5 روشی که تبلیغ‌کنندگان می‌توانند برای مرورهای هوش مصنوعی گوگل آماده شوند

رویداد بازاریابی سالانه Google، Google Marketing Live 2024، به شدت بر محصولات و ویژگی‌های هوش مصنوعی آتی، به‌ویژه تجربه مولد جستجو (SGE) که اکنون مرورهای هوش مصنوعی نامیده می‌شود، تأکید داشت.

گوگل گفت که تبلیغات درون AI Overviews در ایالات متحده تنها بر روی جستارهایی آزمایش می شوند که معتقد است پاسخ های ایجاد شده برای کاربر مفید خواهد بود. این امر عمدتاً بر روی عمودهای تجاری تمرکز می‌کند و با ظهور محصول به دسته‌های محدودتری مانند تیم‌های بیمه و فین‌تک گسترش می‌یابد.

همانطور که AI Overviews گسترده تر می شود، تبلیغ کنندگان PPC باید استراتژی های خود را برای رقابت در چشم انداز جستجوی پولی در حال تکامل تطبیق دهند.

این مقاله تأثیرات روی تبلیغ‌کنندگان را بررسی می‌کند و تاکتیک‌های کلیدی را برای هدایت این آینده مبتنی بر هوش مصنوعی، از جمله پذیرش تطابق گسترده، مناقصه مبتنی بر ارزش، اندازه‌گیری چند کانالی و بهره‌برداری از کمپین‌های حداکثر عملکرد و نسل تقاضا را تشریح می‌کند.

بررسی های AI چگونه بر تبلیغ کنندگان تأثیر می گذارد؟

بزرگترین نگرانی برای تبلیغ کنندگان، به طور منطقی، کاهش مورد انتظار در ترافیک سایت است اگر مشتریان دیگر نیازی به کلیک بر روی یک وب سایت برای دریافت اطلاعات نداشته باشند.

لیست های بازاریابی مجدد و مجموعه مخاطبان کاهش می یابد. برای ناشران، اگر افراد کمتری از صفحات آنها بازدید کنند، درآمد تبلیغات کاهش می یابد.

1. بازی گسترده را در آغوش بگیرید

هنگامی که مرورهای هوش مصنوعی شروع به ترکیب تبلیغات می کند، استفاده از کلمات کلیدی با تطابق گسترده کلید تضمین موثر بودن آن برای تبلیغ کنندگان است.

تطابق گسترده و هدف گیری مخاطب، مشتریان بالقوه را بر اساس رفتار و هدف جستجوی آنها شناسایی می کند. بسیاری در طول سال گذشته شاهد کاهش کارایی تطبیق عبارت بوده‌اند و به نظر می‌رسد که اکثر منابع مهندسی گوگل در الگوریتم‌های تطبیق گسترده ریخته می‌شوند.

بسیاری از برندها به دلیل عملکرد تاریخی آن و سردردهایی که در 15 سال گذشته ایجاد کرده است، هنوز هم بسیاری از برندها نسبت به این نوع بازی محتاط هستند.

با این حال، گوگل نشان داده است که این عبارت دیگر در اولویت نیست و مقیاس پذیری تنها از طریق تطبیق گسترده امکان پذیر خواهد بود.

انتخاب آهسته آهسته، آزمایش در دسته‌های کوچک و سخت‌تر کردن فهرست‌های منفی باید برای اکثر عمودی‌ها در حال انجام باشد.

عمیق تر حفاری کنید: چرا وقت آن رسیده است که نوع مسابقه و استراتژی پیشنهاد قیمت خود را دوباره ارزیابی کنید

2. مناقصه مبتنی بر ارزش را بپذیرید

برای استفاده حداکثری از مرورهای هوش مصنوعی، علاوه بر تطابق گسترده، باید مناقصه مناسب را نیز در اختیار داشته باشید. در ایده پتانسیل گیر نکنید ترافیک صفحات فرود را از دست داده تا زمانی که داده هایی برای پشتیبانی از آن وجود داشته باشد.

در بسیاری از موارد، کاهش ترافیک سایت به دلیل راه‌اندازی استراتژی‌های پیشنهادی منجر به ورود کاربران فعال/واجد شرایط بیشتر به سایت و تکمیل یک عمل می‌شود.

مناقصه مبتنی بر ارزش از بیشترین داده برای یافتن کاربران مناسبی که به دنبال انجام عمل مورد نظر در زمان مناسب هستند استفاده می کند.

عمیق تر حفاری کنید: مناقصه مبتنی بر ارزش: چرا برای تقویت تبلیغات گوگل شما کلیدی است

3. رویکرد اندازه گیری مثلثی را در نظر بگیرید

اندازه‌گیری موفقیت همچنان اولویت اصلی تبلیغ‌کنندگان است. استفاده از منابع چندگانه اندازه گیری – در حالت ایده آل سه – کلید درک عملکرد، بهینه سازی در زمان واقعی و به حداکثر رساندن کارایی برنامه ها و بودجه های رسانه ای است.

