشند. راهحلهای فناوری جدید که برای کمک به شما در جهتیابی آن تغییرات ساخته شدهاند، اکنون آماده پذیرش هستند.
اول گوگل آنالیتیکس 4 است. راه حل جدید نه تنها دیدگاهی کل نگر از رفتار مصرف کننده به شما ارائه می دهد، که منجر به بینش قوی برای ROI می شود، بلکه همچنین برای انطباق با حریم خصوصی و چشم انداز قانونی در حال تحول طراحی شده است. مجهز به تجزیه و تحلیل داده های هوشمندتر و پیشرفته تر، Google Analytics 4 بر اساس هوش مصنوعی گوگل، گزارش جامع و ادغام یکپارچه برای گردش کار بهتر ساخته شده است. ما از اول جولای 2023 غروب ویژگیهای استاندارد Universal Analytics را آغاز میکنیم. برای اینکه به مشتریان سازمانی با تنظیمات پیچیده فرصت بیشتری برای انتقال راحتتر به Google Analytics 4 بدهیم، تاریخ غروب ویژگیهای Universal Analytics 360 را از اول اکتبر تغییر میدهیم. ، 2023 تا 1 ژوئیه 2024.
دوم Search Ads 360 جدید است. این جستجو برای کمک به شما در صرفه جویی در زمان و ارائه نتایج کسب و کار بهتر در موتورهای جستجو ساخته شده است. علاوه بر یک رابط کاربری جدید و پشتیبانی بهبودیافته از ویژگیهای موتور جستجو، ویژگیهای سازمانی را اضافه کردهایم که فقط در Search Ads 360 جدید پیدا خواهید کرد. امروز ارتقا دهید و راههای جدیدی برای متمرکز کردن و مقیاسبندی روزانه خود بیابید. وظایف روزانه در موتورهای جستجو و حساب ها.