نحوه اندازه گیری و تعریف موفقیت را انتخاب کنید
به عنوان یک خالق، چگونه می دانید که آیا در حال ایجاد جامعه در بین مخاطبان هدف خود هستید؟ آیا باید روی تعداد مخاطبان خود تمرکز کنید، موضوعات شما چقدر با آنها طنین انداز می شود یا هر دو؟ دو ابزار مهم برای سنجش موفقیت، تجزیه و تحلیل و بازخورد مستقیم، از جمله استفاده از پیامهای مستقیم از طریق پلتفرمها، نظرات یا ایمیلها هستند.
لیندزی از تجزیه و تحلیل استفاده میکند تا بفهمد «کدام پستها بیشترین ترافیک را دارند و این ترافیک از کجا میآید.» او میافزاید: «ما برای مخاطبان مختلف محتوا ایجاد میکنیم. برخی از محتوای ما برای بهینه سازی موتور جستجو طراحی شده است. در حالی که سایر محتواها، مانند تمرینات تناوبی با شدت بالا (HITT) و تمرینات هرمی، برای فالوورهای اینستاگرام ما طراحی شده است.
سایر سازندگان بیشتر بر بازخورد جامعه تکیه می کنند تا بفهمند چه محتوایی طنین انداز است. پیتون کاوین، که نام تجاری رسانه ای Mellow Yellow Media را برای الهام بخشیدن به زنان برای کشف جهان و علایق خود در حین کار از راه دور ساخته است، به اشتراک می گذارد: «Analytics به ما کمک می کند بفهمیم مخاطبان ما بیشتر ولع آن را دارند. همانطور که گفته شد، بازخورد مستقیم همیشه سودمندتر است. هیچ چیز مانند مکالمه با فالوورهایی که ارزشی در آنچه به اشتراک می گذارید وجود ندارد