@الکساندرانیدونواالکساندرا نیدونوا
رئیس بخش ساخت برند در Genesis Investments VC
بنیانگذاران استارتاپ وظایف فوق العاده ای دارند: از پالایش محصول و جذب مشتری تا طراحی زمین و گفتگو با سرمایه گذاران. در چنین محیط های خارق العاده ای ، ساختن برند اغلب از اولویت بودن دور است. کنجکاو است که متوجه شوید استارت آپ های موفق حتی قبل از راه اندازی در بازار در این زمینه شروع به کار می کنند.
اگر هدف شما از مارک تجاری نباشد ، به صورت تصادفی شکل می گیرد.
بدون هیچ گونه تلاش عمدی ، نام تجاری به طور آشفته ساخته می شود و مشتریان و سرمایه گذاران بالقوه ممکن است شرکت را کاملاً متفاوت از آنچه موسس می خواهد درک کنند. برای اطمینان از عدم وقوع این امر ، حقیقت در مورد برخی اشتباهات رایج این است:
افسانه شماره 1: ما هنوز کوچک هستیم ، برای ساختن برند خیلی زود است
واقعیت: شکل گیری نام تجاری با یک ایده راه اندازی آغاز می شود.
نام تجاری حتی قبل از پیدا کردن اولین کارمند توسط موسس در حال ایجاد است. هنگامی که یک تیم ایده ای را ارائه می دهد ، این لحظه از قبل ارزش محصول را نشان می دهد و در مورد آن نظر می دهد. هنگامی که بنیانگذاران نمونه اولیه خود را آزمایش می کنند ، به عنوان مثال در Kickstarter یا Product Hunt ، آنها از قبل نام تجاری خود را شکل می دهند ، پروژه را موقعیت می دهند و اعتبار تیم را تعیین می کنند.
علاوه بر هدف …