“هنر یک چیز نیست، یک انجام دادن است.” – پل کلی
امروزه دنیای NFT ها که برای خود پادشاهی عظیمی است، عرصه هنر را طوفانی کرده است. باور کنید یا نه، این دارایی های دیجیتال که نشان دهنده مالکیت منحصر به فرد اقلام دیجیتالی هستند، در واقع از نظر محبوبیت و همچنین ارزش زیادی افزایش یافته اند. البته، اگرچه بسیاری از عوامل مختلف در هزینه/قیمت یک NFT نقش دارند، برخی از عوامل کلیدی به میزان قابل توجهی بر هزینه آن تأثیر میگذارند.
در این پست وبلاگ، من به شما 5 عامل اصلی را که قیمت هنر NFT را تعیین می کنند، می پردازم تا بتوانید تصمیم بگیرید که آیا به اندازه کافی در جیب خود برای سرمایه گذاری در آن دارید یا خیر.
بدیهی است که چه کسی می خواهد یک سوراخ در جیب خود داشته باشد؟ هه…..
بیایید مستقیم به آن بپریم!!!
شماره 1
شهرت هنرمند و موارد زیر
اممم شاید شما یک هنرمند با حداقل تعداد فالوور باشید. بنابراین در این صورت آیا می توانید NFT خود را بفروشید؟ در حالی که می توانید، حقیقت سخت این است که شانس بسیار کم است.
یکی از عوامل مهمی که بر قیمت NFT تأثیر می گذارد، شهرت هنرمند و تعداد دنبال کنندگان است. هنرمندان بسیار تثبیت شده با شهرت و سوابق ثابت شده با طرفداران وفادار به احتمال زیاد قیمت های بالاتری را برای خلاقیت های دیجیتال خود جمع آوری می کنند. این شناخت نام آنها و خلاقیت است، …