5 دلیل استقرار شش سیگما برای استارت آپ ها در سال 2021

؛

عکس پروفایل نویسنده

@arpitagoyalآرپیتا گویال

Arpita Goyal یک نویسنده مجاز محتوای دیجیتال است که در حال حاضر به عنوان آزادکار با Henry Harvin Education کار می کند.

امروزه همه سازمان های بزرگ اعم از شرکت های چند ملیتی ، خانه های بزرگ شرکتی یا واحدهای تولیدی جهانی از تکنیک های شش سیگما (Six Sigma) برای بهبود فرآیندهای تجاری خود استفاده می کنند. با این حال ، یک باور غلط بزرگ مبنی بر اینکه “روش Six Sigma برای استارت آپ ها کارایی ندارد” در اطراف آن چرخیده است. خوب ، ماهیت جهانی تکنیک های شش سیگما و اثربخشی آنها در بهینه سازی فرآیند و کنترل کیفیت ، آنها را به ابزاری ضروری برای سازمانها در هر اندازه تبدیل کرده است.

تعداد کل استارت آپ های ثبت شده تحت وزارت تجارت و صنعت هند از مرز 55،000 در سال 2020 عبور کرده است. همچنین سالانه بیش از 1500 مورد فعالیت می کنند. متاسفانه ، طبق نظرسنجی موسسه ارزش تجاری و اقتصاد آکسفورد ، در 5 سال اول 90 درصد از این موارد شکست می خورند. فقط 21 نفر از اینها با ارزش تقریبی 73.2 میلیارد دلار به باشگاه اسب شاخدار پیوسته اند. آنها نیز بر بازار جهانی تسلط ندارند.

دلایل این عدم موفقیت شامل کیفیت پایین محصولات با نقص ، استفاده بهینه از فرآیندهای تجاری ، بهره وری کمتر ، افزایش هزینه ها ، عدم حفظ مشتری ، عدم نوآوری و غیره است. اساساً ، شش …

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور