

اگر در تجارت الکترونیکی هستید ، اخبار خوبی برای شما داریم. طبق نظرسنجی انجام شده توسط PYMNTS ، بیش از 35.7٪ از مصرف کنندگان آمریکایی در مقایسه با 29.2٪ قبلی خرید آنلاین را انتخاب می کنند. این یعنی چی؟
هیچ وقت بهتر از امروز برای سرمایه گذاری در رانندگی به فروشگاه آنلاین شما نیست.
در اینجا 5 راهی وجود دارد که می توانید به فروشگاه آنلاین پوشاک و لوازم جانبی خود مراجعه کنید. و منظور ما تبلیغات دیجیتالی نیست.
1. رسانه های اجتماعی خود را رشد دهید

کانال های رسانه های اجتماعی از محبوب ترین بسترهای فروش فروشگاه های لباس هستند. آنها برای هدایت ترافیک ، ارتباط با مشتریان خود و ایجاد آگاهی از برند استفاده می شوند. صفحه کسب و کار شما صرف نظر از تعداد دنبال کنندگان شبکه های اجتماعی ، هرگز کافی نیست.
چرا؟ 74٪ افراد قبل از خرید به شبکه های اجتماعی مراجعه می کنند.
و منظور ما این نیست که شما باید روی تعداد دنبال کنندگان تمرکز کنید. شما باید بر روی کیفیت پیروان شما. ابزارهای زیادی برای کمک به شما در دستیابی به تعداد زیادی فالوور وجود دارد ، اما هیچ یک از این ابزارها به شما کمک نمی کند تا منجر به کیفیت شوید. نکته مهم در اینجا ، ایجاد یک پیروی اجتماعی وفادار است که با پست های شما درگیر شود ، محصولات شما را بخرد و تجربه را با شبکه آنها به اشتراک بگذارد. برای رسیدن به این هدف شما باید به طور جدی روی استراتژی رسانه های اجتماعی خود کار کنید.
در اینجا چند مورد وجود دارد که باید در …