5 مرحله برای برنامه ریزی تبلیغات موثر در فیس بوک و اینستاگرام

عکس پروفایل نویسنده

@eugenezubanاوژن زوبان

انسان. کارآفرین ، مهندس ، خریدار رسانه فیس بوک.

اکنون برای چهارمین سال است که کمپین های تبلیغاتی فیس بوک و اینستاگرام را برای مشتریان خود در سراسر جهان اجرا می کنم. در این مدت ، من بیش از صد کارزار را که توسط متخصصان قبلی (در برخی موارد ، توسط کل آژانس ها) راه اندازی شده بود ، مورد تجزیه و تحلیل قرار دادم. فرایند حسابرسی به شما امکان می دهد مشکلات فعلی را شناسایی کرده و با فرضیه های قبلی آشنا شوید تا از قبل استراتژی های غیر مثر تعیین کنید.

متأسفانه ، در اکثر موارد با همین مشکل روبرو شدم – استراتژی برنامه ریزی نشده بود. تعیین اینکه چه تنظیمات جمعیتی ، رفتاری و علایقی را باید در Business Manager انتخاب کنید کافی نیست. علاوه بر این ، حتی اگر شما مواد تبلیغاتی (تماس ، متن ، عکس و / یا فیلم) تهیه کرده باشید ، این بازهم برای تأثیرگذاری تبلیغات کافی نیست.

برنامه ریزی یکی از ارکان موفقیت است. نه تنها زندگی یا حرفه بلکه یک کمپین تبلیغاتی نیز هست. در پست امروز (و این اولین پست من در Hacker Noon است) ، من در مورد چگونگی ایجاد یک برنامه مناسب برای تبلیغات Facebook خود صحبت خواهم کرد ، و همچنین یک

ready-made template

که می توانید در آینده استفاده کنید.

مرحله شماره 1. تعریف مدل بازاریابی

اگر ما در مورد یک رویکرد حرفه ای برای راه اندازی تبلیغات هدفمند صحبت می کنیم ، پس بیایید نحوه آن را تعریف کنیم …

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور
مطالب پیشنهادی  Ethereum 2.0: ایجاد حس Lego Money ، Sharding ، PoS و TPS