5 مرحله برای تسلط بر هوش مشتری در سال 2021

عکس پروفایل Praveen Hacker Noon

مصرف کنندگان امروز بیش از هر زمان دیگری گزینه دارند. حتی با داشتن یک محصول یا خدمات به ظاهر خوب ، این احتمال وجود دارد که در صنعت خود رقبایی داشته باشید که همان مشتریانی را هدف شما قرار دهند.

بنابراین چه قدم هایی می توانید برای تمایز برند خود و کسب مزیت رقابتی بردارید؟ و چگونه می توانید وفاداری مشتری را افزایش دهید؟

پاسخ با هوشمندی مشتری است – روشی برای استفاده از داده های مربوط به مشتریان برای فروش بیشتر.

در این مقاله ، نگاهی عمیق خواهیم انداخت که هوش مشتری چیست ، چرا مهم است و مراحل شروع کار را بررسی خواهیم کرد.

  • هوش مشتری چیست؟
  • چرا هوش مشتری مهم است؟
  • 5 مرحله برای تسلط بر هوش مشتری

هوش مشتری چیست؟

هوش مشتری فرایند جمع آوری و تحلیل داده های مشتری است. هدف ، دستیابی به بینش عملی است که می توانید از آنها برای رشد خط اصلی خود استفاده کنید.

در زیر چهار نوع داده مشتری وجود دارد:

  1. اطلاعات هویت: اطلاعات هویتی اطلاعات شخصی مشتریان شماست. اینها شامل نام ، جنس ، سن و غیره است. این اطلاعات در کنار هم قرار دادن شخصیت خریدار مفید است – یک نمایه داستانی که مخاطبان شما را به تصویر می کشد.
  2. داده های توصیفی: برای به دست آوردن تصویر واضح تری از مشتری های خود ، باید فراتر از نام و سن آنها باشید. داده های توصیفی شامل …
سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور