5 نکته بازاریابی برای راه اندازی پروژه DeFi یا Crypto شما

موفق ترین محصولات نرم افزاری در جهان دارای مکانیزم های داخلی هستند که مطمئن می شوند هر کاربر جدیدی که به دست می آورد به جذب کاربران بیشتر کمک می کند. ساختن یک پروژه به همان اندازه در مورد ایجاد یک جامعه است که در مورد برنامه نویسی است. در مورد آنچه در تلاش برای دستیابی به آن هستید و مشکلاتی که با آن روبرو هستید شفاف باشید. از هزینه تبلیغات در سایت های DeFi و رمزنگاری تعجب نکنید. مطمئن شوید که پروژه شما دارای چهره است و افراد پشت آن مارک شما را “انسانی” می کنند تا از زبان بازاریابی استفاده کنند.

تصویر
عکس پروفایل دانیلو پریرا هکر ظهر

@دانیلوپریرادانیلو پریرا

من یک بازاریاب رشد هستم که در DeFi و رمزنگاری کار می کنم. من در مورد نحوه راه اندازی و رشد محصولات بلاک چین می نویسم.

بازاریابی پروژه DeFi یا رمزنگاری جدید شما ممکن است دشوار باشد. در اینجا 5 نکته وجود دارد که به شما در شروع کار کمک می کند:

به صورت عمومی بسازید

با شروع به اشتراک گذاری سفر خود در همان لحظه ای که شروع به ساخت پروژه می کنید ، می توانید مطمئن شوید که پروژه شما در روز اول کاربر دارد. به محض اینکه بدانید چه چیزی را می خواهید بسازید ، می توانید در مورد آن صحبت کنید.

با ایجاد سرور ناسازگاری و دعوت دیگران برای پیوستن شروع کنید. آنها می توانند همسالان باشند ، همکاران سابق ، هر کس که فکر می کنید ممکن است به کاری که انجام می دهید علاقه مند باشد. به سرورهای دیگر ناسازگاری بروید و ایده خود را نیز به اشتراک بگذارید. نظرات افراد را بپرسید و آنها را به سرور خود دعوت کنید.

به روزرسانی های منظم را در مورد پروژه خود و مشکلی که دارید به اشتراک بگذارید …