5 راه واقعی برای شروع پیاده سازی هوش مصنوعی در فروشگاه های تجارت الکترونیک

؛

عکس پروفایل نویسنده

@Hent03هنگ لیم

من به روند هوش مصنوعی علاقه مندم که نحوه تقابل و تعامل افراد و فناوری را شکل می دهد.

اجرای هوش مصنوعی در تجارت الکترونیکی نباید تعجب آور باشد. مشاغل آنلاین همیشه سریعاً فناوری های جدید را اتخاذ کرده اند و صنعت به همین ترتیب رونق می گیرد. افزایش تجربه مشتری ، کشف بازارهای جدید و فروش بیشتر. و با توسعه مداوم فناوری هوش مصنوعی مانند بات بات ها ، جستجوی تصویری و توصیه های شخصی ، دنیای تجارت الکترونیکی دوباره متحول می شود.

اما چقدر فناوری مجهز به هوش مصنوعی م effectiveثر و مفید است؟ کجا استفاده می شود؟ و چه گزینه هایی با پروژه تجارت الکترونیکی خاص شما مناسب ترند؟

در این مقاله ، من به محبوب ترین پیاده سازی هوش مصنوعی در تجارت الکترونیکی نگاه خواهم کرد تا تعیین کنم چه کاری انجام می دهند ، چگونه از آنها استفاده می شود و اولین مراحل برای کاربرد عملی است. من امیدوارم که این یک مرور خوب برای تفکر و برنامه ریزی استراتژی های مبتنی بر هوش مصنوعی شما باشد.

1. چت بات ها

برای مدتی ، چت بات ها قرار بود انقلابی در تجربه تجارت الکترونیکی ایجاد کنند. با این حال ، آن انقلاب … هنوز به طور کامل نرسیده است. به نظر می رسد روش های جستجوی سنتی و مرور همچنان روش اصلی خرید آنلاین هستند. همانطور که گفته شد ، چت بات ها در تجارت الکترونیکی جایی دارند و راهی معتبر برای دستیابی به مشتریان هستند. Shopify ارائه می دهد یک …