5 درس تجاری از مدیران عامل IBM برای یک جهان پس از همه گیری

پس از سال 2020 ، باید اعتراف کنیم: نظم جدید از هرج و مرج بیرون آمد ، در نتیجه ، اولویت های تجاری و همچنین زمینه های اصلی تمرکز مجدداً پیکربندی شد. این گزارش تمایزات شگفت انگیزی بین OutPerformers و Underperformers ارائه می دهد که هر شرکتی می تواند از آن یاد بگیرد. رده بالای سازمانهای متمرکز بر مشتری سودمندی این قانون را تشخیص داده و نیاز به پیروی از رویکرد پیشگیرانه برای تجزیه و تحلیل داده های پویا را مشخص کرد. برای ایجاد تجربه متمایز از مشتری و بهبود فرایند تصمیم گیری ، شرکت ها باید از ابزارهای نوآورانه استفاده کنند.

تصویر
عکس پروفایل Alcor Hacker Noon

الکور

Alcor مرکز تحقیق و توسعه اختصاصی شما را ارائه می دهد که از خدمات عملیاتی ما پشتیبانی می کند.

پس از عدم قطعیت سال 2020 ، باید اعتراف کنیم: نظم جدید از هرج و مرج بیرون آمد و در نتیجه ، اولویت های تجاری و همچنین زمینه های اصلی تمرکز مجدداً پیکربندی شد.

برای مواجهه با فردایی مرفه ، رهبران چاره ای ندارند جز اینکه خود را با واقعیت جدید پس از همه گیری وفق دهند.

به همین دلیل است که من بر اساس مشاهدات خودم یادآوری های قدرتمندی برای مدیران عامل تهیه کرده ام ، همراه با بینش از پروژه تحقیقاتی مدیر اجرایی انجام شده توسط موسسه ارزش تجاری IBMبه این گزارش تمایزهای شگفت انگیزی بین Outperformers و Underperformers ارائه می دهد که هر شرکتی می تواند از آن یاد بگیرد. بنابراین اجازه دهید …