

اجرای یک استارت آپ کار آسانی نیست. یکی از بزرگترین موانع بنیانگذاران استارتاپ توانایی آنها در رقابت با مشاغل دیگر ، کشف شدن و به رسمیت شناختن است. به همین دلیل ، رتبه بندی در صفحه اول گوگل اغلب بخش مهمی از روند کار است. با در نظر داشتن این موضوع ، مهم است که درک کنیم که محتوا (هنوز) سلطان است. برای رتبه بندی موقعیت سالم در Google ، محتوای شما باید سازگار و بهینه باشد.
Google از محتوا برای بدست آوردن سرنخ متن در مورد محتوای شما استفاده می کند. محتوای با کیفیت نیز به احتمال زیاد بک لینک می گیرد و بک لینک ستون فقرات SEO است. هرچه محتوای شما بک لینک بیشتری داشته باشد ، به احتمال زیاد توسط Google قابل اعتماد تلقی می شود. با توجه به این موضوع ، در اینجا چگونگی استفاده از استراتژی محتوای خود برای رشد سریعتر تجارت خود آورده شده است
و شرکت خود را در موقعیت قابل کشف قرار دهید:
محتوای جمع شده
برای افزایش سریع حجم مطالب می توانید مطالب موجود در وب سایت های دیگر را در انتشارات خود جمع کنید. ابزارهای مختلفی وجود دارد که می توانید برای رسیدن به این هدف استفاده کنید. (به عنوان مثال ، API اخبار از Webhose ارائه می دهد رسانه و نظارت بر وب و یادگیری ماشین برای نظارت مستمر بر اخبار با کیفیت بالا …