5 بینش سئوی محلی از نشت اسناد API گوگل

هنگامی که هفته گذشته اخبار مربوط به اسناد API جستجوی گوگل فاش شد، تیم ما به سرعت آنها را جستجو کرد تا هر چیزی مرتبط با سئوی محلی را جستجو کند.

اولین برداشت من این بود که بیشتر موارد «محلی» یا نسبتاً ابتدایی بودند («هی، Google از آدرس‌های کسب‌وکار استفاده می‌کند!») تا نقشه‌های بی‌ربط («این محتوا نمایشی از ماده‌ای را توصیف می‌کند که برای تعریف ظاهر سطوح هندسی استفاده می‌شود. فرمت داده شهر، با ویژگی هایی مانند رنگ، صافی سطح، بازتاب پذیری و شفافیت.)

تنها چیزی که می خواستم بدانم این است که چگونه این اطلاعات به مشتریان ما در رتبه بندی بهتر در SERP های محلی کمک می کند.

هشدار اسپویلر: هنوز مطمئن نیستم، اما چند تا فکر/سوال دارم.

ابتدا، در اینجا برخی از مشاهدات رایج در مورد داده‌هایی که «ممکن است چیزی باشند» هستند که در سرتاسر وب ظاهر می‌شوند:

  • رفتار مرورگر کروم
  • بک لینک های “سمی”.
  • ممکن است Google تعداد انواع مختلف سایت‌هایی را که در یک نتیجه جستجو ظاهر می‌شوند محدود کند.
  • «اشاره‌ها» (معروف به «نقل‌ها») از سایت شما در سایت‌های دیگر.
  • مرجع موضوع.
  • کلیک بر روی URL شما در نتایج جستجو بر رتبه بندی تأثیر می گذارد.
  • نویسندگی.
  • ممکن است مجبور شوید یک صفحه را 20 بار به روز کنید تا گوگل آن را به‌روزرسانی واقعی بداند.

به طور بالقوه هزاران عامل دیگر وجود دارد، پس بیایید به اصل مطلب برویم. آیا چیزی وجود دارد که به ما در بهبود سئوی محلی کمک کند؟

در زیر برخی از افکار نادرست وجود دارد که همه شما می توانید آنها را بجوید.

1. ویدئو، ویدئو، ویدئو!

این واقعاً یک نکته “سئوی محلی” نیست، اما تا کنون، این عملی ترین چیزی است که من پیدا کرده ام – یا حداقل فکر می کنم اینطور است. این چیزی است که اسناد در مورد ویدیو گفته اند:

  • isVideoFocusedSite: بیتی برای تعیین اینکه آیا سایت بیشتر محتوای ویدیویی دارد اما در دامنه های میزبانی ویدیویی شناخته شده میزبانی نمی شود. در صورتی که سایت دارای بیش از 50% از URL های دارای صفحات تماشا باشد، متمرکز بر ویدئو در نظر گرفته می شود.

به نظر می رسد مردم ویدیو را دوست دارند، درست است؟ به طور حکایتی، ما متوجه افزایش نتایج ویدیویی در نتایج جستجو تقریباً در هر عمودی شده‌ایم که در آن کار می‌کنیم.

به عنوان مثال، در اینجا وجود ویدیو در SERP ها مطابق با Semrush برای کلمات کلیدی غیر برند برای RotoRooter.com است:

ویدئو در SERPویدئو در SERP

بنابراین، اگر می خواهید برای یک اسلات ویدیویی در SERP در نظر گرفته شوید، حدس می زنم که می خواهید به عنوان یک اسلات طبقه بندی شوید. isVideoFocusedSite.

در اینجا بخش “محلی” است: بیشتر سایت های SMB محلی کوچک هستند. به نظر من می‌توانید با افزودن پنج ویدیوی سلفی سریع در صفحات خود، یک سایت پنج صفحه‌ای را به سرعت به یک سایت طبقه‌بندی شده ویدیویی تبدیل کنید.

به نظر می رسد گوگل در مورد آنچه که به عنوان صفحه ویدیو طبقه بندی می کند، سختگیر است.

