ما در مورد اینفلوئنسر مارکتینگ چیزهای زیادی می دانیم و اینجا و آنجا در مورد آن می شنویم. با پیوستن میلیاردها کاربر به پلتفرم های رسانه های اجتماعی هر روز، اینفلوئنسرها شانس زیادی برای کسب درآمد و ایجاد دارند. و اکنون چنین فرصت هایی بیش از هر زمان دیگری وجود دارد. اما در مورد بازاریابی وابسته چطور؟ مدت زیادی است که وجود داشته است اما به اندازه اینفلوئنسر مارکتینگ به طور گسترده مورد بحث قرار نمی گیرد. حقیقت این است که هم اینفلوئنسر مارکتینگ و هم بازاریابی وابسته راههای قدرتمندی برای تعامل با مخاطبان هدف، تبدیل آنها به مشتری و کسب سود هستند. بیایید نگاهی به نحوه عملکرد هر نوع بازاریابی بیندازیم و چگونه بفهمیم از کدام یک – و چه زمانی – برای به حداکثر رساندن قرار گرفتن در معرض و تبدیل استفاده کنیم.
کلارا
استراتژیست رسانه های اجتماعی، بازاریاب محتوا با اشتیاق به فناوری و شبکه های اجتماعی
ما در مورد اینفلوئنسر مارکتینگ چیزهای زیادی می دانیم و اینجا و آنجا در مورد آن می شنویم. با پیوستن میلیاردها کاربر به پلتفرم های رسانه های اجتماعی هر روز، اینفلوئنسرها شانس زیادی برای کسب درآمد و ایجاد دارند. و اکنون چنین فرصت هایی بیش از هر زمان دیگری وجود دارد.
اما در مورد بازاریابی وابسته چطور؟ مدت زیادی است که وجود داشته است اما به اندازه اینفلوئنسر مارکتینگ به طور گسترده مورد بحث قرار نمی گیرد.
حقیقت این است که هم اینفلوئنسر مارکتینگ و هم بازاریابی وابسته راه های قدرتمندی برای تعامل با مخاطبان هدف شما هستند.