برای اطمینان از اینکه هر پروژه بدون مشکل پیش می رود، به برنامه ریزی زیادی نیاز است، به خصوص اگر همزمان بیش از یک پروژه را مدیریت کنید. برنامه ریزی پروژه و مدیریت پروژه مزایای زیادی دارد، و در اینجا به برخی از دلایلی که باید قبل از شروع پروژه خود یک طرح و طرح بندی ایجاد کنید، آورده شده است. داشتن یک برنامه، بهره وری را بهبود می بخشد، زیرا وقت خود را برای فکر کردن به کارهای بعدی تلف نمی کنید. مدیریت پروژه همچنین شما را قادر می سازد انتظارات مشتریان را بهتر درک کنید و ارتباطات را در طول پروژه بهبود می بخشد. استفاده از ابزارهای مدیریت پروژه تضمین می کند که همه افرادی که روی پروژه کار می کنند در یک صفحه هستند.
لوک فیتزپاتریک
لوک روندهای بلاک چین را در فوربس پوشش می دهد.
هر کسی که یک یا چند پروژه را مدیریت کرده است می داند که برای تکمیل آنها هزینه های زیادی صرف می شود. اما چقدر در مورد مدیریت پروژه می دانید؟ این فرآیند به چیزی بیش از تکمیل وظایف به محض رسیدن به شما نیاز دارد. برای اطمینان از اینکه هر پروژه بدون مشکل پیش می رود، به برنامه ریزی زیادی نیاز است، به خصوص اگر همزمان بیش از یک پروژه را مدیریت کنید.
قبل از شروع مدیریت یک محصول، باید بنشینید و نقاط عطف پروژه را ایجاد کنید. هر نقطه عطف باید یک تاریخ تکمیل داشته باشد تا بتوانید مطمئن شوید که پروژه در مسیر خود باقی می ماند و می دانید که آیا در حال سقوط هستید یا خیر…