احتمالاً بسیاری از بهترین شیوه های سئو را دیده اید و برخی از آنها را امتحان کرده اید. در حالی که برخی از تکنیکهای سئو موثر هستند، برخی از آنها یا زمان میبرند تا نتایج را ببینند یا بیش از حد به سئو کلاه سیاه تکیه میکنند که به رتبه جستجوی سایت شما آسیب میزند.
در این مقاله، پنج دلیل را مورد بحث قرار خواهیم داد که چرا باید هر دو هفته یکبار وبلاگ نویسی را به عنوان بخشی از استراتژی سئوی خود شروع کنید:
1. انتشار به طور منظم به موتورهای جستجو کمک می کند تا شما را پیدا کنند
یکی از موثرترین روش های سئو این است که وب سایت خود را به روز نگه دارید. وبلاگ نویسی، از این نظر، باید به طور منظم انجام شود تا شما موتورهای جستجو را به دنبال اطلاعات جدیدی که می توانند به اشتراک بگذارند، جذب کنید.
دید کلیدی است – و این اساساً همان اصلی است که باید در حفظ وبلاگ خود رعایت کنید. نوشتن منظم – به طور ایده آل هر دو هفته – وب سایت شما را در رقابت نتایج جستجوی بسیار رقابتی قابل مشاهده نگه می دارد.
2. وبلاگ نویسی مکرر مهارت های محتوای SEO را تقویت می کند
بله، سئو یک علم است، اما یک هنر نیز هست. هرچه بیشتر محتوای سئو را منتشر کنید، سریعتر در کاردستی خود پیشرفت خواهید کرد. ایجاد محتوای بیشتر اغلب به معنای ایجاد محتوای بهتر است.
در نهایت خواهید آموخت که چه چیزی باعث میشود مخاطبانتان برای محتوای بیشتر بازگردند. هرچه بیشتر بنویسید، ظرفیت خود را برای جذب افراد به سایتتان بیشتر خواهید دید.
3. وبلاگ نویسی دو هفته ای کلمات کلیدی شما را به روز نگه می دارد
وبلاگ نویسی مکرر به شما کمک می کند تا در صدر روندهای Google بمانید. تحقیقات کلیدواژه مشابه تحقیقات بازار است. درک اینکه چه کسی به دنبال چیزی است که مشتریان بالقوه را در ذهن خود نگه می دارد و باعث می شود آنها به سایت شما بیایند. وبلاگ نویسی یک راه سریع و انعطاف پذیر برای حفظ ترافیک ارگانیک به سایت شما است.
علاوه بر این، وبلاگ نویسی به طور منظم به شما این فرصت را می دهد که به طور منظم کلمات کلیدی محبوب و سایر عبارات جستجو را در وب سایت خود به روز کنید و اضافه کنید. این به شما این شانس را میدهد که ارتباط موضوعی خود را حفظ کنید و نقاط جستجوی برتری را که قبلاً کسب کردهاید حفظ کنید.
4. وبلاگ نویسی جامعه را ایجاد می کند
نوشتن مرتباً دری را به روی افراد باز می کند تا در مورد موضوعاتی که شما می نویسید بحث کنند. وقتی پستهای وبلاگ خود را از طریق کانالهایی مانند بازاریابی اجتماعی و ایمیل به اشتراک میگذارید، از مشتریان فعلی و بالقوه دعوت میکنید تا موضوعاتی را که برایشان مهم است بررسی کنند و کسبوکار خود را به عنوان یک مرجع قابل اعتماد در صنعت خود معرفی کنید.
5. نوشتن به طور منظم ترافیک بازگشتی را افزایش می دهد
انتشار مداوم محتوای مفید که به سؤالات مخاطب هدف شما پاسخ می دهد، سیگنال قوی را ارسال می کند که شما با تخصص خود سخاوتمند هستید – ایجاد تعامل و وفاداری در بین مشتریان احتمالی. با جذب مخاطبان وفادار، خط لوله بازاریابی خود را با سرنخهایی پر میکنید که میتوان آنها را در میان مشتریان پرورش داد.
علاوه بر این، وب سایت هایی که به طور منظم به روز می شوند، معتبرتر از وب سایت هایی هستند که پست های جدید را به طور متناوب منتشر می کنند.
به یک شریک سئو نیاز دارید؟
آژانس سئوی ما از تکنیک های اثبات شده در زمان استفاده می کند تا نیازهای تجاری مشتریان خود را هدف قرار دهد و نتایج را مستقیماً به خط نهایی آنها ارائه دهد. از خدمات تحقیق کلمات کلیدی و خدمات ساخت لینک گرفته تا مجموعه کاملی از خدمات محتوای SEO، ما شریک اختصاصی متعهد به موفقیت طولانی مدت شما هستیم.