برای مثال، اگر دامپزشک هستید، می‌توانید یک ویدیوی سلفی در مورد نحوه مسواک زدن دندان‌های گربه‌تان، چند بار برنامه‌ریزی یک معاینه سلامتی برای سگ‌تان و غیره انجام دهید. باید خودتان میزبان آن‌ها باشید یا یک مورد غیرعادی پیدا کنید. دامنه میزبانی ویدیو با نام تجاری اگر موردی سراغ دارید به من سر بزنید

به هر حال، “موقعیت جغرافیایی” به عنوان یک ویژگی در این سند در مورد اطلاعات متا استخراج شده از یک فایل ویدیویی ذکر شده است، بنابراین مطمئن شوید که ویدیوی شما مکان شما را در اطلاعات متا دارد، ضرری ندارد.

2. آیا کلیک های ربات محلی 'CRAP' هستند؟

اگر مدتی درگیر سئوی محلی بوده اید، احتمالاً از سرویس های مختلفی آگاه هستید که از ربات ها برای شبیه سازی جستجوهای مبتنی بر مکان و کلیک بر روی نتایج شما استفاده می کنند و هدف آن افزایش رتبه بندی بسته های محلی شما با افزایش سیگنال “برجستگی” شما است. .

در حالی که بسیاری از اثبات‌های قدیمی رند فیشکین مبنی بر اینکه کلیک‌ها برای SERP‌های غیرمحلی اهمیت دارند، ساخته شده است، من فکر نمی‌کنم کسی را ندیده باشم که واقعاً در مورد آن به طور عمومی برای بسته‌های محلی صحبت کند.

از همین رو QualityNavboostCrapsCrapsClickSignals.t، که به عنوان “سیگنال CRAPS برای منطقه” تعریف می شود، توجه من را جلب کرد.

فکر می‌کنم CRAP مخفف «سیستم پیش‌بینی کلیک و نتایج» است. این نشان می‌دهد که یک مکان خاص می‌تواند امتیاز خاصی برای تأثیر کلیک روی نتایج بر رتبه‌بندی داشته باشد. اگر چنین است، چگونه می توانید بگویید که آن نمره چقدر است؟

اولین چیزی که به ذهن می رسد این است که یک دسته از کلیک های ربات محلی روی مشاغل رقیب برای تعدادی جستجوی مختلف مرتبط (دامپزشک در نزدیکی من، بیمارستان حیوانات، واکسن های سگ در Pleasanton، و غیره) اجرا کنید و ببینید چقدر کلیک می شود. رتبه بندی را جابجا کند

آن را به صورت دوره ای آزمایش کنید تا ببینید در طول زمان یا در روزهای مختلف چگونه تغییر می کند. هنگامی که فرمولی را که به نظر می رسد کار می کند، انتخاب کردید، آن را در سایت خود اعمال کنید.

توجه داشته باشید که این احتمالاً 100٪ مخالف TOS Google است، بنابراین من از شما حمایت نمی کنم که این کار را انجام دهید. من فقط دارم برگ های چای را می خوانم.

3. مقامات محلی در مقابل مرجع موضوعی

ما معمولاً می‌توانیم سئوی محلی را به ترکیبی از نزدیکی (آیا در نزدیکی منطقه جستجو شده قرار دهید؟)، برجستگی (آیا شما “به اندازه کافی خوب” برای نشان دادن در این پرس و جو هستید؟) و ارتباط (آیا به پرس و جو مرتبط هستید؟) خلاصه کنیم.

این سند API در NSR (احتمالاً “رتبه سایت عادی شده”) ارجاع دارد:

  • titlematchScore که عبارت است از “امتیاز به سایت، سیگنالی که نشان می دهد عناوین چقدر با درخواست های کاربر مطابقت دارند.”
  • localityScore که “جزئی از سیگنال LocalAuthority” است.

از نظر تئوری، اگر عناوینی در سرتاسر سایت خود دارید که به پرس و جوهای کاربر مرتبط هستند (معروف به “ارتباط”) + امتیاز محلی قوی (معروف به “نزدیکی”)، با فرض اینکه به اندازه کافی برجسته هستید، باید امتیاز مناسبی در رتبه بندی های محلی خوب داشته باشید. .

