5 نکته اساسی در لینکدین که هر بازاریابی باید رعایت کند

LinkedIn دارای بیشترین تمرکز از متخصصان ، مدیران و صاحبان شرکت های هر سایت رسانه های اجتماعی است. طبق آمار ، 90 درصد از بازاریابان B2B LinkedIn را برای تولید سرب انتخاب می کنند. LinkedIn 80 درصد از کل ترافیک را برای تولید سرنخ ها به خود اختصاص می دهد و 300 درصد موفق تر از فیس بوک است. پیشنهادات زیر می توانند با این نکات و تکنیک ها به شما در افزایش بازاریابی LinkedIn و تلاش برای تولید سرب کمک کنند. ما هر تکنیک مفیدی را برای کمک به شما در مقیاس بندی تلاش های خود در LinkedIn مطرح کرده ایم. این به شما در ایجاد نام تجاری خود به عنوان یک صنعت معتبر کمک می کند.

تصویر
عکس پروفایل ماروین هکر نون

@marvin1ماروین

من عاشق حقوق نوشتن هستم

LinkedIn هنگام ایجاد سرنخ B2B از سایر سایتهای رسانه های اجتماعی بهتر عمل می کند. LinkedIn دارای بیشترین تمرکز از متخصصان ، مدیران و صاحبان شرکت های هر سایت اجتماعی است.

این پلت فرم برای ایجاد سرب عالی است زیرا میلیون ها چشم انداز ایده آل دارد ، همانطور که در آمار زیر مشاهده می شود:

بیش از 760 میلیون مشتری بالقوه در 150 بخش وجود دارد.

برای تولید سرب ، 90 درصد از بازاریابان B2B LinkedIn را انتخاب می کنند.

در مقایسه با فیس بوک ، LinkedIn 300 درصد در ایجاد سرنخ موفق تر است. LinkedIn 80 درصد از کل ترافیک B2B را تشکیل می دهد.

شما می توانید از این بستر برای شناسایی کامل خود استفاده کنید …