4 شرکت بزرگ که از نوشتن UX به عنوان موتور رشد استفاده می کنند

عکس پروفایل نویسنده

@مومین-ممدوحمومین ممدوح

مهندس ، مدیر عامل ، روانشناس ، معاون مدیر ، متخصص محتوا ، که همه آنها من نیستم.

من می خواهم این پست وبلاگ را با ایجاد تفاوت بین شروع کنم نوشتن UX و نوشتن متن همانطور که احساس می کنم سو mis تفاهم زیادی وجود دارد.

آ نویسنده UX با انتخاب کلمات ساده استفاده از محصول یا خدمات را ساده می کند. آ کپی رایتر مشتری را از طریق داستان سرایی و انتخاب کلمات دعوت کننده جذب می کند.

تفاوت را ببین؟ یکی در بازاریابی کار می کند ، دیگری در UX کار می کند. با این کار ، 5 برنامه / شرکت را انتخاب کردم که معتقدم در نوشتن UX سرآمد هستند. بیایید درست وارد آن شویم.

Netflix – جلوگیری از سردرگمی احتمالی

نتفلیکس مشکلی بسیار آزار دهنده را که من در اکثر سرویس های اشتراک دارم برطرف می کند. آنها لزوماً به شما نمی گویند هنگام شروع یک جلسه آزمایشی برای چه چیزی ثبت نام می کنید ، آیا بلافاصله از شما جریمه می شود یا وقتی دادگاه پایان می یابد؟ آیا از قبل اعلانی دریافت خواهم کرد؟ اینها همه الگوهایی است که برخی شرکتها از آنها استفاده می کنند و به آنها اعتماد می کنند تا از آزمایشات رایگان درآمد کسب کنند. آنها انتظار دارند که فراموش کنید و سرانجام متهم شوید.

در مورد مشتری احتمالی در مورد هیچ مشکلی وجود ندارد چه زمانی شارژ می شود ، مثل روز روشن است.

Google – توضیح اینکه چرا برخی اطلاعات لازم است

می دانید هنگام ثبت نام برای متصدیان چگونه از شما می خواهد موضوعات ، هنرمندان و غیره را انتخاب کنید؟ خوب ، دلیل آن در این سناریو کاملاً واضح است ، اما مواردی وجود ندارد و توضیح دادن آن برای کاربر همیشه عالی است چرا شما به اطلاعات خاصی نیاز دارید ، خصوصاً اگر این اطلاعات خصوصی باشد.
یک مثال عالی دیگر برای این مورد Aaptiv است ، برنامه ای که تمرینات راهنمای مربی را در صورت تقاضا برای شما فراهم می کند.

Duolingo – تعامل تشویقی

در واقع هدف هر محصول یا خدمتی افزایش میزان ماندگاری کاربر و زمان صرف شده برای استفاده از این محصول یا خدمات است. یک روش خوب برای این کار تشویق تعامل فقط در صورت لزوم است. Duolingo یک برنامه محبوب است که به شما امکان می دهد زبانها را به روشی سرگرم کننده و جذاب یاد بگیرید ، به احتمال زیاد کاربران برای ادامه یادگیری در یک حساب کاربری ثبت نام می کنند و پیشرفت خود را ذخیره می کنند تا به هدف خود از یادگیری یک زبان جدید برسند.

NPR – تشویق کردن عملکرد هنگام عبور از 404

امروزه بیشتر 404 ها بسیار بی فایده هستند ، آنها فقط به شما می گویند که آنها صفحه ای را که با تصویر Obi-wan جستجو می کنید پیدا نکرده اند. یک صفحه خطای 404 خوب گزینه هایی را در اختیار شما قرار می دهد. به جستجو ادامه دهید ، صفحه گمشده را گزارش دهید و حتی محتوایی را که می توانید بخوانید پیشنهاد دهید. همانطور که در تصویر بالا مشاهده می کنید NPR این کار را به طرز شگفت انگیزی انجام می دهد.

قبلاً در https://blog.moeminmamdouh.com/4-componies-that-improve-The- محصول- آنها را از طریق-ux- نوشتن

عکس پروفایل نویسنده

داستان های من را بخوانید

مهندس ، مدیر عامل ، روانشناس ، معاون مدیر ، متخصص محتوا ، که همه آنها من نیستم.

برچسب ها

با هکر نون همراه باشید

حساب رایگان خود را ایجاد کنید تا قفل تجربه خواندن سفارشی خود را باز کنید.

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور