5 روندی که نشان می دهد تجارت الکترونیکی در سال 2021 به کجا می رود

عکس پروفایل ظهر تالیا شرمن هکر

مشارکت قابل توجه در تجارت الکترونیکی و افزایش میزان فروش آن ، عادات مصرف کننده ، رفتارها و روند خرید در ایالات متحده در حال تغییر است. و این روند به زودی متوقف نخواهد شد ، زیرا روند تجارت الکترونیکی پس از Covid همچنان مزایای بیشتری را برای این بخش ایجاد می کند.

طبق نظرسنجی اخیر آمار خرید آنلاین که در DealDrop منتشر شده است ، “در سال 2020 ، 227.5 میلیون آمریکایی بالای 14 سال خرید اینترنتی انجام داده اند که انتظار می رود این رقم تا پایان سال 2021 به 230.5 میلیون نفر افزایش یابد. این بدان معناست که از جمعیت 14 ساله یا بیشتر آمریکا (268 میلیون نفر) ، 86٪ خرید اینترنتی در 2021 “یافته های اصلی دیگر منتشر شده در این سایت بیان می دارد ،” بیش از 19٪ از جمعیت ایالات متحده خرید آنلاین را از خرید در فروشگاه ترجیح می دهند. با این وجود ، تقریباً دو برابر این تعداد (37٪) هنوز ترجیح می دهند از فروشگاه خرید کنند. “

و با توجه به مزایایی که امسال و همچنین یک سال قبل از آن بهره مند شده اند ، مهم است که ببینیم با کاوش در روند تجارت الکترونیکی پس از کوید در تلاش برای درک آنها و متعاقباً پیاده سازی آنها.

1. در حال تکامل قدرت خرید

یکی از اولین روندهای مهم پس از Covid کاهش هزینه ها است – به این معنی که مشاغل تجارت الکترونیک مطمئناً باید در مورد پیشنهاد مشتری خود تجدید نظر کنند و پیام های خود را با هم تراز کنند.