به طور معمول، شما نمی‌توانید کار زیادی در مورد نزدیکی انجام دهید جز اینکه ممکن است صفحات مکان ایجاد کنید و نظراتی را دریافت کنید که مکان را ذکر می‌کنند.

برای اهداف این تمرین فکری، بیایید فرض کنیم امتیاز مکان شما ثابت است. این بدان معناست که بازی کردن با برچسب‌های عنوان در سراسر سایت می‌تواند نتایجی را به همراه داشته باشد. منظور من از “بازی کردن” چیست؟

بیایید فرض کنیم شما رتبه سوم را برای “SEO Company Pleasanton” در بسته محلی دارید. اگر در سایت‌های دو کسب‌وکار اول جستجو کنید، می‌بینید که حدود 10 درصد از برچسب‌های عنوان در هر سایت، نسخه‌ای از این جستجو را هدف قرار می‌دهند.

بنابراین، چه می‌شود اگر عناوین سایت خود را به‌روزرسانی کنیم تا 20 درصد از عناوین به titlematchScore برسند؟ آیا این می تواند رتبه بندی محلی ما را بهبود بخشد؟ شاید فقط برای نتایج ارگانیک باشد و نه بسته محلی؟ به نظر می رسد واقعا آسان برای تست. فکر می کنم می دانم فردا چه کار خواهم کرد.

دریافت خبرنامه جستجوی روزانه بازاریابان به آن تکیه می کنند.


4. LSAs در مقابل Google Ads؟

فیشکین اخیراً فکر کرده است،

  • «اگر از داده‌های جریان کلیک کروم برای رتبه‌بندی استفاده می‌شود، آیا این بدان معناست که کلیک‌های پولی می‌توانند رتبه‌بندی ارگانیک را افزایش دهند؟»

بیایید فعلاً فرض کنیم که این در واقع چگونه کار می کند. اگر اینطور است، یک سوال دیگر این است که کدام واحد تبلیغاتی برای حرکت دادن سوزن رتبه بندی موثرتر است.

در جستجوی محلی، ما تبلیغات استاندارد PPC شما را داریم، اما تبلیغات خدمات محلی Google (LSA) را نیز داریم که در بالای بسته‌های محلی و سایر «سطوح‌های» محلی نشان داده می‌شوند.

به نظر من آزمایش واحدهای تبلیغاتی مختلف در برابر رتبه‌بندی و کلیک‌های ارگانیک بسیار ساده است.

در واقع، این ممکن است برای شما مقداری هزینه داشته باشد، پس بهتر است، چگونه برخی از رقبا را که پول زیادی را صرف این موارد می‌کنند، ردیابی کنید و ببینید که رتبه‌بندی آنها چگونه تغییر می‌کند/تغییر نمی‌کند؟

5. پیچیدگی با نتایج محلی

مایک کینگ در مورد Twiddlers چنین می گوید:

  • «کوچولوها می‌توانند محدودیت‌های دسته‌بندی را ارائه دهند، به این معنی که تنوع را می‌توان با محدود کردن نوع نتایج به‌طور خاص ارتقا داد. برای مثال، نویسنده ممکن است تصمیم بگیرد که فقط 3 پست وبلاگ را در یک SERP معین مجاز کند. این می تواند روشن کند که رتبه بندی بر اساس فرمت صفحه شما یک علت گمشده است.”

SEO ها مدت هاست که با بررسی انواع نتایج در SERP ها بر هدف یک پرس و جو متمرکز شده اند. بنابراین شاید کل این Twiddlers با گروه کر «اینجا هیچ چیز جدیدی نیست» همسو باشد.

گفته شد، این یک لامپ برای من در رویکرد ما روشن کرد. یک نتیجه رایج از بررسی قصد محلی این است که یک SERP ارگانیک دارای چند کسب و کار محلی و دایرکتوری تجاری است (به عنوان مثال Yelp، Angi، Forbes، و غیره).

