چشم انداز تجزیه و تحلیل داده ها به سرعت در حال تغییر است. برای بسیاری از کسب و کارها، توانایی جمع آوری، تجزیه و تحلیل و تفسیر داده ها به طور موثر به آنها کمک می کند تا مشتریان خود را درک کنند، فرآیندهای داخلی را بهبود بخشند و رقابتی باقی بمانند. پنج گرایش وجود دارد که فکر میکنیم نحوه تجزیه و تحلیل و استفاده کسبوکارها از دادهها را در آینده شکل خواهد داد. بیایید نگاهی به هر یک از آنها بیندازیم و بفهمیم آنها چیست.
1. منابع داده – داده های مصنوعی
هر نوع تجزیه و تحلیل داده به داده های منبع نیاز دارد و در دنیای امروزی این می تواند تقریباً از هر جایی باشد. منابع داده سنتی مانند پایگاه های داده مشتریان، سوابق فروش و تجزیه و تحلیل وب سایت اکنون با منابع جدیدتر، مانند فید رسانه های اجتماعی، دستگاه های اینترنت اشیا (به عنوان مثال
2. زیرساخت داده – قابلیت همکاری
با افزایش تعداد فیدهای داده و منابع، این یک چالش همیشگی برای بسیاری از مشاغل بوده است تا…