تحقیقات کلمات کلیدی یک وب سایت را در موقعیت بهتری در موتورهای جستجو رتبه بندی می کند. کلمات کلیدی پایه کمپین های بازاریابی محتوا، سئو و PPC هستند. امروزه، به سادگی درج کلمات کلیدی ضروری به رتبه بندی وب سایت شما کمک نمی کند. این یک تکنیک قدیمی است. از این رو، شما باید از تکنیک های موثر تحقیق کلمات کلیدی برای تقویت حضور آنلاین خود، رشد ترافیک ارگانیک و ظاهر شدن مداوم در مقابل مخاطبان هدف خود استفاده کنید.
به عنوان مثال، شما می دانید که وب سایت شما باید برای یک کلمه کلیدی خاص مانند «بازاریابی دیجیتال» رتبه بندی کند. اما آیا می توانید تعیین کنید که آیا مشتریان بالقوه شما در حال جستجوی این پرسش هستند یا خیر؟ همچنین، این امکان وجود دارد که رقبای شما فقط بر روی این پرس و جو تمرکز کنند.
شاید مخاطبی که از این پرس و جو برای جستجو استفاده می کند، به جای خدمات کامل بازاریابی دیجیتال، به دنبال یک زمینه خاص مانند SEO باشد.
طبق Ahrefs، متوسط صفحههای دارای رتبه برتر نیز در 10 نتیجه جستجوی برتر برای نزدیک به 1000 کلمه کلیدی مرتبط دیگر قرار میگیرند.
آیا نمی دانید چگونه کلمات کلیدی مرتبط برای کسب و کار خود را پیدا کنید؟ با استفاده از بهترین روش های تحقیق کلمات کلیدی، کلمات کلیدی مناسبی را پیدا می کنید که ممکن است افراد در جستجوی آن باشند.
در این پست با ۸ نکته برای موفقیت در استراتژی سئوی خود با تحقیق کلمات کلیدی آشنا خواهید شد.
8 نکته تحقیق کلمات کلیدی برای سئوی موفق
تحقیقات کلیدواژه مشخص می کند …