5 اولویت کلیدی سئوی سازمانی که CMO ها باید درست انجام دهند [Ebook]

حتی زمانی که بودجه‌های بازاریابی در حال ارزیابی مجدد و کاهش یافتن به دلیل همه‌گیری بود، منابع بیشتری به SEO اختصاص یافت.

در واقع، 50.5 درصد از بودجه سئو در 12 ماه قبل از بررسی اخیر وضعیت سئو ما افزایش یافته است.

چرا اینطور است؟

خوب، برای شروع، جستجو یک کانال ارتباطی دو طرفه بین برندها و مشتریانی است که به آنها خدمات می دهند.

به این ترتیب، جستجو به عنوان یک منبع ارزشمند از بینش مصرف کننده در سراسر وقفه های تجاری مرتبط با بیماری همه گیر پدیدار شده است.

جستجو جایی است که افراد برای یافتن راه حل برای مشکلات خود می روند – جایی که آنها مشکلی را که دارند توصیف می کنند و گزینه های خود را ارزیابی می کنند.

(و اگر به عنوان راه حل وجود ندارد، پس چه؟)

جستجو از یک کانال به مرکز عصبی بینش – مرکز عصبی بینش شما – تبدیل شده است.

این بینش‌ها نه تنها به اهداف بازاریابی کسب‌وکار شما کمک می‌کنند، بلکه می‌توانند اطلاعات لازم برای تحقیق، توسعه محصول، خدمات مشتری و موارد دیگر را نیز فراهم کنند.

و بله، جستجو نیز یکی از مؤثرترین کانال‌های بازاریابی است که بازده سرمایه‌گذاری‌های شما در سئو فنی و محتوای بهینه‌شده را دارد.

به عنوان یک رهبر بازاریابی، چگونه می‌توانید از این فرصت‌ها برای به دست آوردن دید، ترافیک باکیفیت، و سرنخ‌هایی که در نهایت بر قیمت نهایی تأثیر می‌گذارند، سرمایه‌گذاری کنید؟

شما هر آنچه را که نیاز دارید در کتاب الکترونیکی جدید ما پیدا کنید، “5 اولویت کلیدی سئوی سازمانی که CMO ها باید درست انجام دهند” توسط من، بنیانگذار مجله موتورهای جستجو.

در آن، من یک چارچوب استراتژیک برای کمک به CMOها در تعیین اولویت‌های SEO که مهم هستند، ترسیم می‌کنم و نظرات، نکات و منابع متخصص را برای کمک به موفقیت شما به اشتراک می‌گذارم.

در جدیدترین کتاب الکترونیکی ما، خواهید یافت:

  • نکات و میانبرهایی برای ایجاد یک نقشه راه سئو که با در نظر گرفتن منابع با اهداف سازمان شما همسو باشد.
  • مثال‌های عملی برای کمک به شما برای جلب حمایت اجرایی و تیمی برای ابتکارات سئوی خود، صرف نظر از اینکه چقدر جاه طلبانه هستند.
  • توصیه های تخصصی در مورد ایجاد روابط مولد و بین بخشی برای اطمینان از اینکه ابتکارات بازاریابی شما به عقب رانده نمی شود.
  • سوالاتی که باید بپرسید تا پشته فناوری خود را ارزیابی کنید تا بتوانید بهترین استفاده ممکن را از فناوری‌های مبتنی بر هوش مصنوعی برای اتوماسیون کارهای هوشمند، تجزیه و تحلیل داده‌ها و حتی بهینه‌سازی‌های مبتنی بر ماشین داشته باشید.
  • مروری بر بازار استعدادهای سئو و نکاتی برای کمک به جذب، آموزش و حفظ استعدادهای مورد نیاز برای موفقیت.

همچنین با کشف مناطق فرصت برای نیازهای منحصر به فرد خود، منابع زیادی را برای فرو بردن دندان های خود در آنها پیدا خواهید کرد.

«5 اولویت کلیدی سئوی سازمانی که CMO ها باید درست برسند» برای CMOها در هر عمودی است که با هر سطحی از بلوغ سازمان بازاریابی سروکار دارد.

ما در جایی که هستید با شما ملاقات خواهیم کرد و ابزارهایی را که برای تصمیم‌گیری آگاهانه نیاز دارید، راه‌اندازی تیم و مجموعه اجرایی خود، و نقشه‌برداری یک برنامه SEO که برای انجام امروز و در طول زمان ساخته شده است، ارائه می‌کنیم.

تشکر ویژه از حامیان ما – TruPresence، InMotion Hosting، و Rock Content – برای امکان پذیر ساختن این راهنما.

برای خود یک نسخه بردارید، و بیایید شروع کنیم!

5 اولویت کلیدی سئوی سازمانی که CMO ها باید درست انجام دهند [Ebook]