5 روش بازاریابی برای افزایش فروش برای تجارت جدید تجارت الکترونیکی شما در سال 2021

عکس پروفایل نویسنده

@26گیگزو

Gigzoe به SME ها کمک می کند تا هر روز خدمات مشاغل دیجیتالی را با ارائه دهندگان خدمات تأیید شده و دستچین شده رزرو کنند.

اگر از هر کارآفرین ، بنیانگذار یا صاحب مشاغل کوچک بپرسید که ایجاد یک وب سایت تجارت الکترونیک چقدر سخت است ، پاسخ این سوال خواهد بود – “آسان بود” ، یا “به زمان نیاز داشت اما در نهایت توسعه یافت”. اگر بپرسید چگونه آنها تجارت خود را در بازار ادغام می کنند و مشتریانی را به خود جلب می کنند ، اینجاست که همه چیز به سمت شمال شروع می شود و دیگر یک مسافرت روان نیست.

بازاریابی در یک تجارت الکترونیکی جدید ممکن است روی حیله و تزویر باشد و غالباً یک اشتباه رایج در افراد این است که یک کانال بازاریابی را که برای آنها مفید باشد شناسایی نکنند و به آن پایبند بمانند.

بازاریابی ارگانیک راهی عالی برای به دست آوردن مشتری های جدید است ، اما این به زمان نیاز دارد. انواع مختلفی از گزینه های بازاریابی پولی وجود دارد که تشخیص اینکه کدام یک برای شما مناسب است ضروری است. این مقاله شما را از طریق کانالهای مختلف بازاریابی هدایت می کند تا بتوانید برنامه خود را برای بدست آوردن 500 یا 1000 مشتری اول مشخص کنید.

5 تاکتیک بازاریابی برای دریافت بیشتر مشتریان تجارت الکترونیک

1. تبلیغات فیس بوک

Facebook Ads نوعی PPC است ، اما از آنجایی که فیس بوک چنین بستر عظیمی است ، لازم است بدانید که Facebook Ads چگونه کار می کند و چگونه می توانید از آن به نفع خود استفاده کنید. فیس بوک بیش از 2.5 میلیارد کاربر فعال ماهانه گزارش کرده است. این عظیم است …