اسناد مبتنی بر داده، تست‌های اندازه‌گیری درون پلتفرمی (مانند تست‌های بازار رقابت، افزایش تبدیل یا تست‌های مشابه) و اندازه‌گیری بین کانالی بزرگ‌تر (مثلاً مدل‌های ترکیبی رسانه) همگی باید در کنار هم برای تشخیص اثربخشی کمپین‌ها استفاده شوند.

یکی از فرضیه‌های مربوط به بررسی اجمالی هوش مصنوعی این است که نرخ کلیک کمتر خواهد بود. بنابراین سهم‌های تأثیر ثابت و اندازه‌گیری افزایش رسانه‌های پولی – به ویژه در مکان‌های ویدیویی یا غیرجستجو – کلید برنامه‌ریزی بودجه خواهد بود.

عمیق تر حفاری کنید: تغییر مدل اسناد Google: 3 راه حل برای تبلیغ کنندگان

دریافت خبرنامه جستجوی روزانه بازاریابان به آن تکیه می کنند.


4. از کمپین های حداکثر عملکرد و تقاضای اهرم استفاده کنید

وضعیت جستجوی پولی قبلاً از تعریف منحصراً تبلیغات متنی دور شده است. جستجوی پولی، به عنوان یک دسته در Google، نقشه‌ها، یوتیوب، جی‌میل و هر جایی در اکوسیستم Google را در بر می‌گیرد که کسی می‌تواند جستجو کند.

خارج از گوگل، مشتریان بیش از هر زمان دیگری در آمازون، شبکه های رسانه های خرده فروشی، TikTok، Pinterest، Reddit و ده ها سایت دیگر جستجو می کنند.

برای رقابتی ماندن در چشم انداز جستجو، کمپین های Performance Max و Demand Gen آیتم های اصلی در اکثر برنامه های رسانه ای خواهند بود.

سطح اتوماسیونی که آنها ارائه می دهند و الگوریتم های قوی که این کمپین ها را تقویت می کنند به یافتن مشتریان در هر کجا که آنلاین هستند کمک می کند.

این کمپین‌ها همراه با مناقصه مبتنی بر ارزش، مرورهای هوش مصنوعی را برای تطبیق پرسش‌ها با مشتریان با بهترین سیگنال‌های مخاطب و اقدامات تبدیل تقویت می‌کنند.

عمیق تر حفاری کنید: نحوه دستیابی به مخاطبان جدید با تبلیغات جستجوی چند پلتفرمی

5. برای شفافیت فشار بیاورید

به‌عنوان تبلیغ‌کننده، وظیفه ما این است که به حمایت از سطوح عمیق‌تر گزارش‌دهی در حداکثر عملکرد و تقاضای نسل ادامه دهیم. این امر برای تشویق Google به شفاف‌تر شدن بسیار مهم است، اما همچنین به‌منظور اینکه برندها بتوانند از یادگیری‌های بین کانالی برای هوشمندتر کردن استفاده کنند. تصمیم گیری در تمام پلتفرم های تبلیغاتی آنها.

به خصوص از آنجایی که بازنگری‌های هوش مصنوعی گوگل همچنان به پاسخ‌های خطرناک یا نادرست به پرسش‌ها ادامه می‌دهند، ما باید به گزارش‌های پرس و جو دسترسی کامل داشته باشیم تا بدانیم تبلیغات ما در برابر چه مواردی قرار می‌گیرد و محتوای صفحه فرود ما در برابر جستجوها چگونه ظاهر می‌شود.

Google همچنین باید سطوح عمیق‌تری از حداکثر عملکرد و گزارش‌دهی تقاضای نسل را منتشر کند تا نشان دهد تبلیغات در چه مکان‌هایی قرار دارند تا عملکرد را بهتر درک کند و شبکه‌های شریک جستجو و ویدیو را زیر نظر داشته باشد.

آماده شدن برای بررسی اجمالی هوش مصنوعی

آینده جستجوی پولی به وضوح در حال تغییر به سمت پذیرش هوش مصنوعی است. زمان هیجان انگیزی برای حضور در این فضا است.

از آنجایی که گوگل پارامترهای موفقیت را تعیین می کند، پیمایش نحوه ایجاد تطابق گسترده، مناقصه مبتنی بر ارزش، حداکثر عملکرد و نسل تقاضا برای برند شما هم برای موفقیت حیاتی و هم یک فرآیند طولانی خواهد بود.

تأخیر در هر یک از موارد فوق احتمالاً منجر به عملکرد ضعیف خواهد شد، بنابراین وقت آن است که با افزایش سرعت قطار، سوار شوید.

نظرات بیان شده در این مقاله نظرات نویسنده مهمان است و لزوماً سرزمین موتور جستجو نیست. نویسندگان کارکنان در اینجا فهرست شده اند.

Source link