5 روش برتر Google برای بهینه سازی صفحات معاملات

پس از رایگان کردن صفحات معاملات برای همه فروشگاه های تجارت الکترونیکی ، Google شش روش مناسب برای بهینه سازی صفحات برای نتایج جستجو ارائه می دهد.

در صورت از دست دادن آن ، دیروز Google اعلام کرد که صفحات معاملات اکنون برای همه خرده فروشان رایگان است. این اجازه می دهد تا فروشگاه های تجارت الکترونیکی به راحتی تبلیغات و تخفیف ها را در نتایج جستجو برجسته کنند.

صفحات معاملات URL هایی هستند که به رویدادهای خاص فروش مانند جمعه سیاه یا دوشنبه سایبری اختصاص داده شده اند. وقتی رویدادهای فروش زنده هستند ، آنها در نتایج جستجو در چرخ و فلک نمایش داده می شوند.

5 روش برتر Google برای بهینه سازی صفحات معاملات

برای کمک به خرده فروشان از صفحات معاملات و چرخ و فلک معاملات بیشترین بهره را ببرند ، Google پنج روش بهینه سازی را توصیه می کند.

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

چگونه صفحات معاملات گوگل را برای نتایج جستجو بهینه کنیم

بر اساس آنچه گوگل از فروش جمعه سیاه و دوشنبه سایبری در سال گذشته آموخته است ، این بهترین روش ها برای دستیابی بهتر به خریداران از طریق چرخ و فلک معاملات پیشنهاد می شود.

  1. برای هر رویداد تبلیغاتی یک صفحه اختصاصی ایجاد کنید. Google خرده فروشان را به ایجاد صفحات معاملات برای همه رویدادهای ویژه تبلیغاتی ، نه فقط جمعه سیاه و دوشنبه سایبری ، ترغیب می کند.
  2. شرح رویداد را در عنوان صفحه وارد کنید، مانند “معاملات جمعه سیاه 2021”. عنوان صفحه اغلب در متن نشان داده شده در چرخ و فلک معاملات گنجانیده شده است.
  3. تصویری مربوط به فروش اضافه کنید. به عنوان مثال ، محصولات در فروش را نشان دهید یا متن بنر را با پیشنهادات ویژه یا تخفیف های برجسته همراه کنید.
  4. متن توصیف رویداد را در محتوای صفحه قرار دهید. این می تواند به Google کمک کند تا صفحه را به درستی مرتبط با یک فروش خاص تشخیص دهد.
  5. اگر جزئیات فروش را در روز رویداد فاش کنید، اطلاعات کلی در مورد این رویداد را از قبل وارد کنید تا Google بتواند از مرتبط بودن صفحه مطلع شود و سپس از Google بخواهد پس از به روزرسانی مجدد صفحه ، آن را دوباره بکشد

از آنجا که مربوط به استفاده از متن بنر در تصاویر است ، Google تصدیق می کند که این معمولاً دلسرد نمی شود. با این حال ، متن در تصاویر می تواند در صفحات معامله کمک کند.

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

گوگل اضافه می کند که هر متن در تصویر باید در محتوای متنی صفحه و در یک ویژگی متن مناسب متناسب با متن منعکس شود. نسبت ابعاد توصیه شده برای تصاویر در چرخ فلک معاملات در محدوده 4: 3 تا 3: 4 است.

سرانجام ، گوگل می گوید صاحبان سایت ها باید به شما کمک کنند تبلیغات خود را در Google Merchant Center ثبت کنند تا به شما کمک کنند معاملات را در سطح بیشتری نشان دهد.

چرخ فلک معاملات در حال حاضر محدود به ایالات متحده است و برای رویدادهای فروش محدود عملیاتی است.

منبع: وبلاگ مرکزی جستجوی Google