5 نکته از CMO ها برای یک رویداد مجازی موفق

تصویر
عکس نمایه Scott D. Clary Hacker ظهر

@scott-d.-claryاسکات دی کلاری

میزبان پادکست داستان موفقیت | بنیانگذار / مدیر عاملROIOverload | فوربس ، هاکرنون ، استارت آپ

فقط برای اینکه به شما مختصری بگوییم ، بخشی از کار من ایجاد رویدادهای مجازی سفارشی برای مشتریانمان است.

ممکن است شما این را بدانید (یا شاید این را ندانید) ، اما من یک تیم نوآوری در Grass Valley را رهبری می کنم و محصول اصلی ما ایجاد راه حل های رویداد مجازی سازمانی برای مشتریانمان است.

(این عکس از یکی از مشتریان ما است … نه اتفاقی که اینترنت را کشیدم). 👇

تصویر

بنابراین ما این کارها را اغلب انجام می دهیم.

تیم بازاریابی من یک جلسه نظرسنجی / بازخورد را از برخی CMO انجام داده ایم که ما با آنها کار کرده ایم تا مفیدترین ابزارها / نکاتی را که هنگام قرار دادن رویدادهای مجازی خود در طول سال گذشته کشف کرده اند ، درک کنیم.

من فکر کردم این برای هر کسی که قصد ادامه اجرای رویدادهای مجازی را دارد یا هنوز هم در حال انجام رویدادهای مجازی برای آینده قابل پیش بینی است مفید خواهد بود.

این چیزی است که ما فهمیدیم.

1. معیارهای خود را درک کنید

کاشف نقشبندی ، مدیر CMO در انقلاب دهم ، نکات خوبی در مورد اینکه در مورد چه چیزی باید فکر کنید قبل از شروع رویداد خود داشته است.

“سنگ بنای هر استراتژی خوب رویداد آنلاین باید این باشد که” چرا شما آن را در وهله اول نگه دارید؟ آیا می خواهید منجر به فروش یا فروش فوری و سریع شوید؟ به عبارت دیگر ، آیا این رویداد B2B یا B2C است …