به جای نگرانی در مورد سخت بودن رقابت با سایت هایی مانند Yelp، اکنون فکر می کنم، “فقط سه فهرست در این نتیجه جستجو وجود دارد. چگونه کسب و کار محلی من می تواند به یکی از آنها تبدیل شود؟»

این هیچ ضربه ای علیه Yelp یا مشابه آن نیست، اما آن سایت به جز فهرستی از مشاغل و محتوای مربوط به آنها، در هسته آن چیست؟

اگر من یک حسابدار محلی بودم، ایجاد یک صفحه در دامنه خود یا یک صفحه جدید در مورد حسابداران محلی بزرگ در شهرم کار سختی نبود، و من – بنا به دلایلی – در لیست شماره یک هستم. (مطمئن نیستم چطور این اتفاق افتاد، اما آن را قبول می کنم. 😜)

این یک بازی B2B برای سال ها بوده است. دلیلی وجود ندارد که یک تجارت محلی نتواند همین کار را انجام دهد.

برخی از ویژگی هایی که می خواهم درباره آنها بیشتر بدانم

این سند IndexingDocjoinerDataVersion دارای نام‌های نسبتاً جذابی است که در فهرست‌بندی شده‌اند. من نمی دانم آنها چه هستند، اما به نظر می رسد که چندین مورد از آنها ممکن است نقش مهمی در SERP های محلی داشته باشند:

  • localyp (شاید چگونه آنها سایت های فهرست کسب و کار محلی را طبقه بندی می کنند؟)
  • localsearchAuthoritySiteAnnotation (همانطور که در “این سایت یک مرجع برای این مکان است”؟)
  • با کیفیت GeoBrainlocGoldmineBrainlocAnnotation (من کاملا مطمئن هستم که GeoBrain لیست مکان های محبوب گوگل است. به نظر می رسد Goldmine لیستی از تبلیغ کنندگان باشد؟
  • indexingDupsLocalizedLocalizedCluster (نتایج را بر اساس جغرافیای جستجو شده حذف می کند؟)
  • imageRepositoryGeolocation (مدت زیادی است که دیده ایم تصاویر برچسب گذاری جغرافیایی هیچ تاثیری بر رتبه بندی های محلی نداشته است، اما هنوز منطقی است که گوگل آنها را ذخیره کند تا آنها را برای انواع خاصی از پرس و جوها نشان دهد.)
  • Knowledge MiningFactsLocalizedFact (اگر واقعیتی منبع/برنامه محلی دارد، نسخه محلی آن را به جای نسخه ملی نشان دهید؟)
  • توفو (که به عنوان «پیش‌بینی توفو در سطح URL» تعریف می‌شود، ممکن است کلید کل الگوریتم Google باشد. احتمالاً اینطور نیست. من نمی‌توانستم از ذکر آن مقاومت نکنم.

من واقعاً سخت تلاش می‌کنم که به یک یادداشت «هیچ‌چیز عملی اما آزمایشی شاد» پایان ندهم. در نهایت، حدس می‌زنم که من هیچ تفاوتی با سایر استادان سئوی جستجوگر ندارم.

اوه، آره فراموش کردم ذکر کنم که کل چیز “ذکر” می تواند به این معنی باشد که نقل قول های تجاری محلی برای دایرکتوری های “سطح سوم” هنوز ممکن است برای رتبه بندی مفید باشد. اما من به یک شرکت مدیریت فهرست اجازه می‌دهم به آن قوطی کرم‌ها بپرد.

امیدوارم به شما ایده هایی داده باشم که با آنها سر و کار داشته باشید. خوش بگذره!

نویسندگان مشارکت کننده برای ایجاد محتوا برای سرزمین موتورهای جستجو دعوت می شوند و به دلیل تخصص و کمک به جامعه جستجو انتخاب می شوند. همکاران ما تحت نظارت کارکنان تحریریه کار می کنند و مشارکت ها از نظر کیفیت و ارتباط با خوانندگان ما بررسی می شوند. نظراتی که بیان می کنند، نظر خودشان است.

Source link