5+ معیار برای اندازه‌گیری اثربخشی کمپین‌های بازاریابی وابسته و تأثیرگذار شما

تصویر
عکس پروفایل Klara Hacker Noon

کلارا

استراتژیست رسانه های اجتماعی، بازاریاب محتوا با اشتیاق به فناوری و شبکه های اجتماعی

ما در مورد اینفلوئنسر مارکتینگ چیزهای زیادی می دانیم و اینجا و آنجا در مورد آن می شنویم. با پیوستن میلیاردها کاربر به پلتفرم های رسانه های اجتماعی هر روز، اینفلوئنسرها شانس زیادی برای کسب درآمد و ایجاد دارند. و اکنون چنین فرصت هایی بیش از هر زمان دیگری وجود دارد.

اما در مورد بازاریابی وابسته چطور؟ مدت زیادی است که وجود داشته است اما به اندازه اینفلوئنسر مارکتینگ به طور گسترده مورد بحث قرار نمی گیرد.

حقیقت این است که هم اینفلوئنسر مارکتینگ و هم بازاریابی وابسته راه های قدرتمندی برای تعامل با مخاطبان هدف شما هستند.

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور