5 معیار مهم برای سنجش موفقیت شما

عکس پروفایل ظهر سید بلخی هکر

@سیدبلخیسید بلخی

سید بلخی بنیانگذار WPBeginner ، بزرگترین سایت رایگان منابع وردپرس است.

مهم نیست که شغل شما چه بزرگ و چه کوچک باشد ، شما باید معیارهای مشخصی داشته باشید که به شما بگوید چه مقدار رشد داشته است. زمانی بود که بازاریابان موفقیت خود را از نظر تعداد بلیط هایی که نمایندگان خدمات مشتری در حال بسته شدن هستند ارزیابی می کنند.

اما امروز ، این تنها راه سنجش موفقیت شما نیست. با رشد گسترده فرهنگ بازاریابی دیجیتال ، موارد زیادی در زمینه بازاریابی تغییر کرده است. اکنون بسیاری از موارد دیگر وجود دارد که شما باید اندازه گیری کنید تا بدانید که تجارت شما چقدر خوب عمل می کند.

بنابراین ، در اینجا 5 مورد از مهمترین معیارها آورده شده است که می تواند به شما کمک کند میزان موفقیت کسب و کار خود را بسنجید.

1. مشتری چرخان

اگر می خواهید بدانید تجارت شما چقدر موفق است ، این یکی از معیارهای اصلی برای اندازه گیری است. churn مشتری تعداد مشتریانی است که خرید شما را متوقف می کنند یا اشتراکتان را در مدت زمان مشخصی لغو می کنند.

اگر مشتری شما زیاد است ، باید فوراً کاری کنید تا آن را کاهش دهید. اما برای این کار ، شما باید بدانید که چگونه مشتری خود را محاسبه کنید. این کار را می توانید به سادگی با تقسیم تعداد کل انصراف ها در یک بازه زمانی خاص بر تعداد کل مشتریان در آن دوره انجام دهید.

اگر نتیجه …